fredag, augusti 15

Tjohooo mina bilder är räddade av bästa Josef:)

 
 
Karlskrona fina Marinmuseum
 

 
 
Den här fina spaljen hos Fam R vill jag ha...
Maken vet vad han ska bygga:))
 

 
 
Herr och fru K....
 

 
 
Min stora stiliga Wictor...
 

 
 
Mina män i mitt liv...
 

 
 
God mat fick vi i Ronneby, fisksoppa mums...
 

 
 
Mitt favvo rose´ , Minuty....
 
 
Fattar ni, från att ha varit helt omöjligt, fil trasig så har bästa bästa Josef på jobbet räddat dom:)))))
Alla mina bilder, som kändes så tråkigt om dom hade gått förlorade från vår lill-semester. Hur det än är så är det minnen.
 
Första stoppet söderut var Ronneby, Blekinge hos makens kusin med bästa familjen ) Familjen R, ni vet vad jag menar:)
Stackarna, i dagarna 2 fick dom stå ut med oss hihi...Dock ingen vovve var med denna gång.
 
Vi tog en tur in till Karlskrona där jag aldrig hade varit innan. Vi besökte ett jättefint Marinmuseum med ubåtar, intressant sen blev det middag och lite shopping.
 
Sen hade vi det bara bra innan vi skulle åka vidare till bästa familjen H på Österlen.
 
 
 
Hoppas att ni får en fin kväll...
 
 
Kram A