torsdag, augusti 20

Utlottning....



Vill du vara med i min utlottning av 2 nya fina Greengate muggar inhandlade hos goa goa Sassa med den nystartade bloggen Strömgatan 4 Inredning. Ni som bor i Linköpingstrakten, besök gärna hennes fina lilla inredningsaffär Strömgatan 4, belägen i hennes källare. Jag har dessa muggar i flera färger och mönster. Underbara att blanda.
Dom vanliga reglerna gäller....Lämna en kommentar i detta inlägg med eller utan blogg. Ni som har blogg länka med en av dessa bilder och ni har 2 chanser .
Utlottningen pågår till 31 augusti. Lycka till.....
Kram Anne

187 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Hei Anne,jeg prøver meg igjen her inne hos deg jeg:o)Søte krus....Klem fra Maliva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Anne, jag tävlar gärna om dina fina muggar. Vilken härlig färg. Länkar såklart. Håller båda tummarna håårt..
Kramar AnnaMaria

Annas Lycka sa...

Anne! Såklart jag vill vara med och tävla.Länkar självklart på min lilla sida. Hoppas på tur!!! Kramar till dig :) Anna

Malin sa...

hej, jag vill gärna vara med i din tävling, tror att en dubbel espresso smakar alldeles ljuvligt i de fina muggarna. Jag länkar från mig och hoppas på tuuuur.Mvh Malin

Jannicke sa...

Så fin premie!
Akkurat det jeg samler på i Green gate!!
Har linket deg på bloggen min (like under arkivet).
Klem til deg! J.

~ Camilla ~ sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med på din konkurranse. Fin gevinst du har - og en trivelig blogg. Har linket fra min side. Ha det bra!

~Camilla~
Nordisk Landliv

Hem och Lycka sa...

Vilken härlig tävling med så fina priser! Jag länkar och hoppas på lyckan ;-)

kram

Blåbärs och smultronstället sa...

Hallå där!
Jag vill absolut vara med och länkar. För ett tag sedan vann jag ju ett tröstpris hos dig. Den fina bakduken från Nyblom & Kollén.
Trevlig helg!
Kram Susanne

Jenny sa...

Hej Anne!
Är gärna med o tävlar om de fina muggarna från Greengate!!

Länkar såklart från mig o hoppas på tur:)

Ha en jättebra helg Vännen,
Kramis Jenny

Signe 1 sa...

Klart jag är med vännen:-) Länkar hos mig! Jo så här var det, hihi...vi skulle värdera vårt hus igår och 'min' mäklare glömde bort det!!! Jag har honom som 'vän' (you know) så det var därför jag pikade honom lite oxå *ler*. Han är lika virrig som oss, haha... KRAM på dig! Sofia

alegni sa...

superfina! klart jag vill vara med, med två chanser, så jag länkar!
kram
ingela

Anonym sa...

Hej Anne! Självklart vill jag vara med och tävla om dessa fina muggar från Green Gate. Länkar hos mig! Må så gott! Kram Sofia

Jessica sa...

Hej! Vill självklart vara med i din fina utlottning - vilka godingar du lottar ut!!

Hoppas ni får en skön helg,
kram
Jessica

Jessica sa...

P.S.
Självklart har jag länkat hos mig!

Kram igen
Jessica

Lönnen 13 sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla om de fina muggarna!
Har länkat med bild.
Kram Anneli

pralinen sa...

Så fina, hoppas på turen :-)

prinsesselinn sa...

jippi, så klart jeg vil være med,
om du sender over grensen da ??
ha en nydelig helg...
linker til deg på siden min jeg...

Pernilla sa...

Jättefina muggar! Är såklart med och tävlar och har länkat på min blogg!

Ensamma mamman/Ögonblick och Tankar sa...

O vilken härlig vinst! Vem vill inte ha chansen på dom?

