torsdag, februari 17

Tävla och vinn en personlig skylt....




Hallå alla! Jag har fått äran att lotta ut en namnskylt eller en husnummerskylt av företaget Ramsign. Här har du chansen att bli ägare till en fin och personlig skylt. Ramsign tillverkar skylten efter dina önskemål av text eller nummer. Det ni behöver göra är: 
1. Lämna en kommentar i detta tävlingsinlägg.
2.Om du har en blogg så länkar du, väljer en av dessa bilder.
3. Om du ej har blogg så vill jag att du tipsar 2 vänner om denna tävling.
4. Och sist men inte minst, jag är nyfiken på vad just du vill att det skall stå på din skylt så skriv det i kommentaren i detta inlägg.

Tävlingen pågår till 28 februari och jag önskar er lycka till...Psst jag tycker skyltarna är jättefina och skulle mer än gärna vilja ha en.

Kram Anne
  

54 kommentarer:

Annas Lycka sa...

Anne
Hoppas att allt är bra med dig. Såklart tävlar jag gärna...... :)

Vad jag skulle skriva.....Vet faktiskt inte men kanske våra namn, tråkigt men trevligt, Lycka kanske..... Får nog suga på den lite......Sorry!

Länkar vännen! Kram Anna

smile sa...

Hej! Jag har länkat från min blogg och funderar lite på vad det skulle stå. Lutar åt vårt efternamn.

Nu håller jag tummarna och önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Lantligt i smultronbacken sa...

I mina drömmar finns det en sån skylt på vårt hus men inte i verkligheten tyvärr. Jag hoppas drömmen slår in.
Om jag har turen blir det en skylt med " Familjen X) på (x = efternamnet)

Håller tummar och tår för tur nu

Kram Teres

Malin sa...

Vi har inget hus så jag tävlar inte ... är sur !
Hade jag vunnit en skylt så skulle det stå : Här bor familjen Knasboll
he he

a piece of happiness sa...

Hej gumsan!
Får man välja vilken skylt man vill inne på deras sida?
Jag såg en svart skylt med ett typsnitt som jag tyckte var fint.
Om JA länkar jag gärna.

Kramis LiseLotte

Anonym sa...

jag är jättegärna med och tävlar, men har ingen egen blogg (än) om jag vinner vill jag att det ska stå
Välkommen t oss

Mitt skabbiga chica hus sa...

Klart jag vill vara med och vinna!!!
Jag skulle väldigt gärna vilja ha en skylte med texten "Familjen XXXXXX" Efternamnet får du om jag vinner.

kramis
Mia

A House With A View sa...

Men åhhh, nu hoppas jag VERKLIGEN på tur i den är utlottningen!! Såå fina skyltar!! Om jag vann skulle jag välja att ha husets gårdsnamn på och kanske placera den på kryssgrindarna vid uppfarten. Pargrindarna står fortfarande i garaget (grrrr...) men förhoppningsvis kommer de på plats till sommaren:))

Länkar från mig!

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaam aka

Lilla gårdshuset sa...

Oj vad jag vill vinna i denna tävling. På min skylt vill jag att det ska stå vårat efternam.

Kramis/Heléne

mammaxtre sa...

En skylt skulle gärna få bli min. Den vet jag precis vem jag ska ge bort den till :-)

Ha det gott

Anna Kristina sa...

Å, skulle verkligen behöva en sån skylt till vårt hus. Allt sedan ommålningen i somras har vi varit utan och allt sedan dess har jag blivit utskälld av blombud, taxichaufförer och annat folk som inte hittar till oss. På skylten ska det därför kort och gott stå 47.

NerbyKatta sa...

Vill förstås vara med och tävla!
Tipsar mina vänner eftersom jag inte har någon blogg.

Skulle helst vilja ha en vit skylt med vårt husnummer, 102, på :)

Trevlig helg! Själv ska jag jobba ...

Kram Katarina.

En helt vanlig mamma sa...

Givetvis vill jag vara med och tävla och har länkat i min sidebar i bloggen
www.enheltvanligmamma.blogspot.com

Om jag skulle vinna skulle det stå bara ett efternamn och det är det som barnen och sambon har. Och när skylten är klar skulle jag slå in den och fria samtidgt som han läser efternamnet. I stil med, vill du gifta dig med mig så vi kan sätta upp skylten.

Krma kram Ulrika

Tillsammans Hemma sa...

Vilka fina skyltar!
Om jag har den stora, stora turen att vinna så skulle jag önska mig en skylt med texten Harmoni.
Det är ett vackert ord som är viktigt för mig och betyder väldigt mycket!
Jag har länkat med bild från min blogg.
Hej från Loo.

Skumpa och Spaljé sa...

Hej ,ag vill gärna vara med, Och då skulle jag vilja att det står Norrebro, som vårt gamla hus heter.

Kram Helena.

Camilla sa...

Hej raring!

