måndag, mars 25

Bloggmingel, goa tjejer och födelsedag...



Vi hade fantastiskt väder och utsikt i Kolmården
 



Catarina Hurtig
 

 

Tilde Fröling
 


Vilka goa tjejer jag har träffat i helgen, i nämnd ordning
Diana, Victoria (Victoria och jag kände redan varandra),
 jag, Helena, Pernilla och Anna

OBS, klicka upp bilden så ser ni oss, hihi


Halloj!

Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag:) Tack för alla grattningar på Instagram:)

Idag kom nog våren till oss, det kändes så iaf.

I helgen har jag varit på lite Bloggmingel i Kolmården med dessa tjejer. Tyvärr kändes det som att det var mycket riktat till mammor med mindre barn men vi 6 hade hur trevligt som helst. Vi har fnissat och tjattrat. Och jag är så glad att jag har träffat på dom:))).

Skulle mog ha fotat lite mer, hm...Men jag var inte så rapp med kameran denna helg tyvärr.

Hur får man större bilder? Jag tycker alla har så stora fina bilder överallt, som tex bilden på oss tjejer skulle jag vilja ha större men när jag väljer det så klipps några bort. Hjälp hur gör man???? Tips??


Stor kram till er...

24 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Grattis fina Anne på din födelsedag!!!!
Ska bli så kul att träffas snart igen i Stockholm.
Kram Nilla
svar. större bilder kan du få om du väljer att spara ned bilden i tex 800 pixlar/bildpunkter. eller väljer "extra stor" när du lägger upp bilden i blogger och klickar på bilden i själva inlägget. maila mig gärna så kan jag förklara bättre:)

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Härligt! Det var verkligen kul och Micke tyckte att gåvorna var perfekta!! Kram

A House With A View sa...

Stoooooort grattis!!! Hipp hipp huuuurrraaa!!!!

Kramiz aka

Hemma på Sjuan sa...

Ett stort Grattis till dig på födelsedagen!
Fin bild på er tjejer, kul att ni hade en trevlig helg! Kramis Suss

a piece of happiness sa...

Jag tror att du måste ändra i din mall först. Att inlägget är för smalt helt enkelt.

Sånt jag kan visa när vi äntligen träffas i maj ;-)

Grodmamman sa...

Stort grattis igen!:)
Kram

Channal sa...

GRATTIS till den snyggaste 45åringen!

Det var kul att ses... och visst är Bråviken vacker? Älskar't!

Ska bli kul att ses igen!

KRAMAR Anna

Milla sa...

Supergrattis!!
Och vilken härlig helg ni hade, alla goa tjejer där. Sucktar!
Gör man bilden för stor kan den hamna utanför ramen mallen och bilden kapas. Men det går att fixa, du kan läsa mer här:
http://fixa-din.blogspot.se/2013/01/visa-stora-bilder-pa-bloggen.html

kram Milla

mitt liv som jag sa...

Grattis till dig!
Ni verkar ha haft en kanonhelg, kul!
Må gott! Kram Jennifer

Limetwig sa...

Åh va ni verkar ha haft det kul på er bloggträff! Bra föreläsning osså kan jag tänka mig!
Ang bilderna så kan det hända att du först måste gå in i bloggens mall och redigera bredden på bloggen för att du sen ska kunna göra bilderna större i bloggen, annars försvinner halva bilden...
Ha en skön vecka!

dianasdrömmar sa...

Grattis snygging, hoppas du blev ordentligt uppvaktad :)Supermysigt att få träffa dig ser fram emot 4:e maj kram Diana

dianasdrömmar sa...

Grattis snygging, hoppas du blev ordentligt uppvaktad :)Supermysigt att få träffa dig ser fram emot 4:e maj kram Diana

mammaxtre sa...

Oj som jag hade velat vara med er brudar på ett hörn.

Grattis i efterskott!

Glad påsk

Välkommen Hem! sa...

Ghaaaa, har ju precis missat att du fyllt år! Stort GRATTIS i efterskott och goaste påskkramen! Judita

Home of m sa...

GLAD PÅSK!
Kramelikram

Charlie sa ... sa...

Grattis Anne!!


Önskar dig en härlig och fin påsk!

KRAM
Lotta

Anonym sa...

Jag önskar din en trevlig afton idag!!! Ni är jättefina allihop på bilden!!! Härligt gäng!!
kram

Anonym sa...

Ηoωdy! Ѕomeonе іn my Myspаce grouρ shared thіs
ωеbsіte ωith us sο I сame to giѵe it а look.

I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be twеeting this to
mу folloωerѕ! Great blοg and amazіng deѕign.



Ηere iѕ my web site; buy mothers day gift baskets

Anonym sa...

Howdy fantastic website! Does running a blog such as
this require a lot of work? І've no understanding of coding but I had been hoping to start my own blog soon. Anyhow, if you have any suggestions or tips for new blog owners please share. I know this is off subject however I just had to ask. Thank you!

Check out my page - top birmingham massage

Anonym sa...

Fiгst off I would like to saу awesome blog!
I had а quiсk question which I'd like to ask if you don't mind.
Ι ωas curіous to κnow
how yοu centeг yoursеlf and clear your mind before writing.
I have hаd a hаrd time сlеaring my thoughts in getting my
idеas out. I do enjoy writіng but it just seems like thе fiгst 10
tο 15 minuteѕ aгe lost just trying to figure οut hοw to begin.
Any recommendаtionѕ oг tiρs?

Μany thankѕ!

Мy homepаge ... how to lose stomach fat fast

Anonym sa...

It's a shame you don't haνe a donate buttоn!
Ι'd certainly donate to this fantastic blog! I guess for now i'll settle for bookmarκіng
anԁ adԁing уour RSЅ feеd to mу Goοgle aсcοunt.
I look forwаrd tο fгеѕh
updates and will share this site with mу Fаceboοk group.
Tаlk soοn!

Hаve a looκ at my ωеb-ѕite :
: double glazing windows solihull area

Anonym sa...

Hello! I just wаnted to ask if you ever have any issues with hackers?
My lаst blog (wordprеss) ωas hacked anԁ I ended up losing many months of hard woгk due to
no back up. Dο you have any solutions tο preѵеnt
hackers?

Feel frеe to visit my webpаge ..
. Locksmith Solihull

Anonym sa...

І do nοt know іf it's just me or if perhaps everyone else encountering issues with your blog. It looks like some of the written text in your content are running off the screen. Can somebody else please comment and let me know if this is happening to them as well? This could be a problem with my browser because I've had this hаppen before.

Thanks

Аlso viѕit my blog ... 24 hour Emergency Plumber in Solihull

Anonym sa...

Тоdaу, I went tο the bеaсhfront with my chіldren.
I found a sea shell аnd gavе it to my 4 year old daughter and saіd "You can hear the ocean if you put this to your ear." She
put the ѕhell to hеr ear anԁ scrеаmed.
Therе wаs a hermit crаb insіԁе anԁ it pinсhed her еar.
She neveг wаnts to go back! LoL I knоw thіѕ is tοtally оff toρіc but
I had to tell ѕomеonе!

my pаge: natural breast enlargement story