Har länkat i min blogg:
http://jag-heltenkelt.blogspot.com/2009/08/mysig-tavling.html

Ska nog ta en sväng förbi den affären någon dag.

kram

plingan sa...

Skoja!!! Klart jag vill vara med om utlottningen och jag länkar på min blogg!

Många kramar
Pernilla

Norrdalen sa...

Vilka härliga färger! Är gärna med o tävlar, har lämnat en länk i högerspalten på min blogg.

Ha en bra dag! Kram Jannica

MM sa...

Hej hej! Kikar in hos dig ofta, men inte så bra på att säga hej..
Jag gillar din blogg, din stil och vill givetvis vara med o tävla och länkar i min egen blogg!
Kramar,
Malin

Uttan sa...

Så roligt att hitta hit!!!
Vill gärna vara med och tävla!!!!
Har länkat hit på min Blogg!!!
Nu ska jag titta vidare på din fina Blogg!

Ha en trevlig Helg!
Kramar!

Miss Alveriin sa...

Jag är gärna med och tävlar :) Vilka härliga muggar från green gate! Jag länkar och håller tummarna!

Trevlig helg :)
Kram Cattis

ANNIKA sa...

De här muggarna gillar jag verkligen...färgen går så bra ihop med en del annart porslin som jag köpt...
Hoppas nu på turen....
ha en bra helg!
kram Annika
gustafsson.57@hotmail.com

Lilla huset på prärien sa...

Ohh de där muggarna är helt bedårande tycker jag!! De gör mycket fint Green Gate... synd att man inte är miljonär *ler*

Nu håller jag tummarna för en god och vacker kopp kaffe sen ;)

Kram Jenny

Livet hos Lind sa...

Hej!

Söta koppar!! Vilken fin färg de har! Är gärna med i din tävling och länkar givetvis från min blogg = )

Ha de så bra!

Caroline

Vitt är vackert sa...

HEJ. Vilket fint pris! Jag är gärna med i din utlottning. Mysig blogg! Jag måste kika bättre, första gången på besök här.
Ha det bra!
Kram Ellinor

japp sa...

hejhej.. så kul me tävling. jag är gärna me..åsså länkar jag förstås.

Önskar dej en fin dag.. Helén.

Mollymera sa...

Fin-fina muggar!! Klart man vill vara med i tävlingen.
Kram Christina

Nettan sa...

Klart man vill vara med & tävla om dessa, älskar dessa Latte muggar fr. Green Gate =)
Självklart länkar jag !

Kram Nettan

Lena sa...

Vilka fina muggar ! Mee Like !

Mamma Mimmi sa...

Vilka in höstmuggar att dricka värmande te ur - dem skulle jag så gärna vilja vinna. Länkar till Mimmis Mammaliv, såklart.Kram Mimmi

Hemmalycka sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen om dessa fina muggar om du lovar att jag vinner?
Hihi, nej men jag e med och jag länkar givetvis.
Dricker du champagne varje dag?
Kram Åsa

Sassa sa...

Vilken massa kommentarer du fått!!
Superkul! Har letat och letat! Hittar inte nycklarna. Det som inte är stulet kommer tillbaka, som det vackert heter. Så fint du skrivit om mig ,du är verkligen en generös människa och är värd allt gott!!
Kram, kram från Sassa

Lotta sa...

Oioioi..for noen flotte premier..Akkurat de skal jeg begynne å samle på. Bli gjerne med på konkurranse hos meg også..Trekker 4 vinnere! 2 lodd til meg:)
Klem fra
Lotta

Jatte sa...

Jeg vil gjerne være med på konkurranse :)
Tar 2 lodd ;o)

Ha en fin helg,
Klem Jatte !

Nenna sa...

Heia! Jeg vil veldig gjerne bli med på konkurransen din! 2 lodd takk!
En fin helg til deg!
Hilsen Janette

Bella sa...

Hej hej!

