tisdag, mars 3

Utmaning

Jag har fått en utmaning från Sabina med den fina bloggen casadesabina. Sabina, skall göra mitt bästa......

7 saker om mig själv:

1. Jag är gift, har 2 barn och hund. Tycker väldigt mycket om djur och om jag bodde på landet så skulle jag helt klart börja rida igen och ha egen häst igen.

2. Har blivit bättre på att sova sen jag fick barn. Innan var jag ute och sprang kl 7 på morgonen.

3. Var träningnarkoman innan barnen, kan säga att det är jag inte längre. Skulle önska att jag tog mig till gymmet.

4. Tycker väldigt mycket om att läsa böcker och tidningar, se bra serier på Tv och att pyssla.

5. Älskar att resa, helst till soliga vama länder och bara vara....

6. Älskar smycken, kläder, skor och inredning och givetvis Champagne....

7. Är en omtänksam och generös människa, säger andra iaf fast jag kanske inte själv tycker det.



Utmaningen ger jag vidare till den goa människa som känner sig manad som läser det här....
Kram Anne


8 kommentarer:

Caroline sa...

Mycket utmaningar här!!!

Det är en jättefin trapp ner till källaren, liggande panel är ju hur fint som helst! Vill ha!!! Vår röda, gosiga alldeles hemska matta i källartrappen ryker snart! Lampor är ju svårt men jag håller med om att spotlights är fint och diskret. Vad det gäller räcke - varför inte något liknande som ni har i trappan upp till ovanvåningen!

Har precis tittat på bygglov och fått lite mer idéer till vårt kök. Vill ju så gärna ha ett platsbyggt skafferi i ett hörn - nu är det bara att leta gamla dörrar, en eller två, vi får se vad som får plats! Sov gott! Kram C

VITA NYANSER sa...

Vad kul att få veta lite om dig bakom allt det här fina!
Kram L-L

Ingrid sa...

Vad kul att få läsa lite mer om dig!

~Livet i byn

Hemmalycka sa...

Kul att läsa om dig :)
Sov gott.
Kram Åsa

Sabina sa...

Tack för att du antog utmaningen :)
Det var roligt att läsa mera om dig.
Ha en bra dag!
Kram S.

Karna sa...

Skulle helt klart vært flinkere å oppsøke trengingstudio jeg også, men det alltid så mye som kommer før...iiikkk.... =0'

Anne sa...

Kul att få veta lite personliga fakta om dig!
Jag har nästan nyss gjort den här utmaningen - så jag hoppar över så länge :)

Hoppas du har en fin dag!
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Enligt Vännen T är du alldles underbar Vän.
Kram Lotta