torsdag, juli 28

Tjohooo...


Nu har dom dykt upp i trädgården, älskar dessa blommor
som drar till sig alla fantastika fjärilar. Är ni ett fan av fjärilar,
 plantera dessa Buddlejor (finns olika)


Lite stillestånd här....Vi har varit på en tripp till göteborg måndag till onsdag och självklart hade jag glömt minneskortet hemma, OBS kan säga att det är inte första gången. Men så kan det ju bli ibland, man kan inte tänka på allt. Men vi gick lite på stan och självklart Liseberg som grabbarna hade längtat till. Alldeles lagom...Idag är det lite stilla efter trevlig spontan kväll hos gamla goa grannar, läser den nyaste av Mons Kallentoft, spännande vill inte släppa boken. Ha det gott.


Kram Anne

8 kommentarer:

Malin sa...

åh gillar hans böcker, önskar mig den senaste till min födlis.

Smultron på ett strå sa...

Underbar bild, jag tycker det är så mysigt med fjärilar. Och om jag inte kommenterade ditt förra inlägg, så är ju bilderna på din hund helt underbara. Snacka om att vara sugen på nåt! //kram maria

Fröken Tindra sa...

Mysigt med fjärilar!
Så du har varit här i sta´n och roat dig?! Trevligt! =0)
Kraaam!

Grodmamman sa...

Vacker bild!:)
Jag och barnen har varit i Göteborg idag. Tog tåget ner och har sedan gått på stan i sju timmar. Känns i fötterna!:) Vi åkte även Paddan som jag aldrig gjort tidigare.
Kram

Mamma C sa...

Härligt med en massa fjärilar i sin trädgård. Har redan lyssnat på boken och den är toppenbra. Som de övriga han har skrivit.
Kram Mamma C

Två systrar sa...

Låter som en härlig semester!! Kram C&M

Två systrar sa...

Hej igen fina Du!!jo jag tänkte,du som brukar titta in hos oss, du får gärna dela mitt senaste inlägg på din blogg så att ingen missar det fina program som startar snart! Där du ju får se mig live hihi, det vore gulligt! Det är en jättefint, glädjefullt men gripande serie! Kramar i massor

Nilla Q sa...

Underbar sommarbild! Göteborg är mysigt - med eller utan minneskort!;)

Kraaaam Pernilla