onsdag, oktober 19

Tack...


Bilder från en liten lägenhet, Sköna Hem


Tack tjejer för alla tips:) Suger åt mig dom som en svamp, vissa har jag haft för flera år sedan och vissa stod jag och luktade på häromdagen. Vem vet jag kanske går tillbaka till en gammal goding:)...Här kommer några inspirationsbilder från Sköna hem i höstmörkret. Ta hand om er för det behöver jag göra när mörkret kryper på, brrrrrrrrrr.....Som sagt hösten är min värsta tid. Tacka vet jag vår och sommar.

Stor onsdagskram

4 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Zen kan du sniffa på också, från Shiseido. Mums tycker jag.

Aratorps Lena sa...

Fina bilder i dag gumman! Hur går det med köket? Fortfarande kaos? Det kommer ju att bli sååå fint! Sorry att jag inte svarade på din fråga om parfym, det är jag totalt sämst på - jag gillar inte ens Clean... Ja, fy f-n för en sån här höst... Ruskigt och deppigt, eller hur?
Kramkram!

Fånga dagen sa...

Stor torsdagskram till dig då

Lena

Två systrar sa...

Såå fin lägenhet...Vet du! hösten är min absoluta favoritårstid då jag är som mest kreativ och fixig...speciellt när vädret är som mörkast och regnigast...mmm mysigt men bit ihop snart vänder det igen ;-)