Det är klart att jag vill vara med och tävla om de fina muggarna, är man inte med så kan man ju inte vinna, och vem vet, det kanske är min tur att bli en lycklig vinnare den här gången :)

Kramar till dig

Isn't she lovely sa...

Vilka snyggingar =) De vill jag såklart vara med och "slåss" om. Tar genast 2 lotter!
Kramelikram!

- sa...

Hej Anne!
Jag är gärna med och tävlar om de fina muggarna.
Länkar och hoppas på tur!
/Lena :)

Unknown sa...

Hej, har ingen blogg men hoppas på tur ändå! Tänk att jag som Linköpingsbo har helt missat den mysiga affären...nu får den snart ett besök!!

evamar sa...

Jag är med o tävlar om de läckra muggarna. Jag har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/august/muggar-31-augusti.html

Karin sa...

Måste absolut vara med i din tävling om dom fina muggarna

lenamarb sa...

Hej !

Jag vill gärna vara med och tävla :)
MVH
lenamarb@gmail.com

Sara Mårtensson sa...

Så fina saker du lottar ut! :-) Jag har en sådan prickig skål i samma färg så det skulle ju passa perfekt med en prickig mugg ;-)
Nu håller jag tummarna och länkar på min blogg!
Kram Sara

Tessan sa...

Hej! Jag vill vara med i tävlingen.
hälsningar tessan

Lantligt i stan sa...

Vilka vackra greengatemuggar! Jag är gärna med i din fina utlottning om dessa! 31 augusti är min yngsta dotters födelsedag så jag hoppas på tur! Länkar från min sida!
Kram Anki

Gabbies sa...

Klart att man måste ta chansen att vinna dessa vackra muggar! Jag har länkat från min tävlingsblogg: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/august/muggar.html

Sofie sa...

Helt underbara muggar! Deltar gärna i utlottningen, och självklart länkar jag!
Trevlig helg,
Sofie

Backstitch sa...

Helt super fina muggar. Dem vill jag så gärna vinna. Nu hoppas jag att man har turen på sin sida, det skulle inte vara en dag försent;)
Kram Moster

Julia sa...

jag vill vara med och tävla:)

Engelska Villan sa...

Oj, finfint pris!!
Jag vill gärna vara med i tävlingen och länkar från mig!
Kram kram Anna

Maj-Len sa...

Det är klart att jag vill vara med och tävla om de jättefina muggarna.
mlaymark@gmail.com

Lady E sa...

Jeg vil gjerne være med i konkuransen :) LEgger en link til den på min blogg også :)

Ha en super helg.

Gry sa...

Så nydelig blogg du har! Jeg vil gjerne være med i trekningen.

Klem fra Gry

Susanne sa...

Hej..Självklart måste jag vara med i din utlottning..Jag länkar..Susanne I fare

Unknown sa...

Ja, dom muggarna var verkligen fina! Jag blir gärna med i tävlingen, och håller tummarna...
Nina Christin

Fru Bakken sa...

Hei Anne:o)

Prøver lykken;o)

Violetta sa...

For en fantastisk fin premie! Denne konkurransen må jeg bare være med på, og jeg linker selvfølgelig :) Har ingenting fra Greengate enda, men har ønsket det lenge, så...kanskje...*krysser fingrene* :)

Sussi sa...

Härlig son som vill heta svamp-Bob *haha*

Jag är gärna med i din tävling, länkar!
Älskar allt i denna färg som green gate har.

/sussi

Anna sa...

Superfina muggar! Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/august/muggar-1.html

info@annakarlsson.se

Märta sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen av dessa fina muggar!
jag länkar med bild från min blogg.
Ha en skön söndag!
Märta

Äppel Päppel sa...

Såklart måste jag vara med i den här utlottningen! SÅ söta muggar! Hoppas på tur och länkar hos mig!

/Lina

www.minsmarum.blogspot.com

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med och tävla om dom underbart fina muggarna!
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

Vickans vita ting sa...

