tisdag, september 17

Love Warrior...




Finaste fotografierna från Love Warrior, alla 3
bilder lånade från Love Warrior









Hittade en ny webbshop idag via tidningen Residence där dom hade gjort ett fint reportage om fotografen Hannah Lemholts hem. Kika gärna in på Love Warrior . En känsla av lugn på den sidan , både blogg och shopen....Underbara fotografier som jag gärna skulle vilja pryda mina väggar med:)))


Hoppas att ni har en bra fortsatt vecka...

Psst, blev ingen matta för mig, passade inte in...Leta vidare!!!
 
 
Kramkram Anne

7 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Fina bilder och de fotona skulle gärna få hänga här hemma! Kram Suss

LOPPISLIV sa...

Fina bilder!! De där fotografierna skulle jag mer än väl kunna tänka mig. Kanonsnygga!!
Kram Paula

Coolaannna sa...

wow...vilka fotografier!!! Give me!!

Ha en fin torsdag!

Kram Anna

Mamma C sa...

Ja, det var verkligen supersnygga fotografier.
Kram Mamma C

Mirre Syr sa...

Jättefina bilder! :)

mammaxtre sa...

Vilka fina bilder, otroligt fina!

Trevlig lördag!

Life´s Silverlining and I sa...

Ja visst har hon fina bilder! Önskar dig en fin lördagskväll! Kram Pernilla