söndag, april 28

Lovely sunday....


 

Underbar klöverväxt med lite Bellis


 
 
Inhandlade även ett litet olivträd, supergulligt mot dom stora...
 



Dags för matlagning, grillpremiär



Hoho!!
 
Dålig uppdatering här men det har varit årsstämma i veckan och förberedelse inför fest med kändistema.
Igår var jag Laila Bagge och maken Magnus Uggla men idag är vi Anne & Thomas igen:))

Min goa fina vän M var här och fixade till mitt hår och sminkade mig, ni hörde rätt smink. Jag som aldrig bär smink. Men vet ni ,jag var het igår hihi....

Idag har plantering stått på schemat....Har inte fixat något så nu var det dags.

Dags för middag, väntar hem den stora sonen. Vi ser aldrig honom numera. Han far runt på sin moppe överallt:))).

Ha en fab söndag....
 
 
Kram Anne

8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ni var verkligen snygga!:)
Borde också plantera lite nytt. Påskplanteringen börjar se lite shabbig ut nu.
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

haha vi ser aldrig vår stora son heller har vi nyligen konstaterat. Lät som en kul fest. kan tänka mig att du var smashing! Kram Nilla

Lena - gott för själen sa...

Hade också sån klöver förra året. Gillade den så mycket så vi har bestämt att ha den i år igen.

Vilken rolig fest ni verkar ha varit på!

Kram Lena

Nilla Q sa...

Härligt att plantera - känns faktiskt som om våren är här nu:)

Kram Pernilla

dianasdrömmar sa...

Fniss, du var ju verkligen lik Laila:) fast snyggare då förstås.Hoppas ni får det riktigt kul på lördag och hoppas vi ses snart ändå :) bamsekram Diana

Bakom dörr nr. 11 sa...

Så fint och vårigt du har gjort.
Älskar verkligen krukorna.

Trevlig Valborg
Kram Pia

Bella sa...

Ni var ju sååå snygga som era altergon Laila o Magnus :)

Kul att ha kommit igång med planteringen, har inte fått tummen ur att börja än, men snart...

Hoppas du får en trevlig valborgsmässoafton!

Kramar Bella

mammaxtre sa...

Laila Bagge gjorde du bra tycker jag :-)

Sonen din vänjer dig för det som komma skall. Det blir liksom enklare med en invänjning att de pö om pö är borta för snart så har de flyttat hemifrån....jag talar vis av erfarenhet:-)

Ha det bäst!