Hej! Vilka underbara muggar! Är
självklart med i tävlingen och länkar från min blogg i högerspalten! mysig blogg du har ;) Hälsningar Vickan

Unknown sa...

Vackra muggar, vill såklart ha dubbel vinstchans så jag har länkat här http://carolina1979.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-hos-stjarnor-champagne-318-09.html

Anonym sa...

Ja men vad kul med en tävling. Jag vill naturligtvis vara med och tävla...fin fina priser.
Nu tänker jag hålla tummarna så det knakar..

Kram Anna

ps naturligtvis så länkar jag...till höger i bloggen

Erika sa...

jag är med. länk finns på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Vitt och Blått sa...

Klart att jag vill vara med!!! Kram E

Anonym sa...

Så morsomt med konkurranse:)

Her er min blogg:
http://isacathrine.wordpress.com/2009/08/23/stjarnor-og-champagne/

Astrid Marie Vie sa...

Eg vil også gjerne vere med på konkurransen =)
Linker til deg på bloggen min også.
*klem Astrid*

M sa...

Hei, jeg vil gjerne prøve lykken med to lodd...
Dette var en kjempeflott gave!!
Klem,M

Tea Lady sa...

Åh, de här muggarna skulle sitta fint till allt te jag stjälper i mig!

Jag länkar i min blogg, där finns även en tävling ifall någon är intresserad...

Kram,
Lena

suss sa...

Åh, så fina muggar. Ser ut som om det är muggar utan öra vilket är det goaste som finns att dricka ur! Hoppas jag får vinna dom! = )

Therese sa...

Hej! Jag är gärna med i din fina utlottning, förra veckan slog jag sönder min första och hittils enda green gate mugg som skulle vara starten till min samling... :-( Så jag håller tummarna att jag får en nystart med dessa häliga muggar! Jag tipsar i detta inlägg: http://lurans.blogg.se/2009/august/en-bra-dag.html

Stämningsfullt sa...

Hej!
jag vill gärna vara med och tävla!
har länkat i högerspalten.
Kram!

lolla sa...

hejsan
perfekt vinst så här inför hösten skulle det vara bra att byta ut mina rosaprickiga green gate muggarna mot dessa.
Tävlar gääärna och länkar i min blogg under kategorin tävlingar.
kram lolla
www.lollashus.blogg.se
nor@live.se

ILJA sa...

såå fina jag är hemskt gärna med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/muggar.html

mail: litenmentuff@live.com

Lunalei ;-) sa...

Nyydelige Green gate!! Muggene er kjempe søte! Jeg er med, 2 lodd til meg!!!
klem fra Lunalu

Ingela la la sa...

Hej!

Jag är med och tävlar om dessa fina muggar. Jag har länkat i till vänster i min blogg.

Kram Ingela

sand mellan tårna sa...

Hej ....

Här är en tävling som jag sååååå gärna vill vinna ;)

Länkar givetvis på direkten . . .

KRAMAR!

Gottegrisen sa...

Vill gärna vara med och tävla om de fina muggarna. Har länkat från min blogg.

//Linda

blandvitfargochakvareller sa...

Hej är det tävling vad kul jag är gärna med. hoppas på tur. kram Agneta

Lillis73 sa...

Jag vill jättegärna vara med och jag har länkat här:

http://lindaskrypin.blogg.se/2009/august/sondagslugnet.html

Kram

Maja sa...

Hej, jag vill jättegärna vara med! Innehållet i muggen skulle smaka ännu bättre med så fina muggar! Trevlig och inspirerande blogg!
Har länkat inne hos mig på bloggen.

mr22ga sa...

Hej! Jag vill självklart vara med även jag och länkar också för dubbel vinstchans på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/muggar-1.html

Håller tummarna hårt! Ha det bra så länge! Kram

Aratorps Lena sa...

