söndag, maj 18

En vecka med både sorg och glädje...

 
 
 
 
 
Hallå!
 
 
 
Bild, Pinterest
 
 
 
Hoppas att ni har det bra i det härliga väder med både regn och sol....
 
 
 
Ja ibland bjuder tiden både på sorg och glädje, i torsdags natt morse försvann en liten ängel från jorden och från oss. Fruktansvärt tråkigt men livet måste gå vidare. Nu har maken och jag en hel del att ta hand om.
 
Glädje, ja det finns ofta:) Maken och jag har varit på turne´med finaste vännerna i Stockholm på Robbie Williams, innan blev det ett besök på Nosh and Chow igen med god mat och dryck. Dagen efter åkte våra vänner hem, maken var på årsstämma och jag vandrade runt i staden innan jag mötte upp maken för lite shopping.
 
Vi har även hunnit att vara på en "100-års" fest igår, med skratt, trevliga människor och god mat.
 
Känns som att jag har planterat hela helgen, nästan iaf men det blir bra så småningom bara jag får gå runt och fnula lite:)
 
 
Ha en skön start på veckan imorgon...
 
 
Kram A

3 kommentarer:

Lena sa...

Mycket som hade hänt hos er. Både tråkigheter och roligheter. Robbie skulle jag också vilja se live. Jag är väl egentligen ingen jättefan, men jag har hört att han är sån bra live-artist.

Ha en fin start på veckan du också.

Kram Lena

MITT VITA HUS sa...

Liten ängel, låter inte alls roligt:( Stor kram till dig<3

LOPPISLIV sa...

Låter tråkigt. Vår lilla vovve Wilma är numera en ängel också, men som du skriver livet måste gå vidare... <3

Ohhh Robbie Williams show såg vi förra året i Göteborg, helt underbart!!! Kraaam Paula