fredag, november 15

Fredag, överraskning och sova lite skönt...

 
 
 
 
 
 
 
 
Veckorna bara springer förbi. Denna vecka har varit fullt upp......
 
 
 
 
Nytt till sängen...Bästa lakanen, Beach House 
Inköpta hos Sleepo / Nordljus




Go fredag:)

Hoppas att ni har det bra och får en fab helg:)

Här blir det lugnt och skönt ikväll...Imorgon drar vi till Stockholm med barnen för en överraskning till dom. Den jobbiga tiden för mamma i huset november-januari när barnen fyller och det är jul. Dom får inte så mycket uppmärksamhet på deras egen dag från andra håll så därför känns det bra i mamma och pappa hjärtat att göra något för dom och det är ju sådant dom kommer ihåg när dom blir vuxna.
Skall bli skönt att åka iväg en weekend, bo på hotell och göra något kul....

Var rädda om er och jag önskar er som sagt en fab helg...


Kramkram Anne

5 kommentarer:

Milla sa...

Ha så gott nu med barnen!! Julen är för många är en tuff tid, jag lider extra under den här tiden av en massa anledningar (även om jag inte har stor anledning) för bakom allt mys och pys så finns en massa pyrande jobbigt, förväntningar och skräp som man egentligen bara borde kunna stänga av. KRAM !

Två systrar sa...

Hoppas ni haft en härlig weekend! Vad hittade ni på? Globen?? eller något annat häftigt!Hoppas du mår bra i alla fall! Kram C

Bromans Bravader sa...

Fint att göra något med barnen. Här har vi samma problem. En fyller nu i november, en 2a januari och en i början av februari och så då mannen 9e januari. Så när Februari är man totalt utbränd, både i plånboken och av "stress".
Kram Jannike

Life´s Silverlining and I sa...

Hoppas ni fick en fin weekend och att barnen fick en bra födelsedag. Kraaam Nilla

Carola sa...

och jag ? Jag önskar dig den bästaste av helger, själv borde jag ju verkligen gå och lägga mig nu. Verkligen... ghaaa..
KRAM!