Hur har jag missat detta? Vill så klart vara med och länkar! Kram

Elin sa...

Dom fina muggarna vill jag vinna! Jag ökar mina chanser och länkar!

Elin sa...

Dom fina muggarna vill jag vinna! Jag ökar mina chanser och länkar!

Elin sa...

Dom fina muggarna vill jag vinna! Jag ökar mina chanser och länkar!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej Tjolahopp!!!
Vill gärna vara med o tävla om de vackra greengate muggarna!!!De är ju sååå fina!!Skulle sitta fint med en kopp te i en av dem när man sitter framför datan o bloggar!

♥ kramelikramelikram Millan ♥

BøeFjeldberg sa...

Så flott blogg du har her:) JEg prøver gjerne lykken hos deg her. Flott premie. jeg elsker Green gate. men har ikke mye i skapene ennå;( ha en fin uke:)

Brunkullan sa...

Green Gate kan man ju inte missa chansen att vinna porslin från:) Jättefina muggar!

Har länkat också, i min vänsterkolumn
Kram Susanne

Anna @ Amerikana sa...

Åh, vilken fin blogg!!!Inspiration så det finns bara inte! WOW!

Kram från Californien!

Muggarna är hur fina som helst!

aase sa...

Lekker blogg med massevis av inspirasjon!! Jeg elsker denne serien med GG så jeg må bare bli med. Jeg linker jeg vet du!!

Cilla sa...

Hej Anne,
Älskar färgen, vill gärna vara med i denna tävling!
Hälsningar Cilla

MIA-kortgottbrd sa...

Hej.Självklart är jag med och tävlar.Länkar från min blogg lantlig custom också.mvh mia

Livingroom sa...

Hejsan! Vilka söta muggar, dem skulle jag allt gärna vilja ha. Länkar med bilden från min egen blogg.
-Lotta

Livingroom sa...

Hejsan! Vilka söta muggar, dem skulle jag allt gärna vilja ha. Länkar med bilden från min egen blogg.
-Lotta

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina muggarna!

anonitota@comhem.se

Mia sa...

Hej Anne Jag har aldrig varit med i någon sådan här tävling men vill hemskt gärna vara med i denna tävling för att få chansen att vinna de fina muggarna

Livet på Sjögård sa...

Kommer gärna med i tävlingen om så fina priser :)
Länkar gör jag också!

Vit Romantik sa...

Åh jag är gärna med och tävlar om dessa fina muggar! Länkar gör jag såklart också!!
kram Johanna

Jessie sa...

Åh så fina muggar! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-2-greengate-muggar.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Lykkeliten sa...

Å, for en flott premie!
Disse krusene står på ønskelista mi, så jeg vil selvfølgelig være med.
Linker til deg med en eneste gang!

Veldig koselig blogg du har her.

Unknown sa...

Dessa muggar är bara så söta! Jag hakar på utlottningen direkt och länkar i min blogg såklart(under kategori Länkar, utlottningar, tävlingar)Nu är det bara att hoppas...Ha det riktigt gott!
Kram Karin

Ps. Håller på att föra över min nuvarande hemsida till Blogger men är inte riktigt färdig med det och därför är den inte offentlig ännu. Länken hamnar därmed på min gamla sida tills jag är klar med den andra. Blir det innan tävlingsdatumets slut så för jag naturligtvis över länken dit.
Nuvarande blogg: www.livsluft.zoomin.se

kardemumma sa...

Åhh,hjälp vad jag hamnade långt ner men 108 är ju mitt lyckonummer ;)
Tävling är alltid skojjigt!
Kramar C

Kärleksallen sa...

Hej!
Jag vill jätte gärna vara med och tävla och jag länkar också i min blogg!
Kram/Johanna

Sara sa...

Länkat hos mig - vill så klart vinna de fina muggarna!

Lauras gård sa...

