söndag, juli 25

Trollslända....

Denna fantastiskt stora fina trollslända satt på vår vägg häromdagen. Tror inte att jag har sett en så stor förut. Vad gör ni en dag som denna? Maken och jag tog en sväng till Ikea och sedan Nordik för en fika. Kan säga att vi var inte ensamma på Ikea:)....Jag rensar linneskåp, handdukar och viker fint. Hujeda mig tänk om någon tittar in i mina skåp när det är visning. Dom skulle få en chock. Det är något jag inte gillar när jag ser folk slita upp andras skåp på visningar och titta i dom. Jag skulle aldrig ens drömma tanken. Imorgon får jag 3 galna tjejer till landet på besök Lotta, Lina och Sofia . Skall bli så kul för vi har verkligen jättekul när vi ses. Mycket fnitter, god mat (herregud har inte bestämt ännu vad jag skall laga) och bara lite alkohol. Hur skall det gå ute på ön??? Näpp nu skall jag fortsätta för nu fick jag Lina på tråden också....


Kram Anne

17 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Har bett Lina att vi ska åka på guidad visning förbi ert nya hus..jag är inte dugg nyfiken. Ses snart vännen.
Kram Lotta

Signe 1 sa...

Jaaa 4 galningar som sagt, hihi...

Jag säger bara 'Shutter island';-)
Har du inte sett den så gör det så förstår du vad jag menar, asgarv...

Var beredd för runt 12.30 kommer jag (och mor, hihi)!

Kraam

Grodmamman sa...

Blir garanterat en jätte trevlig bloggträff där ute på ön!:)
Kram

Hem och Lycka sa...

Oj, Torslanda till och med. :-(

kram

Linruz sa...

Opsss avbröt dig visst i bloggandet...blink blink.
Snart ses vi honey.
Hoppas T har gjort sitt så vi slipper bo i en knarkarkvart....asgarv!!

VITA NYANSER sa...

Ha det så jättekul!!!

KRAM L-L

HEMLÄNGTAN sa...

Låter som att ni kommer få det roligt ihop!
Kram, Jenny

promenader på landet sa...

Hej Anne och vilken fin Trollslända har nog aldrig sett någon liknande tidigare.
Ha det så jättekul med goa tjejerna!!
Stor kram Maria

Ljuva Drömmar sa...

Visst är de vackra, dessa konstiga djur. Mina föräldrar har damm på tomten och där brukar alltid finnas några varje år.

Låter som ni kommer få en rolig dag. Hoppas att solen kommer skina på er!
Kramar Maria

Fröken Tindra sa...

Hoppas att ni får trevligt ihop i morgon!! Förstår det där med skåpen. Hua! Och inte öppnar man skåo hos någon annan?! Själva fick vi en stängd dörr uppryckt av en yngre släkting. Kan ju säga att det finns en anledning till att den dörren alltid är stängd, Inget kul alls att plötsligt få den uppryckt och få rummet "blottat". Suck, hur tänker man?! "Vad är det här inne?" och så öppnades dörren.
Tröttsamt!! Har mailat dig men känn ingen panik över att svara. Bara skönt att få häva ur sig lite... Tack Vännen!!
Kramisar!!

. sa...

Nä, det är det värsta med visningar... Många tycker att det är helt okej att titta överallt - öven i garderober och skåp. Precis som du skulle det aldrig falla mig in att öppna någotr så privat som en garderob hemma hos en helt främmande människa. Men alla tänker inte så.

Och det ver en underbart vacker trollslända. Skulle vara intressant att få veta vad den heter.

Ha så jättekul och mysigt med tjejerna.

kramkram
Ullis

Carin sa...

Have fun, girls!!! :D Skit i maten, har du bara ordnat med alkohol så fixar sig nog resten! :D
HA det superduper kul, vännen!!!
Kraaam Carin

Aratorps Lena sa...

Hoppas ni får det trevligt allihop! Kraam

Annas Lycka sa...

åååå hoppas ni får en riktigt mysig dag.

Ha det finfint!! Kramen!!

Mitt smultronställe sa...

Hej hej!!

Ja hoppas nu ni får det riktigt roligt, eller det vet jag att ni får..
Skulle heller aldrig få för mej att öppna andras skåp...

Ha det gott vännen, kram Camilla.

Nilla Q sa...

Det där blir en rolig bloggträff, det hörs lång väg!

Ha det bra där ute på ön!

Kram pernilla

hemma hos lilla mej sa...

Ha det nu bara så skoj.Kan tänka mej att det blir en kanon bloggträff där ute på ön.Hoppas att vi får höra hur ni hade det.Kram Rita ♥