tisdag, juni 25

Längtan till over there...



Soluppgång i Miami tiiiidig morgon....Detta fantastiska ljus.
 



Miami..




Key West




Key west...




Värmen=lovely
 
 
 
Godkväll...
 
 
Känner mig lite bättre ikväll..Ja jag vet det är bara en förkylning, men när man är i skiten så är det jobbigt. Jag vet att många har det värre och det är något man skall tänka på när man bara har en förkylning....
 
 
Åhhh vad jag längtar tillbaka till Florida...Vid denna tid förra året var vi där i 2 veckor och gjorde verkligen en roadtrip..
 
Men det blir det inget av med i år, sådana resor kan man inte göra jämnt...Men kanske kanske 5 dagar i en stooor stad i höst over there igen. Har varit där 3 ggr, senast var maken och jag 2008 men dags att ta med barnen. Nu börjar Ludde bli stor och vi peppar honom att man måste gåååååå hela tiden. Det är en stad man upptäcker till fots. Jaja vi har inte bokat något ännu så vi får se. Men det blir ingen solsemester utomlands iaf...Lite kul här i Sverige istället...
 
Vad har ni på schemat i sommar???
 
Nu ska sjuklingen bädda ner sig...Tack för alla kommentarer. Jag vet att jag är skitdålig på att svara men jag läser och blir så glad för alla:))
 
Kramkram A
 

11 kommentarer:

Vitt och Blått sa...

Hoppas att du blir kvitt din förkylning snart!! Kram Ewa

HOUSE of ADELA sa...

Krya på dig snygging och jag skulle också vilja åka over there!:))

Kramis
Adela

mitt liv som jag sa...

Men du vilka bilder, förstår att du längtar dit igen.

Det är klart att man får oja sig när man är sjuk, krya på dig nu!
Kram Jennifer

Helenas enkla vardag sa...

Pratde med min bästa vän som varit där i tre veckor och precis kommit hem. Tror hon pratade i två timmar om allt hon varit med om och då brukar de åka dit..... Hon sa att jag skulle älska att åka dit... Men för oss blir det Italien i år...
Kram och krya på dig vännen.
Helena

Hemma på Sjuan sa...

Tråkigt att du inte är pigg! Härliga bilder du visar!
Här har vi inte planerat semestern än vi ska se till att valparna har flyttat till sina hem först...
Krya på dig, kram Suss

mammaxtre sa...

Trist med förkylning, dem kan få en däckad...krya på dig!

Jag har inga planer alls med betoning på inga. Jag ska vara ledig, inte stressa iväg med barn till skola, ta det lugnt och ta dagen som den kommer och jag ska läsa och fotgrafera och öva på att bara vara.

Miami låter och ser trevligt ut, mysigt!

Ha det gott

Lena - gott för själen sa...

Har en konstant längtan tillbaka till USA. Har varit på lite olika ställen några gånger. Vi höll just på att planera en resa till NY i höst, men det verkar som att det inte funkar. Inte lätt att få ihop fem personers kalendrar (de tre vuxna barnen och vi).

Hoppas du blir frisk snart.

Kram Lena

Kram Lena

Milla sa...

Krya dig! Sommarförkylningar brukar vara seeega. Vi åker till Edinburgh om ett par veckor. Ser fram emot en vacker, gammal stad med massor av historia. kram Milla

Sabina sa...

Härliga bilder! Jag förstår att du längtar dit igen!

kram Sabina

åse sa...

Härliga bilder, här blir det en tur till Samos i sommar. Krya på dig.

Anonym sa...

Vi har precis varit på Eskilstuna Parken Zoo, sååå trevligt! Sedan blir det nog mest stughäng i sommar.