Oj vad många som har lämnat kommentarer... Jag vill så klar också vara med och tävla om de fina muggarna! Jag länkar så klart! Kram Stina

cat sa...

Hallå där, visst vill även jag vara med. Länkar såklart!

cat sa...

Hallå där, visst vill även jag vara med. Länkar såklart!

Vinglefrøken sa...

Kjempefine krus - jeg er gjerne med i tevlingen din! Tar to lodd, da jeg har linket med bilde fra bloggen min også.

Mamma C sa...

Jag vill vara med och försöka vinna dessa fina muggar. Jag länkar från min sida oxå.
Kram Mamma C

Fynda och Fixa sa...

♥ Vilken fin utlotning och vilken fin och inspirerande sida!

Jag länkar från högerspalten på min blogg. ♥

Annika sa...

Klart att jag vill vara med, lägger en länk inne hos mej och hoppas på tur :)

Helene sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om de snygga muggarna. Länkar i min blogg. MVH, Helene

Mia sa...

Hej! Självklart vill jag vara med och tävla! Hoppas på tur!

Natta sa...

Hej!
Jag vill också vara med och tävla, håller tummarna!

torleif ann karin sa...

GreenGate er fantastisk. Klart jeg vil være med..
Klem Ann<3

Millan sa...

Jag vill också vara med, har länkat på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Kristoffa sa...

Jeg har lyst til å begynne og samle på Green Gate, kanskje dette kan være starten?
Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen og linker til deg i bloggen min

(eddas) sa...

Hei...blir veldig gjerne med på denne konkuransen...synes bare det er så lekkert i offwhit og kaffe latte fargen...tror jeg må begynne og samle på det...linker deg opp..
Ha en god dag
klem edda

AK sa...

hei! Vil gjerne være med, og jeg tar to lodd! jeg elsker bloggnavnet ditt forresten! Ha en fin dag, klem AK;)

Maria sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om de fina muggarna! Lägger en länk till höger i min blogg.

Sigrun sa...

Elsker bloggkonkurranser så jeg blir gjerne med. Digger di Greengate-koppene og har 4 selv...Håper å vinne...haha :O)
Klemz

Villa Hemma sa...

Åååh, mina favvisar! Rätt färg och allt. :-)
Länkar och håller tummarna hårt, hårt....

kram

Eddan sa...

Vilka fina muggar - de är jag gärna med och tävlar om.

Jag har länkat till tävlingen i min blogg!

Må så gott!

kram från Anette

Inger sa...

Hejsan!

Ny på att blogga men vill gärna pröva lyckan att kanske vinna dessa fina muggar.

Ska försöka länka men allt är svårt för nybörjaren, fniss.
Testar i alla fall.

Ha det gott.

Inger

Vero sa...

JAg är gärna med och tävlar om dessa muggar... jag och 130 till än så länge.

Jag har länkat i min blogg.

Anonym sa...

Nu har jag länkat i min blogg. Jag älskar GreenGate :-)

Vilken fin blogg du har f.ö, jag kommer komma hit igen!

Birgitta sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din tävling och hoppas vinna fina muggar. Jag länkar också.
Kram Birgitta

Erika i Villa Lilja sa...

Vilken trevlig tävling, klart man vill vara med. Jag länkar och håller tummarna.
Kram

Anneli sa...

Åhh.. naomi prikk i beige er min favoritt <3 Lattekrusene er så nydelige (:
Linker selvfølgelig til din lille konkurranse!
Klem fra Anneli <3

Smultronlycka sa...

Är självklart med och vill vinna de fina muggarna :)
Länkar!
Kram Anna

Unknown sa...

Vill gärna var med i utlottningen . Länkar självklart via; www.countryliving-vissberga.blogspot.com.

Unknown sa...

Deltar mycket gärna i utlottningen. Länkar självklsrt; www.countryliving-vissberga.blogspot.com

Unknown sa...

