måndag, mars 29

Glömde ♥ ♥ ♥

Glömde totalt av att skriva igår, TACK snälla för alla hälsningar på min födelsedag. Det värmer verkligen i hjärtat skall ni veta.......Måste få visa dom absolut ljuvliga servetterna jag hämtade ut på posten igår av min fina vän Sofia, vilken fin present Tack snälla raring. Och passar på att visa mina fabulous skålar från Mateus som jag fick av goaste vännerna H i fjällen. Tänk vad det matchar hihi.....Ja jag är nog lite rosa i alla fall, och lite turkos vill jag tilläga. Måndag och back to work......Städat mail och fixat saker till bokslut åt revisorn. Mycket att ta tag i när man har haft semester, puh.....Ja man får sur efter, eller hur???
Hoppas att ni har en bra måndag för snart är det fredag igen hihi...............

Kram Anne

27 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Välkommen hem! Kul att du är tillbaks = )! Sååå fina saker, ja, visst är det fint med rosa och turkost. Nu vill man ju ha våååår, både ute och inne! Det låter som att ni har haft det bra och du låter fylld av energi, härligt!

Ha det bra!
Kram L-L

Carin sa...

Hej vännen! Det där med före och efter semester känner jag igen... Det blir väl lätt så, när ingen annan fixar jobbet åt en, när man unnar sig lite ledigt...

Superfina presenter!!!Kram Carin

På landet vid havet sa...

Jättefina presenter! Rosa är en riktigt härligt vårfärg, me like! =)

He en bra afton!
Kram Mia

Jessica sa...

Hej,
vilka fina presenter du fått! Vännerna känner dig och din smak ganska väl :)
Har kökshanddukarna i rosa/vitt hemma, de är så fina!

Lagom vecka det här med 3 arbetsdagar, nu när man haft semester *skratt*

må gott vännen
kram Jessica

Linruz sa...

Åhhh vilka fina presenter.
Tjejerna vet precis vad du gillar.
Denna vecka är ju dessutom kortvecka så vi får ju fira fredag redan på torsdan.....
Ta hand om dig nu stunpan.
Kram Lina

Den där Marie sa...

Jättefina presenter du har fått!
Du får glädja dig åt att det är kortvecka både den här, och nästa vecka :)
Kram från Jonna ♥

Lilla gårdshuset sa...

Hej Anne!
Tack för din snälla kommentar på min blogg. Du undrade om märket på min tunika. Den kommer från Fransa. Ja soffbordet mitt är jag jättenöjd med. Gillas skarpt.

Kramis/Heléne

Hem och Lycka sa...

Underbara!

kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

Grattis i efterskott!Vilka fina presenter.jag gilla oxå rosa och turkost bara så himla fint..Välkommen hem kul att du är tillbaka.Önskar dej en fin kväll Vårkram Rita ♥

Signe 1 sa...

Sötnos! Tur att jag har dig, hoppas sizen blir bra nu, annars ringer, fniss...

Klart du ska ha nåt fint på din födelsedag, det stod ANNE på dom!!:-)

Kram S.

Fånga dagen sa...

Vilka fina skålar och handdukar, sockersött liksom.
Ja det är väl konstigt att det är så mycket att göra efter en semestervecka, det visar ju bara hur himla oumbärlig du är eftersom ingen annan gjort jobbet. Så var glad du är antagligen bäst på ditt jobb :)
Kram på dig
Lena

sand mellan tårna sa...

Mmmm... så fint! (och allt du fick av mig var en simpel sång på en knackig mobillinje) *asg*

Du är såååå rosa, jag visste väl det ;)

Jenny sa...

Hej Vännen!
Välkommen hem o stoort Grattis i efterskott! Jag missade att lämna en hälsning hos dig när du fyllde:)

Vilka fina presenter du fått!
Älskar rosa;)

Ha en härlig påskvecka!

Kraam Jenny

HEMLÄNGTAN sa...

Vilka fina presenter! Visst är det kul när man får saker man verkligen vill ha. Jag känner mig som barn på nytt, har skrivit en lååång önskelista till min födelsedag. Det är så mycket som jag skulle vilja ha just nu.

Förstår att det är mycket att göra så här efter lite ledighet. Skönt att det snart är ledigt igen!

Ha dé gott!

Kram Jenny

Anonym sa...

Utrolig lekre servietter!
Rosa er jo den beste fargen da, tihi.

Ha en fin kveld!

Klem

Stämningsfullt sa...

Verkligen jättefina presenter!

Grodmamman sa...

Fina, rosa saker du fått!
Och ibland är det värt att ta det sura för att få det härliga!;)
Välkommen hem och tillbaka till verkligheten!:)
Kram

Ninne sa...

Med så fina presenter hemma sp kan du väl stå ut att jobba ett par dar-- nu är det ju snart påsk såå
Grattis i efterhand om jag glömde det sist och
KRAMIS Ninne

Limetwig sa...

HaHaHa fredag snart... ja du är rolig du :)) Hoppas du får en bra tisdag först! Åse

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vilka härliga presenter du fått, jättefina. Härligt med två korta veckor framför sig. Hoppas på fint väder så man kan göra ett besök till plantskolan och fixa i trädgården lite..

HA det gott
Kram Anna

alegni sa...

så snälla dina vänner är som förser dig med sådana vackra gåvor. fast så är det ju att vackra människor ska ha vackra saker :)
själv har jag också fyllt på mateusförrådet. ajaj, vad det sved i plånboken...
ha en fin tisdag! kram
ingela

Smultronlycka sa...

Grattis i efterskott!!
Så härliga handdukar och skålar!!
Ja det är så fint med rosa!
Jag skickade efter ett rosa överkast från H&M home.
Blev så nöjd!
Hoppas allt är bra med dig!
Ha en mysig påskhelg!
Många kramar Anna

Tigris Predikantan sa...

Tjusiga presenter i en tjusig blogg! *ler*
:)

Emmie sa...

Jag var inne på Bruka häromdagen coh där hade de skyltat upp ett bord i just dessa färger, LOVELY! ♥ Här har jag tom gjort ett inlägg om det http://emmieliving.blogg.se/2010/march/gardagens.html

Happy tisdag på dig, och grattis i efterskott!

Anonym sa...

Vilka ljuvliga presenter! Grattis! Kram Sofia

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vilka fina presenter, grattis i efterskott!

Camilla sa...

Hej raring!

Vilka ljuvliga presenter!!!

Servetterna var ju helt underbara - Sofia kan hon (antar att det är Signe-Sofia).

Ja, det här med att ha semester - det får man äta upp när man kommer hem...ibland kan jag känna att "är det värt det här"? Men det är det ju!!!

Ha det gott - kram kram!