fredag, juli 9

Välkommen till.....

Så här ser det ut på vår öppna spis just nu

Jättefin bukett av våra 11-fika gäster

Vårt land, sommarhus eller sommarstuga eller vad man skall kalla det. Nu har vi klarat av första veckan på vår semester och vi har verkligen haft tur med vädret......Än så länge:). Idag har vi haft celebert besök:)....Lina med familj kom förbi när dom var på väg hem från landet. Väldigt trevligt med lite 11-kaffe, bad och vattenskoter. Vi hade det jättemysigt och grabbarna fann varandra efter 5 minuter och for runt som galningar. Alltså då menar jag den yngre generationen och inte att makarna for runt hihi. Sen har det inte blivit så många knop här mer än att frun drack lite rosé på kvällskvisten och tittade på maken när han tog bort alla hallonbuskar. Nu försöker jag mig på makens fina appledator som jag inte alls gillar. Blir så nervös när jag inte kan hantera saker. Hoppas att ni har en skön fredagskväll och njuter av den till fullo. Ha det gott.....

Kram Anne

17 kommentarer:

Linruz sa...

Hihi hade velat se T och J fara runt knuten med ;) Asgarv!!!!
Tack ännu engång för i dag och vi får se till att vi snart ses allihop igen.
Bamsekram Lina

Grodmamman sa...

Fint ni har det på spisen! Och vacker bukett!
Förstod hos Lina att ni haft en härlig dag tillsammans.
Gillade arbetsfördelningen hos er också, men det behövs ju en arbetsledare som kollar så att allt går rätt till!;)
Kram

Jannicke sa...

flotte bilder fra sommerhuset :o) Heldige dere som har bra vær! Vi har også vært på sommerhuset en uke nå, men været er dårlig :(
Fortsatt god ferie! Klem J.

Jannicke sa...

flotte bilder fra sommerhuset :o) Heldige dere som har bra vær! Vi har også vært på sommerhuset en uke nå, men været er dårlig :(
Fortsatt god ferie! Klem J.

♥ Fyra årstider sa...

Kunde väl tro att den kaffetanten skulle till dig. Snart kommer jag med..men jag vill ha kaffet på morgonen *ler*.
Kram Lotta

Signe 1 sa...

härligt med 11-kaffegäster! mina vänner kommer bara på kvällen när det vankas drinkar och bubbel, jag förstår icke, fniss...

kram!

Aratorps Lena sa...

Mysigt med besök! Och när du väl lärt känna äpplet vill du inte ha nåt annat! Kraaaam

Maliva`s verden sa...

Hei.....høres ut som dere nyter livet på deres vakre landsted;o) Fortsatt god sommer til deg og dine. Sommerhilsen fra Maliva

Limetwig sa...

Så kul att kunna träffas alla!
Ha en fortsatt skön semester! Åse

Anonym sa...

Ni verker verkligen haft en strålande härlig dag! Alltid roligt med kaffegäster :)

a piece of happiness sa...

Gulligt att du säger appledator hi hi.
Här älskar vi Äpplet!

Liselotte

Ocean showroom sa...

Hejsan! Så härligt det låter och vilka fina bilder du visar! Den welcomeskylten säljer vi i butiken. :-) Underbar bild på Ludde nedanför. Sommar, sommar, sommar! Själv är jag i min hemstad för att gå på reunion ikväll. :-) Kramar Alexandra

ulrika sa...

Strå hatten ser tuff ut, använder du den.
Kram Ulrika

Carin sa...

Härligt vännen! Och nu njuter jag i fulla drag.... :)) Björkäng nästa.... Har så gott som packat färdigt, väntar bara på maken....
Ha det gott i sommarvärmen!

Kraaam Carin

Fröken Tindra sa...

Vad gott med semester och trevligt sällskap! Njut i fulla drag!
Kram!!

StrandviksVillan sa...

Läckra bilder!
I kväll ser jag fram emot att sitta ute på altanen, efter att ha jobbat med stenar och jord hela dagen.

Fin fortsatt helg!

Hanna sa...

Ha en fortsatt bra lördag.
Kram
Hanna