Deltar mycket gärna i utlottningen. Länkar via min blogg: www.countryliving-vissberga.blogspot.com

Karro sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla om muggarna! De är mina favoriter =)
Jag har lagt en länk till höger på min blogg!
Kramar från Karro

Gro sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med å konkurrere om de flotte krusene fra Green Gate! Linker med bilde også jeg!

Bandyfrun sa...

Hej! Fick ett tips om att du hade en fin blogg och så sant så den är Jätte Fin!! hittade även tävlingen om de fina muggarna och självklart vill jag vara med i utlottningen. Ha en fin dag!

Unknown sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen av disse fine koppene. Ha en fin dag!

Monica sa...

Hej!
Oj va många som vill delta i denhär tävlingen, men vem vill inte vinna så fina muggar. Jag i alla fall. Länkar förstås.
-Kram Monica-

MonaA sa...

Hej Anne!
Jag vill gäääääärna vara med och tävla om dessa fina muggar från Greengate, de är ju helt ljuvliga, och jag länkar självklart från min blogg! Jag är ju inte direkt ensam om att vilja vara med och tävla om dessa, men är man inte med och tävlar kan man ju heller inte vinna, eller hur :-)!

Ha det gott!!
Kram
Mona

Cecilie sa...

Åhhh! Tenk å bli den lykkelige eier av en så flott premie. Elsker de duse fargene. Linker til deg fra min blogg.
Fin inspirerende blogg du har.
Ha en fin kveld.

Sara sa...

Vilka fina muggar! Klart man vill vara med och tävla.
Ha en bra dag!

Gillberg sa...

Ååååå... Green Gate!!
Älskar Green Gate!!

Så jag är gärna med och tävlar om dessa två fina muggar!

Länkar såklart på min blogg för extra vinstchans.

Mvh Ellinor på Gillberg

Anonym sa...

God morgon!

Greengate...jag älskar Greengate :)
Jag vill jättegärna vara med i din tävling och kommer att hålla tummarna hårt.
Jag länkar på höger sida på min blogg.

Önskar dig en trevlig torsdag.
Kram Åsa

Britt sa...

I love it! ;-)
Jag vill jättegärna var med och jag länkar från min blogg.

Kram britt

Villa Carl Larsson sa...

Hej Anne! Du har en sån fin blogg. Måste genast lägga till dig bland mina favoriter, hoppas det är okej?! Sen vill jag ju självklart vara med i din fina tävling också. Jag verkligen älskar Green Gate och deras porslin, ja mycket annat också så klart i deras serie.

Jag länkar från min blogg. Kramar från Josefin

Everyday living etc. sa...

Hej! Självklart vill jag vara med på utlottningen och jag länkar även till tävlingen och din blogg via min blogg.

Ha en fortsatt bra dag!

kram

C ♥ sa...

For en utrolig hyggelig blogg du har :) Her må vi følge med! Vil SELVSAGT være med i konkurransen! 2 lodd på meg.

klem C

tina sa...

hejsan. tyckte serietidngstyget var snyggt. så skulle vilja vinna det i storlek 19x53 om det går. :)
martina

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig blogg du har!
jeg ønsker å være med! 2 lodd på meg!

Tove sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med i trekningen :) Veldig fin blogg du har!

Hilsen Tove

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Jättefina muggar, är gärna med i utlottningen. Länkar även med bild på min blogg.
Kram Laila

Mia sa...

Det var många som ville vara med =) men jag chansar ändå...de var ju så himla mysiga!! Fin blogg också, jag ska nog kika runt lite //Mia

Kashaya sa...

Fina, är gärna med.=)

GRANSTAV sa...

Japp jag är med :). Vill inte missa den fina chansen att vinna dessa underbara muggar. har länkat till dig./sanna

Ingun sa...

Hei

Jeg henger meg på. Lenker deg;-)
God helg!

himmel och hav sa...

Självklart är jag med och tävlar!
Länkar också!

