fredag, december 10

Jul med Sean banan.....



Julkuddarna har kommit fram i sofforna och Sean Banan sjunger ut ordentligt i detta hus. Ludde älskar Måns Möller och Sean Banan. Här har det varit fullt huset i dag med 3 st 13-åringar + 2 st 9-åringar i huset. Börjar hämta mig från min förkylning som hållt i sig i 3 veckor. Nu börjar maken må lite så där och ni vet ju hur mannen mår när dom börjar känna sig risiga eller är sjuka:). Sitter och njuter av ett glas vitt efter lite räkor. Hur mår ni alla? Jag har inte haft tid att titta in och se vad ni har haft för er, I´m a bad girl I know:(...
Jag vet inte ens var min tid tar vägen längre? Christmas time.....

Stor kram från Annesingen

12 kommentarer:

Grodmamman sa...

Här spelas det också Sean Banan!:)
Så fina kuddar du har! Får nog försöka få ordning på mina nyköpta kuddfodral imorgon.
Ta nu hand om maken. En förkylning är jobbig för en man!;)
Kram

Malin sa...

Jag hörde Sean Banan-låten på Cirkus Möller och den var ju störtskön.
Älskar flickorna på Klitteholm oxå, helt sjukt men sååå roligt.
Den röda God Jul-kudden har jag oxå, den enda färgglada saken i hela vardagsrummet.
Skönt att du börjar må bättre, du behöver inte vara så himla aktiv nu i december, du har ju jobbat hårt hela hösten med hus och hem.
Ha en fin tredje advents-helg, kram Malin

a piece of happiness sa...

Jag säger kram kram för i morgon drar vi till solen. Sen kommer jag inte ha tid att blogga så mycket :))

Jannicke sa...

..nydelige puter hos deg :o)
Riktig god helg, kjære bloggvenn :o)
Klem J.

HOUSE of ADELA sa...

Å så fina kuddar! Härligt med det röda till det vita!
Njut av kvällen och ja vi vet hur män bir när de är sjuka........;)

Kram
Adela

MITT VITA HUS sa...

Ursnygga kuddar:) man kan väl aldrig ha för många sånna;)

Trevlig helg på dig!

Kraaam

Fröken Tindra sa...

Fina, fräscha kuddar! Skönt att du börjar krya å dig ordentligt. Men med en sjuk man i huset kan det bli tuffa tider... ;0)
Tiden flyger iväg och snart är självaste julafton här. Vi skall ju dessutom resa bort en vecka så det kan bli lite tufft de sista dagarna innan dagen D. Men det löser sig. Och jag kommer inte att julpynta särskilt mycket i år.
Ha en skön Adventshelg!
Kram på dig!

♥ Fyra årstider sa...

Jag kommer och slänger mig där så kan vi ha kuddkrig:)
Kram Lotta

H A J sa...

Ha ha ha! Sean Banan är en favorit hos Alfred också! Han sjunger glatt med i texten.......har försökt förklara att vissa delar i texten kanske man inte ska springa runt och sjunga hela tiden. Hm!
Ser härligt ut med alla kuddar!
Krya på er!
Kram
Jenny

Mamma C sa...

Guuu, så många fina julkuddar. Ja när gubbarna är sjuka, ja då är dom verkligen sjuuuuka. Ha en bra lördagskväll.
Kram mamma C

Linruz sa...

Här diggas Sean Banan för fullt med :)
Om du hittar tiden din så kanske min finns där med.
Åhhhh jag hinner inte med hälften av vad jag borde.
Kram på dig raring.
Lina

alegni sa...

aj aj, en man som är sjuk strax före jul, det önskar man verkligen inte en medsyster ;) de är ju till ingen nytta då, och vem ska då sköta julstädningen...

finfina julkuddar!

sean banan och hans rumpaaaa går också hem här :D

kram
ingela