Jag vill så klart vara med och tävla - så fina skyltar. Länkar från mej
På vår skylt skulle det stå Holm 230. Jag har tittat på de här tidigare men inte unnat mej någon...den skulle sitta på ladugårdsväggen vid vår infart. Och eftersom nu dragningen infaller på min födelsedag så borde väl det inbringa lite extra tur:) (fast då är vi i Thailand:).

Hoppas du har en skön helg - kram kram!!!

a piece of happiness sa...

Då vill hon vara med i tävlingen.Och länkat har hon också gjort ;))

Mamma C sa...

Klart jag vill vara med i din tävling. Jag länkar såklart från min blogg oxå.
Jag vill att det ska stå: Casa del Sol på skylten om jag har turen att vinna.
Kramis Mamma C

VITA NYANSER sa...

Hej vännen!

Jag vill gärna vara med i tävlingen, har oxå fått detta erbjudande men inte kommit till skott, plus att jag inte kan vinna då ju = ), så jag tar chansen här. Jag vet inte vad det ska stå, får tänka till om det om jag vinner.
Jag länkar.

Ha en bra dag!
Kram L-L

Anonym sa...

Hej!
Gärna med på denna utlottning.
Är jakt efer en sådan skylt till vårt hus som ska målas om under våren.... det ska stå "25".
Hoppas!

Jag har tipsat några kompisar om tävlingen.

Hej hopp från /Johanna

Det Vita Drömhuset sa...

Hej.
Jag vill gärna vara med i utlottningen!
Om jag vinner skulle jag vilja ha vårat gatunamn med husnummer!
(Har sett det på ett hus - jättesnyggt!)
Länkar också.

Kram Åse

Lena/isklockan sa...

Hej!

Vill gärna vara med i din utlottning. Jag tror att det skulle stå familjemedlemmarnas förnamn och så vårt efternamn . Om det får plats .

Jag har länkat.


Kram

Aratorps Lena sa...

Halloj!!!

Jag vill ju också vara med i denna fina utlottningen!!! På min skylt ska det stå ARATORP så klart! Jag är ju inte så säker på att adressen stämmer så länge till...

Länkar...

KRAAAM!!!

Anonym sa...

Hej! Vi skriver kontrakt idag på ett stort radhus i västerort Stockholm och på skylten skulle då vårt efternamn stå, som i sommar kommer att bli vårt gemensamma efternamn. :)
(Har mailat två vänner och tipsat om tävlingen).
Hej från Katarina/165

Fröken Grön sa...

Klart man vill ta chansen att vinna en sån fin skylt!

Om jag hade turen att vinna skulle jag nog välja en med gubbens och mitt efternamn i svart text på vit botten.

Önskar mig själv lycka till och DIG en bra start på den nya veckan! =)
/Anna-Karin

TIDSOPTIMISTEN sa...

Skyltarna var jättefina så jag vill gärna vara med och tävla och länkar på min blogg. Väljer nog en skylt med nummer 32, vi har efter sex år fortfarande inget nummer på vårat hus så det är nog dags nu ;

Kram F

Unknown sa...

Åh, jag är med, har tipsat samtliga av mina vänner på facebook om denna tävling, då det når till 240 st.

Jag skulle vilja att det stod Casa Lindström på vår skylt, älskar dessa skyltar.

Håller alla tummar att fru Foruna ler mot just mig.

Glad måndag!
Kramar från Västkusten

Grodmamman sa...

Gillar de där skyltarna!
Om jag vinner skulle jag vara så tråkig att jag skulle skriva vårt efternamn, möjligtvis med "Familjen" framför.
Länkar!
Kram

Malin sa...

Nydelig blogg, og fantastisk premie!
Jeg linker selvfølgelig til deg... å ønsker veldig å bli følger også-

På mitt skilt skulle det stå

Malin
Julius
Rebecca &
Lea Giveaway
hos meg;)
Kram

Erika i Villa Lilja sa...

Vill gärna vara med och tävla! Jag har länkat och skulle jag ha turen med mig ska det stå:

Villa Lilja
No 1

Håller tummarna
Kram Erika

Anonym sa...

Jag är jättegärna med och tävlar, har länkat från min blogg... Skulle vilja att det ska stå

Fyrtiotre på vår skylt:-)

20-talshuset sa...

Hej, mitt första besök här hos dig... Jättefin blogg, verkligen. Kommer gärna på återbesök! Länkar och deltar mycket gärna i din fina utlottning! Jag skulle absolut kunna tänka mig den fina emaljskylten som namnskylt med våra efternamn på, alternativt en sifferskylt "16". Håller tummarna! Kram Anna

Photo by Maria sa...

De är så fina, de skyltarna.. Så en sådan hade gärna fått pryda vårt hus..
Och vad skulle det då stå.. Hmm.. Vi har ju tre efternamn i vår familj och det ena namnet (mina två barn) är ju inte så länge till de flyttar, så antingen mitt och sambon eller kanske gatunamnet med nummer..
Jag länkar från min blogg..

