söndag, februari 8

Rosa skönhet





Idag har jag inte mycket att bjuda på mer än bilder på denna fina "girly girly" Sony dator. Hm, undrar om man kan muta mannen på något sätt? Höll den i min hand på mässan på Kick-Off i helgen och hade en känsla att det här är jag. Vilken färg, vilken design. Skulle ha sprungit iväg med den. Har inte sett den live förut. När skall du ha den ??, var det första min man sa. Inga problem... Kom i alla fall hem med ett väldigt rosa USB-minne. Trött efter mässa, information och lite fest. Och lilla jag vann faktiskt ett pris, 2:a pris, jag som aldrig vinner något. Vann en påse från asaocharstiderna med lite smått och gott i, visar en annan dag.

*Gillade Lindas brev till " min darling" sandmellantarna. Helt underbart!! (Linda, jag visade min man....) Det är nog så man skall göra.

Stort LYCKA TILL, till nyöppnade elliscorner. Spanar in deras superfina mjölkannor.

Ha det så gott, nu skall jag grisa ner mig i soffan. / Kram Anne

4 kommentarer:

www.missfixtrix.com sa...

Snygg... Idag eller imorgon blir du utmanad. Själv köpte jag ett rosa läckert fodral till min Macbook... Ha en skön söndag

Vitt och Blått sa...

Vilken dator! Skulle inte jag tacka nej till iaf, skulle passa mig perfekt också! :) Bisticket är bättre, men attans vad det kan göra ont av något så litet! Han är gullig min man, överraskar när man minst anar det! :) Ha en skön söndagskväll - kram Ewa

♥ Fyra årstider sa...

Hej Anne
Kick off låter roigt. Mannen undrar när den bärbara datorn skall bli hans?? Nu vill han skaffa en egen..men den lär nog inte bli rosa..
Ha det bra
Kram Lotta

alegni sa...

hej o tack för besöket inne hos mig!
ja, en rosa bärbar är jag också sugen på, fast jag tror jag ska köpa en sådan där mindre variant som är enkel att slänga i väskan när man ska iväg någongstans :)
h. ingela