måndag, oktober 29

På min önskelista....


 
 
 
Finns dessa:) Eames stolen skulle jag vilja ha stående uppe i hallen "bara sådär" vid våra sovrum på det nya fiiina vita golvet. Uiiiiiiieee hela övervåningen är snart färdig....
 
Den svarta tolixstolen skulle jag vilja ha vid matbordet på änden i köket......
 
Hallå på er!!!
 
Hur har ni det i mörkret och blåsten?
 
 
Vill återigen tacka er som går in hos mig fast jag är dålig på att hålla bloggen igång, dålig på att skriva hos er. Kan bara säga att hösten är inte min grej!!! Och i år känns det värre än vanligt:(. Kanske åldern? Fram med vår och sommar istället för denna hemska årstid. Men jag kämpar tappert på. Skulle helst bara vilja dra täcket över huvudet varje dag och inte sätta foten utanför dörren.
 
 
Stor kram Anne

9 kommentarer:

Sabina sa...

Hej du! Vad jag väntar på att få se bilder på ditt nymålade vita golv! :) Eames stolarna är så fina, skulle själv kunna ha en uppsättning sådana "bara sådär". Känner precis som du, är ingen höstmänniska... väntar redan till nästa sommar. Kämpa på vännen, det går fortare än man anar.
Kram Sabina

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

de är ursnygga de där stolarna...*ler.Har varit på jättebra föreläsning idag om hur vi styr vårt liv med hur vi faktiskt tänker så nu känner jag mig jättepeppad att försöka tänka annorlunda runt mörka hösten som jag verkligen avskyr, precis som du ...får se om jag lyckas förändra något med hjälp av tankesättet ..*ler

Kram

Pernilla På Piazzan

mitt liv som jag sa...

Ja kämpa på, rätt var deg är så är våren här igen ;).
Supersnygga stolar, vill också ha!!!
Må så gott i rusket! Kram Jennifer

Bella sa...

Hösten är inte alltid den bästa tiden när det är mörkt och orken inte riktigt räcker till, hoppas våren kommer fort för dig i år...

Fin fina stolar, de hade gärna fått flytta in hemma hos mig också :)

Ta hand om dig!

Kramar Bella

Helenas enkla vardag sa...

D vitamin är tydligen det nya som botar typ allt! Googla på det får du se! Jag har eames look i like från furniture box och jag är supernöjd!

Peppkram från mig Helena

Godastunder-tokigaidéer sa...

Båda stolarna är superfina och jag hade gärna haft dom här hemma också.

Anna

Anonym sa...

En liten kram kan aldrig skada<3

Life´s Silverlining and I sa...

Dessa finns på min önskelista med! Särskilt den översta! Ha en fin onsdag! Kram Nilla

Titta in hos Thess sa...

Hej vännen !!
Vilken som helst av dom där stolarna skulle få flytta hem till mig =)
Hoppas att du får en skön helg.

Kram Thess