måndag, augusti 3

Till och med jag.....


Ny korg med flaskor med Lottas mittlivplandet
goda hemgjorda Flädersaft



Min nya Dixieburk för kakor köpt i Stockholm


Min kära granne M kom in idag med
choklad köpt i Åre med hallonsmak




Försöker att vara lite lantlig Lotta, fniss fniss. Men jag lyckas inte så bra. Är ingen loppistjej och ingen lantlig tjej. Och jag som tycker att den lantliga stilen är såååå fin. Tillbaka till jobbet idag, känns faktiskt inte så farligt. Och självklart skall det ju bli fint väder denna vecka, ja så är det....Imorgon skall jag på äventyr med Lotta . Jag har bett henne att hjälpa till att ta kort hemma hos min goda vän E som har ett sådant fantastiskt hem. Fråga? Hur gör man när man bara vill länka med namnet och inte bloggsidan till någon???? Jag vet att ni är många som kan det där ute....

Kram Anne

19 kommentarer:

Sassa sa...

Hej Anne,
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med denna finess1 MEN nu känner jag att du kan länka mig. Har lagt in bloggstatistik idag.Så nu måste du titta!!!! Vi ses snart. Kommer hem på lördag. Stor kram från Sassa

kardemumma sa...

Gud så spännande! Var precis in hos Lotta och lämnade en kommentar och ett Lycka till.Det kommer att gå strålande för er. Mumsiga praliner har du fått ser jag ;)
Farligt goda tyvärr...
Ha det gott!
Kramar C

Anonym sa...

Åh jag tycker du får till det bra ala Anne.
Gillar dig som du är och du behöver inte göra om dig alls.
Oh den där chokladen från Åre är sagolikt god.
Lycka till i morgon....massor av kramar
Lina

Ensamma mamman/Ögonblick och Tankar sa...

o va härligt och gott de där såg ut. De har du förtjänat efter första dagen tillbaka på jobbet efter semestern. Kram

Hem och Lycka sa...

Mums, du din lyckost med både choklad och god saft ;-)

Länka gör du genom att markera ordet du vill ska vara en länk. Klicka sedan på gemet och skriv i internetadressen, klicka på ok. Eller så gör du som jag, använder kortkommandot: tryck ctrl+shift+a så kommer samma ruta upp.

Hoppas ni får det så kul imorgon!

kram Mia

Jenny sa...

Hej Anne!
Vilka härliga bilder! Lottas flädersaft ser mumsig ut!

Den där rosa kakburken väcker mitt habegär, superfin:)

Åh vad roligt du o Lotta ska ha imorgon, tänk om man hade fått sitta med där i någon av era fickor o kika;)

Ha en skön kväll,
Kraamis Jenny

sand mellan tårna sa...

Hej min fina vän.

Jag är inte heller ett dugg lantlig, men jag tycker att det är fint .... fast inte hos mig..... fast hos den där goa Lotta är det sååååå fint för att inte tala om Leila ... näe, jag blir aldrig någon sån..... just nu inreder jag bara i svart/vitt/silver och lite grått..... New England försvinner mer och mer ..... fast det är riktigt snyggt fortfarande....

Kram till dig och jag tänker på dig..... jobbiga familj. *suck*

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad fint ni har i er stuga såg jag i ett tidigare inlägg. Tråkigt det där med släkten också.
Fin burk, jag har en i rött som mamma kom med häromdagen, så snällt.
Vad kul att fota hos en kompis och få hjälp av Lotta. Lycka till!
Kram Susanne

Mitt smultronställe sa...

Hej hej!!!

Kan inte mycke om datorer så mej får du ingen hjälp......
Chokladen från Åre är nog inte alls god... kan inte motstå choklad... Det är ju bara såå gott..

Ha det bra, kram Camilla.

Jannicke sa...

Spennende!!
Lykke til med fotografering ;o)

Klem til deg, Anne :o)

Signe 1 sa...

Halloj! Lycka till nu imorgon, ni kommer fixa det där strålande, vad kul att Lotta ville hänga på! Vilket teamwork ni kommer bli:-) Du gör som Mia beskriver, skriver bara in namnet, markerar, trycker på gemet och skriver in webbadressen, sen ok! Klart! Lätt som en plätt! Ha det bäst, kramis Sofia

Bella sa...

Hej hej!

Så var man hemma efter en vecka på havet och äntligen kan jag läsa bloggar igen :) Tänk att man kan sakna det så mycket...

Nu har jag läst i kapp hos dig och jag blir så ledsen när jag läser om hur jobbigt du har det med släkten, så tråkigt och jobbigt och jag önskar jag kunde göra något... Tänk att vuxna människor kan bete sig så tokigt...

Lycka till imorgon!!!

Stor kram Bella

♥ Fyra årstider sa...

Hej söta Ann..visst inte om jag fick skriva om dig..men jag länkar gärna till din blogg. Filka fina saker..bäst jag lägger mig snart så jag är alert imorgon.
Kram Lotta

Fröken Tindra sa...

Vad fin den där korgen med flaskorna är! Var har du fått tag i den? Kakburken är jättesöt och chokladen ser så god ut så. =0)
Man måste inte vara "lantlig" väl?! Själv är jag ju rosig och "glittrig" och trivs med det.
=0) Bara vi är oss själva och står för vad vi tycker om så klarar vi oss! Fniss!
Hoppas att ni får en riktigt trevlig fotografering i morgon!
Kram!

bikim sa...

Great pictures and blog.
Have a great night,
Rosa from POrtugal

alegni sa...

ni fotar så fint båda två, så det blir säkert en mycket lyckad utfärd!
kram
ingela

Annas Lycka sa...

Sorry. Kan inte hjälpa dig med datorfix...kass är väl ordet när det kommer till datorer. Men man lär sig sakta och säkert när man bloggar. Jobbar jag med och det funkar. Roligare med semester dock...Hadet så gott.Kram

Annas Lycka sa...

Du förresten behöver du inte alls försöka vara nåt du inte är....Det är alldeles förträfligt med den du är och den stil du har. Jag har oxå tankar ibland åt andra håll än "mig" men det blir liksom alltid att man faller in på sitt egna. Det är det man trivs med och det som är JAG. Eller hur? Hoppas fotograferingen gick bra....Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Saft och godis..mmm, jag försöker dra ner på gotta nu. MEN det ser så gott ut på dina bilder. Ha en fin kväll.
Kramis AnnaMaria