Kram Veronica

Det ljuva livet i stan sa...

Hej,

Verkligen fin blogg, fina Greengate muggar som man självklart vill ha!

Jag länkar till dig, är ny i bloggvärlden så du är hjärtligt välkommen att titta in på min blogg!

Kram Frida

s.m.i.l.e sa...

Jättefina muggar! Jag länkar, håller tummarna och önskar dig fortsatt trevlig helg!

Trädgårdsgatan 6 sa...

Tävlar gärna om muggarna! Underbar blogg förresten.
Krma / Maria

Olivia sa...

Hej!
Jag är också precis som alla andra här med i din tävling och hoppas såklart på en vinst. Eftersom jag har en egen blogg och eftersom jag så gärna vill ha de här muggarna länkar jag från min blogg. det ger mig ju faktiskt en extra chans att vinna dessa fina muggar :)

K R A M ♥ // O

Evas sida sa...

Hejsan, vill gärna vara med och tävla och länkar självklart.

Thorins Trädgård sa...

Hallå Anne, här var det ju helt galet många kommentarer men muggarna är så snygga att jag bara måste försöka vinna.

Förhoppningsvisa hälsningar

Marit

U.M sa...

Hej! Jag vill vara med och länkar från min blog..

Anonym sa...

Klart man vill vara med och tävla om de fina muggarna.
Kram Bodil.

♥Linda♥ sa...

Hej!
Klart att jag oxå vill vara med i utlottningen! Så spännande!
Ha en härlig söndag! Självklart änkar jag oxå!
Kram Linda

Bollan sa...

vilka fina muggar härliga färger och mönster på dom, skulle verkligen inte ha något i mot att vinna.

kramizzar

Evy sa...

Så fin blogg du har. Vil gjerne være med i konkurransen din :-)

Casa Loda sa...

Jag vill gärna vara med och vinna de fina muggarna, jag länkar hit.
Ha det bra!
Annika

the Folding chair sa...

Hei,
jeg blir gjerne med på konkurransen. Linker konkurransen din på bloggen min, og legger meg også til som følger (bare fordi jeg vil det!)

:) ha en super aften!

Tove sa...

Å vilka fina, de där har jag tittat på många gånger..

Har länkat här: http://husligt.blogspot.com/2009/08/de-har-muggarna.html

StrandviksVillan sa...

Hej Anne!
Jag chansar och deltar med en lott!
Kram Ann-Christine

SysterYster sa...

Hejsan!
Vilka fina muggar. Jag är gärna med och tävlar. Vill inte missa extra chansen så länkar även från vår blogg.
Kram Josefin

Inredningsfrun sa...

Hej!!! Å vad glad jag blev att jag hittade till din söta lilla blogg. Så klart vill jag ju oxå vara med och tävla!!! Bättre sent än aldrig så länkar jag till tävlingen från min blogg. Nu ska jag sitta och hålla tummarna hela dagen. Kram från Inredningsfrun.

www.ljuvligt-hemochinredning.blogspot.com

M A Friman sa...

Tävlar gärna om dina fina muggar med den finaste av färger. Länkar självklart så jag får störra chans.

Marie sa...

Jag vill vara med och tävla om muggarna!
/Marie Johansson

Hanna sa...

Ojoj, ute i sista minuten men såklart vill jag också vara med. Länkar på min blogg. Kram

Anonym sa...

Oj oj insåg att jag inte anmält mig till tävlingen...visst vill jag vara med.
Kram Lina

Hulda sa...

Vill gärna vara med på utlottningen, hoppas...

Lotte sa...

Hej, vilka jättefina muggar, skulle gärna drick te ur dem framför brasan i höst... hoppas på tur!
Hälsningar Liselotte

Anonym sa...

Jeg blir gjerne med, nydelige krus... Linker også. Jemima!

Mamma C sa...

Hoppas på tur och länkar från min sida också.
Kram Mamma C