lördag, mars 20

Vänner ♥ ♥ ♥ ♥

Glas Citygross, Mugg/kruka Västergården med texten Vänskap, Bricka Indiska


Jag har fått presenter!!!!!!! Födelsedag nästa vecka men kunde ju inte hålla mig att öppna fina presenter från mina goa vänner Lotta & Lina. Jag fick dessa fina glas (9 st) från Lotta (Fniss du kom ihåg!!!) Och den fina krukan/mugg från Lina som det står vänskap på. Svårt att få med texten, det är så vitt. Tack snälla tjejer, om ni visste vad glad jag är. Här har det hunnits med en långis med vovven i blåsten. Suck nu är hon smutsig igen , nybadad igår. Nu kommer det en väldigt trist tid som hundägare. Hoppas att ni alla får en trevlig lördag för det skall jag ha. Ses ikväll på bloggen....

Trodde att jag skulle hinna blogga ikväll, näe ingen tid......Tack snälla för att ni tittar in hos mig







Kram Anne

28 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Så fina presenter! Grattis i förskott :)
Kram!

Grodmamman sa...

Fina presenter du fått! Goa vänner du har!:)
Ha en bra lördag och grattis i förskott!:)
Kram

Linruz sa...

Lite avis på glasen är jag allt...
Vem hade köpt brickan......blink blink?????
Ta hand om dig nu. Kommer bli tomt här i linkan utan dej.
Kram Lina

Helenas loggbok sa...

Grattis i förskott! Vilka fina saker du fått. Härligt med så goa vänner. Tänk vad bloggandet kan leda till!?!
Ha en skön lördag!
Stora kramar
Helena

Smultron på ett strå sa...

Grattis grattis, om än i förskott. Jättefina glas!!! Ha en skön helg//kram maria

Signe 1 sa...

Åhh vad fina saker du har fått av raringarna!!:-) Japp, snart fyller du ju, det vet jag allt sötnos♥;-)

Här är man nyss hemkommen från en lååång löparrunda, underbart skönt!

Må gott min vän!

Stora kramen S.

Fröken Tindra sa...

Grattis i förskott! Så du är också marsbarn?! ;0) Det är ju så kul att få presenter! Jag har själv öppnat några här fastän det egentligen inte är dags än. Fina saker du fick!!
Ha nu en skön lördag!
Kram!

Sabina sa...

Ifall jag skulle glömma bort det nästa vecka eller av nån anledning inte besöka din blogg (högst otroligt) så Grattis i förskott!!!
Vilka fina presenter du har fått.
Ha en skön lördagkväll.
Kram S.

Lauras gård sa...

Grattis i förskott! Härligt att fylla då man får så mycket fint! Kram Stina

promenader på landet sa...

Hej vännen och vilka jättefina presenter, bra tjejer det där...! Grattis i förskott och kram från mig

Camilla sa...

GRATTIS i förskott vännen! Så du skall både åka skidor och fylla år nästa vecka - avis...:)Undrar om du på väg upp mot min mogna ålder...???

Så fina presenter du fått! Glasen skulle gärna få flytta in på Holm.

Ha en skön lördag - stor kram!

mitt skärgårdsliv sa...

Fin fina presenter. Grattis i förskott till dig!! Ha en riktigt mysig lördag kväll!

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Fina presenter du fått av vännerna!!

Passar på att gratta i förskott jag med :)

Varma kramar Linda

Hus nr.14 sa...

Härligt med paket... Grattis i förskott!
Marielle ♥

♥ Fyra årstider sa...

Min goa vän Ann..om jag hittar fler får du mer:-) Klart att du ska firas när vi fått så fint av dig. Omtänksam är ditt förnamn.
Kram Lotta

Carin sa...

Men GRATTIS, vännen! Och tack för dina gulliga ord!

Så skönt med lite semester, det är aldrig fel... Här hemma är allt annat än semester, vi har nämligen RIVIT UT KÖK idag!!!!:))

Smutsig hund, det kan jag allt om... Grusvägar och tjällossning, ingen bra kombination....

Önskar dig en underbar semester och födelsedag! Kraaaam Carin

Annas Lycka sa...

Ååååå sånna glas är jag med ute efter...Vart? Citygross?? Kan det stämma???

Hoppas du har en fab lördag med!!! ;) P&K Anna

Hemmalycka sa...

Väldigt fina presenter, hörru!
Ja vet, visst är det jobbigt med skitiga hundar.
Kram

VITA NYANSER sa...

Hej vännen!

Så fina saker du har fått! Superfina presenter! Åh, Sälen så mysigt, och bo på hotellet en hel vecka, riktigt lyxigt! Njuuuut! Vi åker dit v.16, det är ett tag kvar.

Ha en underbar vecka!!!
Kram L-L

Emmas utsikt sa...

Så fina grejer! Grattis i förskott.

Har hund själv, så det där vet jag allt om... rätt i duschen hela tiden...

:)

StrandviksVillan sa...

Åååh lyckliga dig!!
Jag skulle vilja ha allt på den bilden ju! Har sett andra blogga om en fin bricka från Indiska, är det den? Bara måste ta mig in till stan snart!! En sån bricka på mitt nya opiumbord, ja tack!

Jag med har födelsedag väldigt snart :)

Stor helgkram!
A-C

HEMLÄNGTAN sa...

Ååå vilka fina presenter! Glasen från City Gross alltså, det var ett bra tips.
När var det ni skulle åka på semester?

Sitter här och försöker förstå mig på FB. Jag har nu blivit övertalad att hålla på med det privat. Får se hur det går...

Kram Jenny

Solfyllda segel sa...

Hej Anne!
Vilka goa vänner du har. Måste tyda på att de har en väldigt god vän de också.
Grattis i förskott och ha en underbar vecka i fjällen!
Kram Therése

mi-rachel sa...

fine gaver!!

Bella sa...

Åååh, så fina presenter du fått!!! Grattis i förskott och hoppas du får mysig lördagkväll

Kramar Bella

Lilla gårdshuset sa...

Finfina presenter av finfina vänner förstår jag;).
Kramis/Heléne

Fånga dagen sa...

Hej tjejen!
Jättefina presenter du fått men är det ett litet barn i dig som inte orkar vänta :)
Jag får väl säga grattis i förskott då för jag antar att du blir väldigt gammal hi hi
Du ramen på tavlan blev vit undrar var jag fick den idén ifrån.
Ha en skön dag nu

Kram Lena

Villa Carl Larsson sa...

Visst är det fantastiskt med vänner. Utan dem vore man inte mycket för världen. Och de där glasen är ju helt ljuvliga!! :)

Kramar