lördag, mars 19

Solig lördag...


 Ny kudde från Day 

Säger det igen, min man tycker att jag har en sjukdom vad det gäller kuddar och ljusstakar. Mmm kan nog hålla med men jag kan bara  inte hålla mig borta ifrån dom:) Hallå alla denna sköna lördag, VILKET fantastiskt väder.....Att solen kan ha en sådan inverkan på livet. Framförallt på oss som lever i ett land högt upp. Men vad snön skulle vara bra för har jag inte en aning, när det började bli vår. Ja och vår familj verkar inte ha tröttnat på snön för vi ska norrut snart..

Stor kram Anne

15 kommentarer:

Anna sa...

Hej!!

Javisst är det så, solen gör verkligen underverk med oss på alla sett, nu är vi nog speciellt glada för den när det varit en sådan vinter!!

Fin kudde, jag älskar den, vår ligger just nu hemma i vår matsalssoffa som jag fyndat på loppis. Nytt och gammalt gör sig så fint ihop ibland!!

Ha en fortsatt fin lördag!!

Anna.

Grodmamman sa...

Visst är det underbart med solen! Och du, jag hade gärna åkt iväg en vecka till fjällen nu även om jag vill ha vår här hemma!:)
Snygg kudde också. Klart att du var tvungen att ha den!;)
Kramar

MITT VITA HUS sa...

mmm nu är jag lite avis;)) Så fin, nu är bara frågan ska man klicka hem en eller inte... kramis

HOUSE of ADELA sa...

Snyggt, snyggt....du har sååå smakfullt hemma!

Trevlig lördagskväll vännen!
Kram
Adela

Signe 1 sa...

hihi, mitt nästa inlägg har oxå temat kudde! superfin från day du har!

see ya!

kramis

Livet på landet sa...

Vårsolens strålar är som magiska för oss just nu..man njuter som aldrig förr!

Kram Helena

mammaxtre sa...

Vad mysigt med en tur norrut :-)

Ha det gott

Anonym sa...

Hej !
Min man säger att jag också har en
sjukdom, fast min gäller lampor.
Det ligger väl åt samma håll skulle jag tro.
Yvonne

Nilla Q sa...

Ja, jag behöver mycket sol nu!! Och idag strålar den från en blå himmel, så i dag får man se till att ge sig ut! Kanske skotta undan all snö från trädäcket och grilla idag...!

Ha en skön söndag!

Kram Pernilla

A House With A View sa...

Haha, vi har ju samma sjukdom :))) Så himla snygg kudde!! JAG VILL JU OCKSÅ HA!! :)))

Önskar dig en finfin söndag!

Kraaaaaaaaaaaam aka

Camilla sa...

Verkar som du och Sofia kör tema "kuddar" idag :) Super fin var den i alla fall. Även min make tycker jag verkar ha en allvarlig åkomma när det gäller ljusstakar...

Hoppas du har en skön söndag - kram kram!

Blåbärs och smultronstället sa...

Jättesnyggt med svart och vitt.
Det är ju såå kul att mmatcha med kuddar och ljusstakar. Vi tjejer tycker väl att det får man aldrig för mycket av...
Ha en fin vårvecka!
Kram Susanne

Mamma C sa...

Visst blir man super duper glad när solen skiner.
Snygg kudde du köpt, kan man få för många av dom? ;-)
Kram mamma C

Vem är jag.. sa...

Hej!

hahaha.... ja det är roligt att du har fått det benämnt, jag har oxå dille på kuddar och ljusstakar men nu har det varait stilla på inrednings fronten...men vill ha ett nytt rums bord...

ja ja kan inte få allt!

Kram Lisa

H A J sa...

Goder kväller!
Så fin kudde!! :)
Ja det är ju skönt att man inte är ensam! Tur att Håkan inte är hemma för jag har verkligen vänt upp och ner på hela huset. Hi hi!
Kramar
Jenny