söndag, maj 25

Mors dag och kvack kvack...

 
 
 
 
Kvack kvack....
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 



 
Hallå!

Jag är på väg till sängen, sååå trött man blir av solen och sent i säng i natt. Bästa gästerna kom på cykel och det blev många skratt igår:)

Och den här muppen hittade vi i poolen imorse.

Jag sprang på den igår  kväll, skrek rakt ut så rädd blev jag. Att jag aldrig lär mig, dom dyker ju upp hela sommaren hos oss. Den stackarn har nog simmat runt hela natten för den var helt slut när vi fick upp den. Tur för den att den inte åkte in i insuget för där har vi hittat en förut, stendöd....

Hoppas att ni har haft en härlig Morsdag i solskenet


Nähä, nu säger jag natti natti...
 
 
Kram

4 kommentarer:

Anna sa...

Hahaha... Muppen...

Du är för roligt du!

Kram kram!

Lena sa...

Haha, ja en sån där besökare har vi också haft i poolen. Den hade åkt in i breddavloppet, men den skuttade iväg så fint när maken tog upp den.

Vilken härlig helg vi hade. Jag var också så trött igår kväll.

Kram Lena

Nilla Q sa...

Ha, ha så söt! Men jag skulle inte heller gilla att ha den i poolen!

Kram Pernilla

Life´s Silverlining and I sa...

Men vad fin! Jättefina bilder på den:) kramkram Pernilla