torsdag, april 7

Håll i hatten...


Mina nästan vissna tulpaner som var så små och bulliga innan


Ett videträd hade blåst omkull på vovvepromenaden


Vad det stormar....Gillar inte blåst och inte regn heller förresten. Men solen skiner iaf och hade det inte blåst så hade det varit en fantastisk vårdag. Igår var jag hos en av mina goaste vänner, hon hade samlat ihop ca 30 tjejer (Obs hon har def plats för det). Hon bjöd på kaffe och smörgås och vi andra hade med oss fika, det blev myyyccket fika. Hon hade fixat att Mats Kardell, fd vm, sm, em i bodybuilding var där och berättade om sitt trasiga liv. Att han står upp idag är ett mysterium för mig, och att han ser så otroligt fräsch ut. Ja man skall vara tacksam för vad man har.  Imorgon ska jag på roligheter, bloggträff eller vet inte om man skall kalla det för det längre. Hellre några tjejer som tycker om att umgås över lite mat och vin.

Stor blåsig kram från mig

11 kommentarer:

mammaxtre sa...

Här hos mig stormar det också. Hoppas att tallarna står pall är det jag funderar på när jag kikar ut genom fönstret.

Ha det gott

Grodmamman sa...

Här blåser det också.
Ha en härlig helg nu!:)
Kram

Karin sa...

What a great pictures! ♥ from a sunny Holland.

IKT i min vardag sa...

Här blåser det till rejält mellan varven idag. Såg att du skaffat dig min lilla drömbil...lyllo dig :)

/Linda

Linruz sa...

Ska bli mysigt vännen
Kram Lina

Signe 1 sa...

du glömde skriva några gaaaalna tjejer;-))

ses imorrn!

p&k

Villa Carl Larsson sa...

Ja det är inget vidare med blåsten. Det har det gjort här idag också, men för övrigt har det varit en underbar vårdag med sol och värme. Fler sånna dagar utan blåst! I helgen kanske.

Ha så jätteroligt med tjejerna nu :)

Kram Josefin

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad roligt med en bloggträff och en massa gott.

Här har det stormat med. På makens jobb har både släpvagnskapell och takboxar blåst sönder. Men snön tinar verkligen fort nu. Härligt

Kram Teres

ulrika sa...

Här har stormar det fortfarande, det är ett inne väder och vi väntar på sol och värme eller hur!
Ulrika

Fru Fly * Heidi sa...

Langt her vest i Norge er det faktisk også småstorm i kastene i dag. men samtidig titter solen frem i blant, så jeg er glad. Ønsker deg en superfin helg! Klem fra Heidi

Livet på landet sa...

Här norr om Kalmar blåser det oxå halv storm, har en stor ljukslykta som står ute & den hittade jag två meter bort i morse!

Älskar Matteustallrikarna jag med..ingen dålig present!

Kram Helena