söndag, januari 9

Nice:)





Vårkläderna är på intågande...Så härligt att få börja handla vårkläder och det bjuds på mycket fint både hos OM och Chill. Nu bara spritter det i kroppen att få se ALLT. Älskar Chills Oak coat (bild 2) och vår oaken i vårkollektion skulle inte sitta illa. Har höstens och den är jag så nöjd med förutom att den var lite tunn så det var inte direkt en vinterkappa om man säger så.  Bläddrade i Hm:s nya katalog och hittade mycket fint till både mig och barnen.....Hoppas att ni har haft en skön söndag. Jag har tillbringat min på landet och städat ur sommarhuset till någras glädje:)...

Kram Anne

17 kommentarer:

Millas hem sa...

Åh, vilka underbara kläder! Har också kikat in en del fint på H&M.

Ska fortsätta kika hos dig nu!=)

Kram Camilla

Nilla Q sa...

Mycket fint! Men det blir nog HM för min del... Men det är inte helt fel det heller!:-)

Kram Pernilla

Malin sa...

fina kläder indeed, kan tänkamig det när jag blir smalare igen om ett år typ, nu får jag sikta in mig på H&M istället, men de hade mkt bra i katalogen.
Skönt att sommarhuset är fixat, kommer ni att sakna det tror du? Det är en dröm för mig att ha en sommarstuga vid en sjö men p totalvägrar. Nåväl, sov gott snart.

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

hej Anne!

Åhhh visst längtar man nu..
Du precis som jag har ju en ny trädgård att fixa till.. PUH!

Nej nu ska jag slita mig från datan och ta mig i säng..

Största kramen till dig
Madde

signerat 71 sa...

Super fina kläder!!
Jag skulle oxå gärna vilja mysa i ChillNorways kläder.
Kram J

HOUSE of ADELA sa...

Hej goa Anne♥
Ååå ja....så snyggt de har Chill norway! Det får nog bli något sådant inköp längre fram=)

Kramis
Adela

Carin sa...

Halloj vännen! Kan nog tänka mig alltihop... ;-) Jag har inte växlat över till Chill, men kanske dax att göra det? Deras grejer är verkligen superfina!
Härligt att sommarhuset är fixat.... Vi har precis börjat renovera i föräldrarnas stuga i Björkäng.... :D

Ha en bra start på veckan! Kraaam Carin

Helenas loggbok sa...

Hej Vännen!
Åh vad mycket fint. Det värsta är ju att allt fint brukar vara slut när jag kommer till Sverige till midsommar. Handlar du på nätet?
Hoppas du får en bra start på veckan!
Kramar
Helena

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Ja det va jammen endel stilge klær der!
H&M har jo endel lekkert...men holder en tommel på hill Norway!

Klem Anna

BelovedbyLinda sa...

Såå mkt fint ja!! Kommer komma så himla mkt fint nu till våren :) Härlig blogg du har!

Kolla gärna in min nya blogg ;)

Kram Linda

Grodmamman sa...

Jätte fina kläder du visar!
Jag har en ganska lång beställningslista till H&M och det är mycket till mig själv!:)
Kram

Sophie sa...

Jättefina kläder, som alltid hos OM och Chill, bara plånboken tillät, så skulle man handla lite oftare...

Ert nya hus verkar bli hur fint som helst, underbart härligt för er!

Kram,
Sophie på Hammarö, Värmland

Marita sa...

Åh vilka kappor...och vilken klänning!!!! Vill ha!!! Helt underbar!
kram, Marita

Mona - Vitadesign sa...

Du har sån bra smak :) mkt fint att köpa, vill ha allt nytt till våren. Är lite trött i mina händer idag jag oxå ;) kram

AK/CanCan sa...

Läckert! Vill oxå ha...
Vilka underbara bilder!!

Nettan sa...

Håller med! Sååå sugen på att frossa i nya vårkläder..tyvärr å det nog varma jackan som gäller ett tag till!
Kram Nettan

Bella sa...

Åååh, vilka fina plagg du visar :) Det verkligen kliar i fingrarna att få köpa vårkläder i tunna tyger och ljusa färger!!

Ha en skön kväll

Kramar Bella