söndag, februari 17

Renovering.....


Detta badrum är från ägarna till Day Home´s hus
 
 
Bilder från nätet som jag har visat
 innan men gillar mycket






2 ursnygga badrum som man kan få drömma om.

Ja vi går i renoveringstankar med badrum 1 sen måste vi fixa källaren. Men badrum 1
hm ja....
Toaletten är det stopp i, badkaret läcker och handfatet har gått sönder och till råga på allt så har maken sett till så att ljuset inte funkar längre.

Vi hade tänkt att skjuta på detta projekt men det känns som att det inte går så mycket längre.

Men nu ska vi inte krångla till det så värst, vitt på väggarna lite större plattor men inte för stora. Min vän som har kakelaffär sa att rummet ser större ut när man tar störreplattor och detta badrum är ju inte så stort typ 8-9 kvm. Det blir bara dusch eftersom mannen vill ha badkar i källaren.

Golvet ja, drömmer om det som är på bild 1,  så snyggt och jag vet att det är på tapeten hos andra bloggare. Men det kan jag mycket väl tänka mig och det är ju inte så många kvm. Japp vi får se vart det bär iväg:))

Imorgon kommer kakelkillen hit iaf för att se om vi kan slå bort stenen vid kakelugnen för att lägga ny sten och då tänkte jag att han ska ta en titt på eländet däruppe:)

Har en dyngförskyld 15-åring här hemma, kanon precis lagom till sportlovets början....


Ha nu en skön söndag, här snöar det igen...
 
Kram Anne

5 kommentarer:

promenader på landet sa...

Låter som du behöver ett nytt badrum:) Det kommer bli jättesnyggt, du får visa bilder framöver! Kram från vännen Maria

Grodmamman sa...

Låter verkligen som att det är daga för en renovering av badrummet! Fina badrum du visar.
Hoppas att han kryar på sig fort och att ni andra slipper det. Vårt sportlov är slut nu och imorgon är det vardag igen.
Kram

VITA NYANSER sa...

Sååå fint, vad kul att få välja nytt badrum. Vilket härligt problem = )!

Kraaam L-L

Helenas enkla vardag sa...

Vad kul att få planera badrum! Hur blev det med köksgolvet!? Blev det vitt eller svart?
Kram Helena
Såg du mitt mail?

vitahusetochelvis sa...

Kul och planer nytt badrum, och ni verkar ju behöva ett så de blir extra kul och göra om :)
Snygga bilder!

/S