onsdag, mars 2

Dåligt samvete...


Lykta Affari, Fin blomma från makens kusin & man

Liten matta Day från Cancan, Kudde  My Home,
Soffa Englesson, Lampskärm  Strömgatan 4 och lampfot Blominghome

Har jag för att jag har varit så dålig att titta in till er alla:(....Men det är mycket just nu med jobb, hus, man hihi och barn. Tack alla ni som kikar in till mig. Jag måste även ta tag att försöka göra något åt mina kunskaper med kamera och bilder. Har inte ens läst mig till hur man blir av med det gryniga, ja suck sådan är jag. Igår sent fick jag rycket, flyttade ner det vita bordet från sovrummet och in med det svarta där från hallen på övervåningen. Det blev fint med det svarta i sovrummet mot allt det vita. Har gått och stört mig länge att det inte passade framför fönstret i hallen...  Nu får detta stå här i vardagsrummet, kan vara trevlig för gäster att se något när dom kommer in genom dörren. Letar efter någon lägre skänk som inte är så stor, vill ha något vitt men i nyproduktion. Dags att laga potatismos med stekt falukorv och ärtor och lite bloggande ikväll.

Stor kram Anne

13 kommentarer:

Grodmamman sa...

Fina de är de där månborden! Gillar verkligen din stil och ert hem!:)
Kram

HEMLÄNGTAN sa...

Så är det ju ibland, man har svårt att hinna med allt man vill. Tycker absolut inte att du ska ha dåligt samvete.

Ha en fin kväll vännen!
Kram, Jenny

Madame Vit sa...

Första gången jag kommenterar hos dig =) Gillar din blogg!! Önskar mig den största av Afari lyktan, har den mellersta=)
Kan vara lite trixande med en kamera,men tycker du lyckas fint!!

Kram Fia

mammaxtre sa...

Livet handlar om prioriteringar. Ha för guds skull inte dåligt samvete.

Halvmånebordet är bara så jättefint!

promenader på landet sa...

Hej vännen halvmånebordet är sååå snyggt! Ha inte dåligt samvete man hinner det man hinner med bloggen och vi läsare finns kvar! Kramis Maria

Tulipa sa...

Hej Vännen!

jag har också dåligt samvete för att jag inte hinner...

Men man gör ju så gott man kan och vad man orkar...

Snyggt med bordet där!

Du har så fina detaljer också!

Kram mariette

Annas Lycka sa...

Det finns tid till allt Anne, eller hur?

Kramar om dig och hoppas på att du inte stressar alltför mycket vännen! Anna

Grodmamman sa...

Nu har sonen en I-Pod, men jösses vilket liv det var här hemma ikväll! Är ju inte super teknisk, så bara att få igång den krävde ett telefonsamtal till en mer teknisk människa och sedan var jag ju tvungen att ordna ett konto på i-Tunes för att kunna ladda "skiten" också. Och detta fixade jag inte tillräckligt fort enligt sonen. Blir helt matt, men nu är även detta fixat!:)
Kram

Carin sa...

Hej raring!
Jobbet skall vi inte prata om... Tokmycket dessa dagar....
I kväll bär det av till ridskolan med tårta som sällskap.... Priset man får betala när man inte lyckas hålla sig kvar... ;-)

Ha en bra torsdag! Kraaam Carin

Vitt och Blått sa...

Så är det, ibland hinner man massor, ibland räcke det med "bara" vardagen och man är heeelt slut! Så snygg lykta, så en liknande i Barcelona när vi var där, eller när vi var i Spanien för något år sedan var det nog.. Fiina är de iaf.

Kram Ewa

Madame Vit sa...

Åh tack för ditt svar hos mig, blev superglad!!
Jag lägger till dig på min blogglista, hoppas det är okej?

Kram Fia

Mamma C sa...

Dåligt samvete får du inte ha. Man kan inte hinna med allting jämt.
Kram mamma C

VITA NYANSER sa...

Hej du nattugglan, här är det åtminstone lov och tillåtet att sitta uppe, hm...ja... inte för att jag är så tidig i säng annars heller = )...men det lät ju bra = )), eller hur ...

Jag hörde häromdagen att det diskuterades om bloggar på nyheterna, plus att jag stöter på människor som inte har förståelse för bloggandet och lätt dömer det, de har inte alls inblick i vad det innebär. Sen var det en blogg fru Fly som tog upp ämnet och jag fick inspiration därifrån. Kort och gott har du inte missat någonting egentligen.

Hur trivs du i nya huset, är det som du drömt om? Är så avis = ). Kikar på hemnet men inget drömhus i mina hemtrakter...får väl bo kvar ett tag till. Inte för att vi behöver flytta, men visst skulle det vara kul.

Ha en bra fredag vännen!
kram L-L