onsdag, juni 25

Godkväll....

 
 
 
 
Månadens Plaza Interiör....
 
 
 
 

 
 

 
 

 
 
 
 
Hejsan svejsan.....
 
 
Blir lika förvånad varje vecka hur fort tiden går...Tänk att för ett år sedan runt midsommar, städade jag och fejade. Det var fullt schema inför fotografering....Jisses maken blev t om sjuk efter. Stackarn, jag hade gjort listor på vad som skulle göras i varje rum.
 
Helt galet egentligen för jag lovar att allt detta syns iaf inte på bild:))). Jag var helt slut efter detta.
 
 
Så om ni står inför något liknande, lägg inte ner för mycket kraft.....
 
Vi hade en heldag här hemma med bästa fotograf Cecilia Möller och stylist Monika Stengraff.
 
Har man ett svart/vitt hem så förstår jag att man måste  ha in lite färg för att det skall bli intressant för tidningarna. Monika tog vår jeanssoffa som en tråd i huset och placerade lite blått här och där.
 
 
Reultatet ser ni i månades nr av Plaza Interiör nr 7, ett år efter.
Japp för er som inte vet så tar det ett år:))))
 
Allt var verkligen jättekul, men jobbigt:) Om jag gör om det?? Kanske...Men inte nu....
 
 
 
Kram från mig
 
 
 

6 kommentarer:

Lena sa...

Har tidningen och har läst det fina reportaget från ert smakfulla hem! Kan tänka mig att det är en hel del att fixa med.

Kram Lena

Bella sa...

Ååh, nu måste jag springa och köpa Plaza, ditt hem är ju så fint och så roligt att de ville göra ett reportage om just det. Galet egentligen att det tar 1 år innan det går i tryck...

Hoppas dagen varit bra!

Kramar Bella

promenader på landet sa...

så fint det ser ut och vad roligt ändå med reportage:)Ha det bäst kram från Maria

LOPPISLIV sa...

Jättefint reportage :-)
Kram Paula

The Place To Be sa...

Men åh vad kul, jag måste absolut köpa tidningen :-). Jag förstår att du var helt slut, så där höll jag på när vi skulle sälja vår lägenhet!

Kram Malin

Nazima sa...

Hej! Hittade din fina blogg tack vare det trevliga reportaget i Plaza. Älskar kombon svart och vitt blir så stilrent och fräscht då.
Kul att läsa om dig och dina tankar om en del bloggar handlar mycket enbart om att konsumera ,själv är jag mycket inne på att återbruka.
Tack för en mysig blogg! Hit kommer jag gärna igen!