söndag, juni 14

Landet, ogräs= brrrrrrrrr

Sommaräng eller rabatt ????
Ja det bara att hugga i.....
Kavla upp ärmarna!
Alla är välkomna till vårat land
Min fina jättetermometer, 40-årspresent
förra året..Japp så gammal är jag
Min nya fina korg från House Doctor,
från Flitiga Fredrika
Pssst en hund som inte
vill åka hem från landet
Resultat........Hoppas att ni ser någon skillnad
Godkväll alla bloggare och icke bloggare. Skapligt väder, men vilken vind!!!!! T om på sjön Rängen gick det vita gäss. Hoppas att ni alla har haft det bra för imorgon är det dags att jobba igen, kanske inte alla, vissa har nog semester men jag börjar inte min innan 6:e juli. Ja ni ser ju på bilderna vad jag har gjort idag och behöver inte säga mer. Kram Anne ♥ ♥ ♥


19 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Duktiga Anne. Ser fint ut!

Jag har just skickat dig ett m@il

KRAM

Helenas loggbok sa...

Vilka härliga bilder från ert land på alla fina saker och trädgården!
Det ser så fint och mysigt ut! Gissar att ni trivs där ute!

Skönt att ni har fått OK väder, även om det blåst. Här har vi haft 27,5 grader i dag. Det blir lite väl stora skiftningar när det är 12 grader ena dagen och sen 27!!!

Kramar
Helena

♥ Fyra årstider sa...

Bra jobbat..vill så gärna ha ditt land..
Kram Lotta

Jannicke sa...

..koselig landsted, og du er en flink gartner, haha :o)

Ha en fin ukestart i morgen, Anne!

Klem J.

Fröken Fräken sa...

Land? Vilket land har ni åkt till? Utomeuropeiskt eller? ;-)
Jag tycker att det låter så roligt när ni sörlänningar snackar om att ni åker till ert "land".. kalla det för stuga, torp eller sommarhus! ;-)

Nu har regnet kommit hit också...suuuck... t.o.m pysslet blev lidande!

Bella sa...

Visst ser man skillnad på dina fina bilder :)

Har också rensat ogräs idag och det var nog inte gjort på ett tag så desto roligare att se resultatet :)

Vi har haft riktigt fint sommarväder här idag, hoppas det hittar till dig också!!

Kramar Bella

Jenny sa...

Hej Vännen,
På ditt superfina land har flitens lampa lyst idag ser jag, duktigt!!

Den där storagekorgen är såå snygg, har oxå en:)

Ha en jättebra kommande midsommarvecka,
kraamis Jenny

Fröken Tindra sa...

Vad härligt att ha ett land att åka till! Lite avis blir jag ärligt talat! =0)
Trodde först att det var vår slänt som hamnat på bild. Men när den blivit rensad såg jag att det inte var så. ;0) Duktigt jobbat!
Ha en skön Midsommarvecka!
Nu skall jag lägga mig och läsa "Lantliv Sommarmat".
Kram!

Engelska Villan sa...

Snyggt jobbat, Anne!
Vad skönt ert land ser ut. Har vi fått se bilder därifrån förut?? *förvirrad*
Vore hur som helst kul att få se mer!!
Kram Anna

Annas Lycka sa...

Hej Anne!!! Snyggt bidde det efter hårt arbete...HAr oxå fixat rabatt i helgen...Roligt när det är klart men kanske inte så sprudlande glatt med ogräset.....Ha nu en härlig vecka. Kram Anna

Jessica sa...

Vad det ser mysigt ut i er stuga, lova att du lägger ut mer bilder :)
Åh vilken butik, synd att jag bor för långt bort..
Vad mycket fint du visar, och vilka toksöta killar du har!

Må gott,
kram
Jessica

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad fint det blev efter allt slit i din trädgård, lön för mödan ser jag:-)
Något jag också borde göra i veckan.
Ha en fin arbetsvecka, jag jobbar sista veckan sedan har jag semester till mitten av augusti.
Kram Susanne

Signe 1 sa...

Hej darling, vad fint du har gjort!!:-)Tjefesten var kanon, är fortfarande lite seeg, hihi. Ha en toppenmåndag, mailar dig;-) Kram Sofia

Britt sa...

Jag ser att du har slitit hårt! Men det blir ju så bra. Vilka fina bilder.

Kram britt

alegni sa...

vilken skillnad det blev! o vilket underbart ställe ni ser ut att ha. jag kan förstå att voffsingen inte vill åka hem därifrån!
kram
ingela

Huset vid ån sa...

Hej svejs! Ja, nu får allt solen o värmen komma....Så man får lite sommarkänsla inför Midsommar! Jag önskar dig en Trevlig Midsommarvecka! Kram Therese

homebylina sa...

Bra jobbat, ser snyggt ut! Ha det gott! Kram lina

♥ Fyra årstider sa...

Hej söta Ann
Nu säger jag ha en skön midsommar och så vill jag berätta att jag nu bestämt mig för att inte skriva så många kommentarer i sommar..jag får helt enkelt dra ner på det för tiden finns inte och gör mig bara stressad..
Pöss min lilla groda/ Lotta

Flaggduken 2 sa...

Ja, det är inte kul att rensa men det blir fint när det är klart. Termomrtern är jätte söt, var kommer den ifrån?
Må så gott i blåsvädret!
Kram Petra