Kram Mia

tina | pepparochvanilj.se sa...

Jag skulle vilja ha en skylt där det skulle stå antingen "vunnen i en tävling" eller "peppar&vanilj"

KRaM tina

sandra sa...

Jag vill gärna vara med! Om jag har turen att vinna önskar jag mig en Highlander där det står "Sofieberg".
Du finns länkar på min blogg!

Ha en bra dag!

Kate Jernström Blomér sa...

Jag är gärna med och tävlar om en fin skylt. Texten som jag vill ha är: Välkommen till Tomas & Kate!

Helene sa...

Jeg blir gjerne med i konkurransen, og har tipset 2 venner. Om jeg skulle være så heldig å vinne, vil jeg at det skal stå etternavnene på skiltet :)

bakom berget sa...

Vilken rolig tävling! Här vill jag vara med. Om jag skulle vinna, tror jag att jag vill ha en skylt som det står Kom in på. Trevligt att ha på dörren. Nu ska jag länka till tävlingen från min blogg.
Ha en fin dag! Kram Åsa.

♥ Carina ♥ sa...

Vilken fin tävling!
Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat i högra kolumnen i min blogg.
Skulle jag ha turen att vinna önskar jag en skylt där det står "välkommen till oss"
Önskar dig en fin dag!
Kram

Anonym sa...

Hej!
Första gången jag är inne hos dig och då bjuder du på utlottning ;-)
Jag skulle vilja ha en skylt med vit botten och svart text där det står "Vråna", vårt gårdsnamn. I början gillade jag inte alls namnet men nu tycker jag det är ganska roligt! Skylten skulle sitta på våra grindstolpar som vi ska gjuta till sommaren :-)

Jenny sa...

Hejsan! Självklart så vill jag ju vara med och hoppas på vinst!
På min skylt så ska mitt efternamn stå, har inte köpt drömhuset än, så jag vet inte vad det heter ;)
Jag länkar också från min blogg för att maximera mina chanser!
Kram Jenny

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilken fin tävling. Jag har tittat på en sådan skylt i minst ett år, men än har jag inte unnat mig någon. Jag vill ha en med nr: 9 på till vårt hus. Annars kunde det stå "Blåbäret" som vårt hus heter...Jag hoppas verkligen att jag har turen att vinna. Länkar!
En liten tävling hos mig t.o.m 25/2.
Ha en skön helg, kram Susanne

Ewa`s Galleri sa...

Hej hittade just din blogg ,jättefin
Vill gärna vara med & Tävla ,länkar hos mig
Om jag vann skulle jag nog vilja ha en med vårat namn på
Ha en riktigt bra helg

Anonym sa...

Är gärna med i utlottningen! Först tänkte jag efternamnet, men kanske skylten skulle hamna i växthuset och då kunde det stå; Trädgårdsglädje, Växthuset, Grönebo...
Ha det bäst! // anette

vaxthuset@yahoo.se

Limetwig sa...

Ja, detta får man ju inte missa :) Jag är med och tävlar, länkar gör jag också. Skulle så gärna vilja ha en sådan skylt där det står
"Familjen Lindqvist".
Ha det bäst! Åse

Helena sa...

Hej!
Å, jag vill jättegärna vara med! Vi flyttar till hus i april och en sån skylt utanför dörren vore sååå fint! Vet inte exakt vad jag vill att det ska stå på men våra namn kanske, eller bara vårt efternamn!
Länkar från min blogg!
Kram helena

ANNIKA sa...

Jag tipsar mina vänner och deltar...
skulle nog vilja ha husnumret 20 på min skylt .
Hoppas nu på turen att vinna en jättefin skylt.
gustafsson.57@hotmail.com

Stina sa...

Hej!

Jag vill vara med och tävla! Länkar från min blogg. Om jag vinner skulle jag vilja ha en skylt med vårt husnummer.

Trevlig helg!
Stina

Familjen Jöngard sa...

Å. vilka fina skyltar!

Om jag vinner ska det stå " Familjen Jöngard"

Kramar från Skåne/Höganäs

Nilla Q sa...

Vilken tur, jag hinner vara med!
jag länkar så klart. Tror det skulle stå vårt efternamn.

Kram Pernilla

Fro (Idyll på landet...) sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! Det er så flotte skilt!

Klem

Carin sa...

Hallå raring!

Så klart jag vill vara med i din utlottning! Attans nära jag missade alltihop... ;-)

På skylten skulle det ju givetvis stå FINABO! :D

Länkar....

Ha en bra måndag! Kraaam Carin

Drömmar och Verklighet sa...

Jag vill också gärna vara med :) Hade jag vunnit hade jag velat att det stor Nabben 101 :)

Kram Anna

Anonym sa...

Om jag skulle vinna skulle det nog stå fam. Tham

Linda