torsdag, maj 24

Passar alldeles utmärkt...



Till min veranda runt ett stort bord., Ikea stol Läckö.

Har under en läääängre tid velat ha möbler som är näst intill underhållsfria. 6 av dessa skulle bli perfekt:)

Hej i vämen:) Underbart väder och man skulle bara vilja slänga sig i poolen. Hm men den är lite kall förtillfället. Varmvatten har inte riktigt synkat för uppvärmning av poolen. Då blev det kallt inne i duschen kan jag säga....Men nu är det lättare när det även är varmare i luften....Ha en skön dag.


Stor kram Anne

8 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Hallå där gumman.
Ja underhållsfritt vill man verkligen ha. Vi köpte IKEAs Ammerö förra året och den är så fin fast den har stått ute. Den packar vi ihop snart och tar med oss till landet.


KRAM

MITT VITA HUS sa...

Vi har kikat på massa korgfotöljer nu till bordet som håller på att få som rätta skepnad ( lovar instruktion sen när jag kan visa bild på det;) och denna läckö är det mest prisvärda och snyggaste alternativet tycker jag, så 6st sådana står här nu ( kikade länge på en Sika variant men mannen slog i backen när jag sa vad det gick på och så var inte det en svart stol som vi gärna ville ha:)

Casa of Mia sa...

Jättefin stol, härligt med värmen! kram

alegni sa...

vi har två sådana, men vi har inte tagit dem i bruk än. vi ska ha dem på sommarstugan i skärgården.
kram
ingela

alegni sa...

glömde säga att stolen är jättebekväm!

evalevabo sa...

Bra med underhållsfritt..ett måste känner jag nu. Efter alla trämöbler man slipat år efter år...
Kram

Hemma på Sjuan sa...

Bra tips! Jag gillade oxå den stolen, funderar på nåt nytt till uteplatsen fram.
Kram Suss

Carin sa...

Underhållsfria möbler... Det vore drömmen... ;-) He he... Har minst TVÅ omgångar som står och väntar på bättre tider...

Lycka till med "Halv åtta"! Hos oss hägrar 40-års party för maken....

Kraaam Carin