fredag, augusti 8

I´m still here.....

 
Träffade på en liten liten nyckelpiga, antagligen en bebis....

 
 

 
Mina fina Rudbeckior blommar i trädgården för fullt....


Hortensian på stam trivs kanon efter flytt
 
 

Jag tog en paus.. Nästan en hel månad, eller det kanske var för att jag har inget att komma med som det har känts under en låååång tid.

Känns ganska ok, har under en längre tid funderat på att lägga ner denna blogg. Har aldrig bloggat i vinstsyfte, har aldrig försökt att tjäna  några pengar på den. Bloggat mest för min egen skull och så kul att hålla kontakten med alla dessa fina tjejer där ute i världen. Och vad har den inte gett mig? Jo alla dessa fina vänner som jag har skapat kontakt med under åren.

I början var jag ivrig, skrev hos alla och fick en enorm respons. Antagligen för mycket respons som gjorde att det blev en stress. Därav att jag inte skriver hos någon idag men tjuvtittar gärna:).

Mina semesterbilder? Ja vart tog dom vägen? Kan säga att det är något vajsing med minneskortet. Ett tag var det ok att hitta bilderna, ett annat tag "detta kommer aldrig att gå" och nu är det i stadiumet att nu har 8 bilder kommit fram i en skadad fil. Fortsätter på måndag sa Josef i telefonen idag. Josef ja, han är en arbetskamrat med många strängar på sin lyra hihi....Så nu hoppas jag att han kommer att rädda alla bilder nästa vecka. Därav att det har varit lite tyst här på bloggen.

Så bilder från Blekinge-Österlen-Danmark kan dyka upp....


Ha en härlig helg alla fina...
 
 
Kram A



3 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla lägg inte ner!!!!
Jag får massa inspiration av dig!
KRAM

Jenny sa...

Hej Anne!
Länge sen jag kikade in här nu..:)Har blivit så dålig på att blogga, känner igen mig i det du skriver.
Gör bara något inlägg då o då när andan faller på.
Underbara bilder!!

Ha det gott,

Kraam Jenny

mohamed abdellatif sa...

شركة مكافحة النمل الابيض
شركة مكافحة النمل الابيض بحائل
شركة مكافحة النمل الابيض بتبوك
شركة مكافحة النمل الابيض بالقصيم
شركة مكافحة النمل الابيض بالطائف