fredag, april 1

Friday.....Och fantastiska presenter

Tjohoooo...Fredag igen. Jobbat, jobbat och helg igen. Mmm champagne och käraste käraste familjen H på besök. Deras son stannat kvar över natten och resten av familje har åkt hem. Jag har blivit firad med alldeles för fina presenter, bild kommer imorgon. Vi har druckit champagne och delat på pizza, vilken meny hihi...Idag har Wictor tagit tåget till Eksjö med sin kompis. Huh läskigt att tonåringarna åker iväg själva...För Wictor är det första gången. Men det är bra, stärker sjävförtroendet. Ha en fab fortsatt fredag vänner. Är det någon där ute som är duktig på att fixa header? Jag vill byta...

Kram Anne

7 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Hur vill du ha headern?

Maila mig, kan jag spåna lite ;)

HOUSE of ADELA sa...

Så härligt med lite bubbel! Grattis vännen, anar att du fyller år!=) I Eksjö bor jag...så han kan vara trygg;)

Kram!
Adela

mammaxtre sa...

Vad härligt med bubbel. Grattis!

Header kan jag inte hjälpa dg med. Jag tar hjälp själv är jag rädd.

Ha en fin lördag

Grodmamman sa...

Skulle också vilja ha en ny header!:)
Vi satt här igår och insåg att det börjar bli dags att vänja sig vid att sonen kommer att vara ute längre på helgkvällarna och även vill börja göra saker han inte gjort tidigare. Igår var det dock lugnt då han var hemma hos en kompis!:) Vår barn börjar bli stora!
Kram

Fröken Tindra sa...

Mer firande igår alltså? Kul!
Ha en skön helg!
Kram!

Unknown sa...

Grattis i efterskott! Kul att jag får vara med på din blogglisa!

Kram

HEMLÄNGTAN sa...

Hej vännen! Härligt med så mycket födelsedagsfirande, lika bra att fira ordentligt när det finns något att fira.
Förstår att det känns lite jobbigt att släppa väg sonen själv men som du skriver så är det ju bara nyttigt för honom. Men jag bävar själv för när mina barn blir så stora...

Hoppas du haft en fin lördag!
Kram, Jenny