tisdag, mars 5

Vita golv,hundhår, blogg & Kundaliniyoga...



Vansinnigt glad att vi har en kakelugn i huset,
har antagligen varit flera....



Sista rummet i huset, målaren har varit väldigt flitig i detta hus:))
 2 strykningar kvar i köket...


 
 
Nu väntar vi bara på bästa kakelkillen, han har lite kommande jobb i detta hus:))
Maken har fyllt upp med cement......
 


Halloj!!!!
 
Näeeee, denna bloggtorka måste ta fart...Men kanske inte med samma fart som det var förut.
När man startar en blogg så är man så framåt, skriver hos alla och man får väldigt mååånga kommentarer tillbaka.
 
Jag har väl känt en väääldigt lång tid att det blev en fruktansvärd stress hos mig, att man vill vara lika go mot alla och kika in hos alla. Men så är det, ger man inte så får man inget tillbaka:)) Eller hur?
 
Men jag tjyvkikar hos er  trots att jag inte lämnar ett avtryck som jag kanske borde. Men som sagt det blev en stress att sitta hela kvällarna och just nu är jag ganska nöjd att köra på halv halv halv fart:))
Men bloggen har ju gett mig alla dessa fina tjejer ute i landet och utanför Sveriges gräns helt fantastiskt ska ni veta och det är jag väääldigt glad för:)))
 
 
Vita golv ja, nu är köket snart färdigt. Vi har dragit på det några veckor. ALLA dessa hundhår:))
 
Men det visste vi ju när vi gav oss in i det. Vitt golv med en svart hund, ja ni förstår ju hur det blir:)) Men moppen är en av våra bästa vänner + en ny dammsugare som man kan köra både med sladd och utan. Det blev ingen robotdammsugare, vi tyckte inte att den var bra. Vi hade en på lån hemma...
 
Nyss hemkommen från min Kundaliniyoga, såå skönt. Den har verkligen gett mig mycket, få ordning på min andning och hållning. Så ikväll somnar jag ovaggad:))
 
 
Ha nu en skön fortsatt kväll så ska jag försöka att bättra mig..
 
Tack alla goa som kikar in här...
 
 
Kram Anne
 
 
 

20 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Så fantastiskt fint ni har det hemma hos er..:-))

Jag känner igen det där, man vill så gärna med tiden & orken finns inte riktigt.

Kram Susanne

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Vackert hem och det kommer bli ursnyggt med det där kaklet ...

och kommentarerna är inte det viktiga ....kvalité istället för kvantitet tänker jag även där ..*ler

Kram
Pernilla

Tulipa sa...

Hej Anne!

Åh här har du en till som inte heller skriver så många hälsningar, detta är nog första på knappt en vecka...?! Men ja, man orkar inte...Men för de kommentarer man får blir man så glad, det måste ju inte vara så många, det viktiga är ju ändå att folk vill läsa!

Grymt snyggt!!!!
Ja "to die for" helt enkelt!

Så kul att se dina bilder på instagram, man bara njuter av ert vackra vackra hem!

KRAM!

mitt liv som jag sa...

Åh jag älskar kakelugnar och skulle så gärna vilja ha en hemma, få se kanske blir det en lite längre fram :).
Det där med att blogga och skriva kommentarer ska ju verkligen inte kännas som en stress för då blir det inte roligt och bloggandet ska ju vara skoj.

Kram Jennifer

baraetthem sa...

Det blir så fint hemma hos er!! Och jag känner igen det där med att måla golv vita, det krävs tid och tålamod men den som väntar på något gott:)

Blogga på ditt sätt och i din takt! Det är då det blir roligt att ha blogg:))

Kram Fredrika

HOUSE of ADELA sa...

Men guuuuuud så snyggt!! Älskar era vita golv och med kakelplattorna så är det ju fullbordat!:)
Well....jag får nöja mig med gammal stavparkett, den är ganska fin med:)

Kramar snygging!
Adela

Välkommen Hem! sa...

Så fint det blir överallt! Och ditt kakel- to die for! (som det så fint heter på bloggspråk, hihi)
Jag förstår din stress och press, känner likadant ibland men det går ju tyvärr inte att sitta varenda kväll o kika in hos alla fast man ju egentligen vill, tar ju flera timmar ibland...
Vi vet att vi finns där o du, vi ses ju på Bloggdagen!
Kram! Judita

Unknown sa...

Åh så härliga bilder! KRAM Petra

Grodmamman sa...

Härligt med kakelugn, gillar verkligen de där plattorna. Tycker att det är snyggt med vita golv, men skulle nog bli tokig på allt som syns på det.
Känner igen det där med bloggandet. Får ibland prestationsångest när jag ska göra ett inlägg. Många tar så fina bilder och har så mycket fint att visa. Försöker tänka att jag gör som jag vill med min blogg!;)
Har missat min yoga två veckor i rad, så nu längtar jag till torsdag nör jag kan gå igen!:)
Kram

VITA NYANSER sa...

Superfiiint vännen! Jag känner så mycket igen dig i det du skriver. Jag lämnar inte heller kommentarer så som i början, det funkar inte. De vänner och kontakter man har finns ju kvar här inne.

Lycka till med hundhåren, annars får du måla om, svarta golv är ju också snyggt ; )!

Kraaam på dig!
L-L

Mamma C sa...

Kommer bli görfint med kaklet. Man kan inte hinna vara på alla bloggar, man har ju ett liv oxå. Det ska ju vara skoj det här, så tycker jag.
Kram Mamma C

Piffa och Puffa sa...

Det kommer att bli superfint, längtar tills vi får se resultatet. Ta det lugnt med bloggen, även jag kände tidigare att det blir en viss stress och det tar ju massor av tid. I och för sig beroende på vad man vill med bloggen.
Kram

HEMLÄNGTAN sa...

Ert hem är ju såå snyggt och blev helt klockrent med vita golv. Och det där kaklet blir ju också riktigt snyggt. Du har riktigt bra smak helt enkelt! :-)

Jag hinner inte heller riktigt med att kommentera hos andra. Jag vill, men som du skriver så räcker ju inte tiden till...

KRAM!!!

Anonym sa...

Känner precis somdu!! Jag vill också kommentera hos er alla fina, men tiden räcker inte till alltid... Kramis!! Ps du vet vad jag tycker om ditt kök!!! Heeelt underbart...

evalevabo sa...

Ni har ju så fint då man blir alldeles till sig såå läckert. Älskar dina bilder. Fint fint. Undra ju över på Instagram om hund håren syns mer nu. Mörk hund, fäller vitt golv? Jag är super pedant så jag skulle nog dammsuga flera gånger varje dag.. eller.
Kram på dig

Home of m sa...

Ni har det så fint hemma och de vita golven blir bara så snygga!
Kramelikram

@my casa sa...

Ni har det så superfint i ert hus:)

Har "samma" problem härhemma...vita golv & svart hund...hmm: hur tänkte vi där???

Håller med dig ang. kommentarer, känner precis likadant...det blir verkligen en press att kommentera.
Men vet du jag gör som du jag läser och hoppas det räcker med det, för mer har jag inte kapacitet för just nu:) Så du vet jag finns här även om jag inte syns!
Kramar

Charlie sa ... sa...

Helt makalöst underbart härligt och vackert kök!!!!


KRAM
Lotta

Coolaannna sa...

Jag vill ha ditt kök hördu du!!

Kram Anna

Pernilla sa...

Har också vita golv, trappor och två hundar. Ingen bra kombination nu när det är slaskigt ute...men vad gör man inte=) Ha en bra dag!