onsdag, december 21

Lite påfyllning...


Av raringen Lena:). 2 st till örngott till lakanen vi köpte för 1 år sedan. Världens skönaste....Dom kom så fint på posten idag efter typ legat vid Lenas kassa i en månad i ett kuvert. Jo ni förstår fru K i detta hus är ju lite vimsig och har glömt och glömt, men nu är dom här. TACK Lena....Det får nog bli julbäddningen imorgon.
Hur har ni det i julstöket? Här försöker jag att ta det med ro, har iaf tagit in min fina julgransfot ikväll. Grabbarna nyklippta och jag ska färga i den så kallade utväxten imorgon, ska bli sååååå skönt. Det mesta på listorna är avprickade, det mesta som är kvar är maten. Ha en skön kväll...

Kram Anne

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jag har några julklappar kvar, men de ska jag fixa imorgon. Annars är granen inne, oturligt nog fick jag kapa av en del så den blev inte lika fin efteråt, de flesta julklappar jag köpt är inslagna och jag har börjat städa huset. Det blir nog jul i år igen!;)
Önskar att vi också hade några sådana där bäddset...
Kram

Mamma C sa...

Allt är nog fix här, slagit in lite klappar framför tv:n ikväll. Ska oxå fixa utväxten, ska köpa färg i morgon. Måste nog beställa tid för klippning med. Men det får bli efter jul.
Kram Mamma C
Snygga bäddset

Bella sa...

Skönt när man har julbestyren under kontroll :)

Önskar dig och familjen en riktigt GOD JUL!!

Många goa julkramar Bella

Carin sa...

He he .... Jag TROR åtminstone att jag har koll...

Här har det oxå bäddats, men med af Swedala...

Härligt med nyfrissad familje till julkorten... ;-)

Kraaam Carin

Aratorps Lena sa...

Åh vad det kommer att bli gött med nybäddad säng till jul! :)
GOD JUL på er alla! Njut alla hårda paket, gumman! ;)

Kraaaam

alegni sa...

ANNE! God Jul i stugan!!
Kram
Ingela

Livet är Underbart sa...

Önskar dig en riktigt riktigt GOD JUL! Kram Jenny