torsdag, augusti 29

Nääeeeeee...

 
 

 
 
 
 
 



 
 
Nu får jag skärpa till mig, känns som att jag ligger i koma efter sommaren med bloggandet.

Hejsan!


Hur har ni det där ute? Här rullar det på med jobb, skola, matlagning, städning osv osv....Usch nu kommer den årstiden som jag verkligen bävar för år efter år. Jag älskar verkligen vår och sommar och nu kommer en tid som jag fryser rumpan av mig....Fötterna är konstant kalla huh!!!!

Här hemma går vi och längtar efter Usa, snart dags att åka till en av mina favvo städer i den stora världen. För mig är det definitivt New York och Los Angeles, ....När maken ochjag var i NY sist så var det typ 25-30 grader varmt i oktober. Skulle vara fantastiskt om vi får varmt igen.
Ludde är rustad med sin GoPro, hur han skall hålla ut staven med kameran på och filma uppe på Empire:) Han är en riktig liten fixare den där killen....Den stora killen säger bara aah eller ööhh.

Snart helg, såååå skönt. Vi har INGET inplanerat och det känns härligt. Idag har poolen fått börja ta höst, vi stängde av värmen eftersom ingen badar längre. Sen är det lite fix och trix med den när den har gått ner till 12 grader....

Ha det så gott alla fina...
 
Stor kram A

7 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Nej vad härligt att åka till USA. jag följer gärna med i resväskan. Ni kommer knappt märka mig.
Kram Helena

HOUSE of ADELA sa...

Instämmer med Helena! Går det att få ner 2 bruttor i väskan?=)
Inte bra med koma, men tror många har det efter sommarsemestern:)

Kram
Adela

Lena - gott för själen sa...

Men åååååh, nu blir jag ju extra avis1 Hela familjen hade tänkt åka nu i september. Men det var helt hopplöst att få ihop kalendrarna med de vuxna barnen. Vi får göra ett nytt försök till våren.

Kram Lena

Linda sa...

Usch, ja! Jag gillar verkligen inte höst och vinter heller. Precis som du så fryser jag konstant om fötterna. Känner redan att de är kallare och att det snart är dags att plocka på sig strumpor.

Vet inte om jag har missat det men vilken tidning skulle ditt hem vara med i?

Önskar dig en trevlig fredag!

Kram Linda

Aratorps Lena sa...

Wooohooo!!! Ett inlägg!!! Hihi... ;)

Jag vill också... NY i oktober... Kanske, kanske...

Kram snygging!! :)

Milla sa...

Jag älskar sommaren men ser fram emot hösten, ja redan nu då luften gett min kropp ro och kan sova... Hormonskit i kroppen är inget vidare, så längtar nästan efter att få frysa!
Vi avstod en resa till NY här i oktober, blir ett land i söder istället för att fira en person, jetlag var inte lockande men säkert perfekt med NY i oktober annars! KRAM

Channal sa...

Hallå rara du!! Men då är det ju perfekt att ha något kul att se fram mot om du tycker att hösten är tung. USA, New York... älskar't❤ värmer både kropp o knopp!

Njut av helgen i ditt vackra hem! Lova att hojta när det kommer ut i Plaza! Din spis är to die for!!
KRAM Anna