söndag, september 19

2 awarder.....

Jag har fått 2 awarder....Tyvärr har jag låtit inläggen gå sista tiden så jag har förgäves försökt att hitta den första men kan för mitt liv inte hitta den bland kommentarerna:(. Inget kul......Men en har jag fått av min goa bloggvän Carin ( Carin i Finabo) .
Man skall berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat, visa ett favoritfoto och skicka vidare till 5 bloggare.
* Min familj som har den största delen i mitt liv + min dotter på 4 ben, hårig och svans:)
* Min vänner, och åter mina vänner. Hade jag inte haft alla när det händer vissa saker så tror jag att man har svårt att gå vidare. Vänner väljer man själv men inte andra delar, eller hur?
* Resa, önskar att vi gjorde det mera men det kan det bli ändring på nu......
Mitt favoritfoto är detta som jag tog på landet 2008 på Grabbarna med sin "syster"

Dom bloggar jag skickar denna award vidare är till:
Tjejer!!! ni behöver inte känna något tvång att skicka den vidare eller göra något åt den.
Hoppas att ni alla får en skön söndag. Här är det lite softsöndag hittills, PW med vovven, röstat, tvättar. Sen bär det av till landet en sväng för att greja inför visningen nästa söndag. Maken har redan dragit iväg ut....Ikväll skall jag blogga, yes äntligen:).
Stor Kram Anne

17 kommentarer:

HEMLÄNGTAN sa...

Tack snälla söta Anne för awarden!!! Värmen gott en sådan här tung söndag...

Hoppas allt är bra med dig och att ni inte blir helt utslitna med all försäljning och flytt.

STORA kramen från mig!

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Grattis till dina awards!

Vilken fin bild på dina barn! Så söt hon är mitt emellan dem!

Vilken mysig poncho, såg en sån på en tjej på fotbollen häromdagen, jättesnyggt! Hade velat ha en jag med fast kanske i någon rosa nyans.

Hoppas att ni har en härlig helg!

Kram Susanne

Fröken Tindra sa...

Grattis till awarderna! Dem är du väl värd.
Hoppas att det kommer att gå bra med försäljningen av landet!!
Kram!

alegni sa...

TACK gulligaste anne för awarden! den värmer både själ och härta! <3

ha en fortsatt skön söndag med dina nära och kära!

kram
ingela

Ocean showroom sa...

Hej Anne! Jag är en förfärlig bloggkompis om dagen. Har som sagt börjat att studera igen och det är lite av ett pussel att å allt att gå ihop! :-) Hoppas att du har det bra. Underbar bild på killarna med sin syster! :-) Varm kram till dig! Alexandra

Mamma C sa...

Grattis till din award och bilden den var hur cool som helst.
Kram mamma C

Fru Fly * Heidi sa...

Grattis med velfortjente awards. Jeg kjenner til at de går litt i surr, ikke alltid lett å huske på awarden selv om de er veldig koselige å få! Nydelig bilde av dine kjære små!<3 Ha en fin kveld! Klem H

Jenny sa...

Hej Anne!
Grattis till awarderna, de är du väl värd:)

Vilket fint foto!

Ha en skön kväll!

Kraam Jenny

Carin sa...

Hallå raring!

Hoppas helgen varit bra!

Underbart kort på dina barn!!!=))

Stora kramen! Carin

Camilla sa...

Hej vännen och Grattis till fina awarder! Underbar bild på dina tre fina barn:)

Hoppas helgen varit bra och lycka till med nästa försäljning - den borde ju också gå som smort:)

Ha en go vecka - kram kram!

Grodmamman sa...

Grattis till awarderna!
Kul att få en liten titt från ert nya hus! Nu är det ju inte långt kvar innan ni får nycklarna!:)
Vilket sommarhus ni har också. Såg jätte fint ut! Hoppas att det går bra med den försäljningen också.
Jag som inte skulle shoppa, shoppade bl a nya stövlar när jag var i Stockholm. Annars är det dags för vinterkläder till barnen...
Kram

Sirpa sa...

Grattis till awards!
Hoppas din vecka har börjat bra!
Önskar dig en fin kväll och en trevlig tisdag!
Kram Sirpa

VITA NYANSER sa...

Så fin bild! Så då är det snart dags för stugans visning, oj vad ni grejar, men snart så får ni flytta in...tjohooo!!!

Kram L-L

Emmas utsikt sa...

Så fint sommarhus ni säljer. Unön, där var jag mycket som barn, Linköpingstjej som jag är.

Hoppas ni säljer fort.

:)
Emma

Carin sa...

Tack vännen!

Stora kramen!!! Carin

Karna sa...

Åhhh for et fantastisk skjønt bilde...nydelig, skjønner godt at det er et favo bilde!

ulrika sa...

Grattis till awaeds!

Härliga bilder på barnen.
Kram Ulrika