fredag, oktober 7

Happy Friday och bad luck......


 Denna smurf fick jag av Ludde och maken igår i present...



I väntan på att skickas tillbaka....



Ja otur verkar jag ha...Min Daymatta lämnades in på kem i somras kom tillbaka ursnygg, allt svarta hade fällt av på det vit,beiga. Så just nu håller kemtvätten och leverantören på och samspråkar. Jag antar att det blir att kemtvätten får ersätta, men hur sjutton skall man tvätta om det inte kan fungera där...Både 30 grader och kem. Och lite svårt att trycka in en stor matta i en vanlig tvättmaskin. Suck, det är typ en av dom få mattor vi har. Jaja, det löser sig säkert hihi...Och min nya fina lampa kom häromdagen, trasig, gula fläckar och smutsig....Ja ni ser, jag verkar inte ha någon tur. Men väntar på en ny och denna får gå med vändande post så att jag äntligen kan sätta upp den. Jaja vilka världsproblem jag verkar ha....
Har en biodate ikväll och kanske ett glas vin innan, ser fram emot det. Denna vecka hägrar huvudvärken värre än vanligt och jag är på skithumör rent ut sagt. Hoppas att ni får en fab fredag:)

Kram Anne

10 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

sicken otur vännen:( Ja jag bävar för att behöva kema min day matta, tror inte den kommer hålla alls då!!! Fin nya lampa då, ja om man bortser från det trista med den...

Kram och fin helg!

Sophie sa...

Tråkigt med mattan! Hade själv otur när jag tvättade mina Day-kuddar med svart tryck, de blev helt matta i trycket...Ändå gjorde jag som man skulle. Dyra var de ju också...

Hoppas allt går bra med mattan,
önskar dig en trevlig helg!!
//Sophie på Hammarö

Jenny sa...

Ojoj, men jag vet hur det kan vara med "många bäckar små" Ibland blir det bara för mycket! Det vänder =)
Håller tummarna för att det ska gå så smärtfritt som möjligt!
Ha en mysig kväll, koppla bort tankarna bara och njut =)
Kram Jenny

Jenny sa...

Förresten, glömde: Vilken fin och passande smurf!!!

Grodmamman sa...

Gullig smurf du fick, passar ju dig perfekt!;)
Tråkigt när det strular så där, hoppas att det löser sig med både matta och lampa.
Inget kul med huvudvärk.
Kram

Hem och Lycka sa...

Usch vad trist!!

kram Mia

Livet är Underbart sa...

Trist! Hoppas du får en skön helg, trots allt <3 kram Jenny

a piece of happiness sa...

Jag tycker Day har jättefina saker men kvalitén är inte vad den borde vara. Ett så pass dyrt märke borde kunna leverera bättre. Skäms på sig Day.

Linruz sa...

Trist med lampan vännen. Och ammattan....fyyyy säger som Lise-Lotte borde inte så dyra saker vara av bättre kvalitet?
Hoppas ni fick en mysig kväll.

Kram kram
Lina

Mamma C sa...

Vilket skit med mattan. Hoppas din huvudvärk är bättre och ha en fortsatt fin helg.
Kram mamma C