torsdag, april 12

På väg till...



Yoga, första gången på den här kursen.

Har gått lite förut på Friskis med en vän men nu ska det bli lite mer om man säger så. Sista månaden har jag börjat förändra min situation med massage, ta bort kolhydrater och nu 10 ggr yoga att börja med.

Är trött på att magen är uppblåst, trött på att ha ont i kroppen varje dag. Så jag hoppas att detta i kombination kan hjälpa mig på vägen, någonstans måste man ju börja.

tjopp tjopp om några timmar är jag nog en ny kvinna igen hihi....Redo för REVENGE på TV3:)

Lite uppdatering: Nu har jag varit på Ashtanga yoga:)

Kram Anne



17 kommentarer:

Anna sa...

Bra!! Härlig bild :)

Kram

HOUSE of ADELA sa...

Haaaa underbaraste bilden på länge!;)
Den lånar jag om jag får?;)

Kramar
Adela

Casa of Mia sa...

Härligt! åh vilken bild, jag har ju en sådan vovve, hi hi kram

HEMLÄNGTAN sa...

Spännande, hoppas det går bra på yogan!
Underbar bild!

Kram

Coolaannna sa...

Det låter ju hur gott som helst!!

Kram ANan

Bara Sara sa...

Härlig bild.. Jag avstår också kolhydrater, förutom att det är ett väldigt frågande och tyckande på jobbet går det bra. Jag har kört på sen nyår. Mår toppen!!

Grodmamman sa...

Har aldrig testat yoga och tror inte att det är något för mig. För mig blev det en joggingrunda istället och nu ska jag bara fixa lite te och en smörgås. Sedan är jag redo för Revenge jag också!:)
Kram

Jenny sa...

Härligt vännen! Kör hårt!
Så skönt när man märker att man mår bättre!
Kraaaam Jenny

mitt liv som jag sa...

Hihi vilken underbar bild! Jag älskar yoga :). Bra jobbat av dig, ha det gott! Kram Jennifer

Helenas enkla vardag sa...

LCHF är riktigt bra mot uppblåsta magar! Jag la inte en fis på tre veckor!! Mådde mycket bättre!
Yoga har jag gått på men det är länge sedan nu, kanske dags att prova, eftersom jag aldrig hittar min grej vad gäller träning!
Kram Helena

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Vilken kul bild! Hoppas du gillade yogan! Jag gick en del på gravidyoga (för tio år sedan) men har inte kommit iväg efter det, men jag gillade det då! Ha en skön kväll! kram

Mamma C sa...

Yoga är något jag skulle vilja prova på oxå. Var det bra tycket du? Ha en fin helg.
Kram Mamma C

Snor och Glamour sa...

Hahaha, vilken charmig bild!
Såg dina funderingar nedan om vita golv. Vi har det och med 3 barn under 5 år så är det mycket jobb, speciellt i köket - men jag ångrar mig ändå inte en sekund!

Ha en härlig helg!

Kram

Hemma på Sjuan sa...

Rolig bild :) Hoppas det gick bra med yogan och att kroppen kommer bli bättre. Känner igen det där med magen...
Ha en skön helg! Kram Suss

Chris sa...

Jag älskar yoga, hoppas du kommer att tycka om det! Zumba är oxå himla kul och bra för kroppen. Lycka till! Hundbilden var bara UNDERBAR/KRAM C

evalevabo sa...

Oh vilken go bild. Söting. Oj omdu visste vad min mage är upp blåst. Vad är det för fel? Har skippat kolhydrater ett litet tag men märker ingen skillnad. Idag känns det som jag är i åttonde månaden suck. Och joga funka inte alls på mig. Fick såå ont i ryggen. Fick sluta efter 2 gånger. Värk värk.
Ha det fint.
Kram Eva

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Men sköna hunden!!!