tisdag, december 21

Kontoret...


 Min bloggplats:)....Är så nöjd med våra 2 bord,
 Artwood köpta hos världens bästa LENA 
som vi använder som skrivbord. En bekvämare stol
skall inköpas någon gång.Ursäkta röran
 med alla kablar men inget är färdigt ännu....


 Nu förstår ni vad jag menar med inte färdigt ännu, hihi.....
Väggens baksida ej klar och tur är väl det nu när maken
ändå måste flytta tv med alla kablar. Skjutdörrar som skall
gå till kontoret, påbörjad målning. Dessa satt mot köket förut.


 Här skall dörrarna gå in i väggen


Soffan från landet, Ektorp hamnade här.
Perfekt för läxläsning eller bara mys.....


Hallå i kylan...Här i Östergötland är det verkligen bitande idag. Antar att det är lika i hela Sverige. Har precis avslutat jobb, packat ner i påsarna och dra med allt till jobbet imorgon igen. Jag är verkligen en baglady med mina påsar med pärmar och dylikt. Skall försöka avsluta några julklappar idag och resten imorgon. Granen skall tas in i garaget för att inte få en chock i värmen på torsdag. Här blev det tyvärr ingen kungsgran i år. Det blev en vanlig...På grund av att vi fick en av vår mäklare för att vi har sålt hus i år. Skall bli spännande att se hur den klarar sig. Mina kungsgranar har dom sista åren torkat snabbt, ett år luktade en kattkiss......Antar att denna barrar mer men det får vi ta. Fick ett samtal från London idag. Min kära vän L kommer hem för att fira jul med sina syskon och pappa men nu vet hon inte om hon kommer iväg på torsdag, Flygen strular och jag håller tummarna för dig L......

Stor kram Anne

11 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

SÅÅÅÅ FIIIIINT ni har det, så ljust och fräscht!!! Så härligt att få fira jul i nya huset!

STOOOR KRAAAM till dig
L-L

BLONDETTY sa...

Ni skapar ett helt fantastiskt fint hem!

Hoppas att ni hinner njuta lite av julen också!

Stora kramar från
BLONDETTY

Grodmamman sa...

Måste vara kul att få fira jul i ert nya drömhus!:) Ser så fint ut!
Kram

Hem och Lycka sa...

Å så snyggt det blir!

kram Mia

Tigris Predikantan sa...

Så fint det blir! Jag har många tankar men inga pengar!
;)

Signe 1 sa...

det kommer bli kanoners vännen!

och tur att nån bryr sig om nån ialla fall, hihi....

kraaam s

A House With A View sa...

Verkligen superfint!! Gillar den röda kudden, har en likadan, hihi.

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

mammaxtre sa...

Otroligt fint och hemtrevligt redan nu :-)

Carin sa...

Hallå vännen! Blir hur fint som helst!!!

Vi håller oss till vanliga granar... Tror inte att skogsägaren går med på att KÖPA en en gran... He he... Men jag la som förslag att vi skulle sätta några plantor med kungsgran.... ;-)

Kraaam Carin

Kellie Collis sa...

Loving how it is coming together! And the wooden floors are just gorgeous! Enjoy the beautiful day, Kellie xx

Fröken L sa...

Vad fint! Gillar verkligen skrivbordet. Precis i min stil. Vill ha något liknande till mitt framtida syrum. Hoppas ni får en alldeles underbar jul!

Kram Dila