torsdag, april 26

Godast...




Nu har jag testat:)


Känner att dessa drycker måste vara kalla. Godast i min smak var Mango - Passionsfrukt, 2:a plats Ananas - Guava och sist Kokos naturell.

Lite smidig flaska att ha med sig och jag kan tänka mig att den är perfekt efter ett träningspass. Ja det var min opinion av dessa drycker.

Snart dags för yoga efter en massage stund. Ha en härlig kväll och glöm inte Revenge. Jag hinner precis hem på cykeln tills det börjar. Ikväll blir det packning till stora sonen som åker till Tyskland i 5 hela dagar uuiieeee, första utlandsresan utan familjen. Konfirmationsresa:)).....


Kram Anne

4 kommentarer:

Jenny sa...

Ooo, tack för påminnelsen av Revenge!! Måste ses :)
Låter spännande med kokosvatten. Oj, så roligt han kommer att ha kan jag tänka mig, hihi, kommer ihåg mitt konfaläger jag var på när jag var 14... ;)
Ha en skön kväll, kram Jenny

mitt liv som jag sa...

Ja men då får man väl ta och testa kokosvattnen nu då :).
Så härligt med yoga och massage, ha det riktigt bra! Kram Jennifer

Mamma C sa...

Okej, då vet man. Få väl ta och testa någon själv nu då.
Kram Mamma C

Anneli Stålberg sa...

Det låter skönt! Min son håller också på att konfirmera sig men han är hemma förutom två övernattningar en bit utanför stan :) Revenge ser jag och mina två äldsta barn, den spelas in och ses i morgon kväll.
Kram!