söndag, juni 23

Midsommar 2013..



På väg till Brygghuset, dom 2 i mitten är mina:)


 
 
Vår guddotter....
 



Min "syster", (jag lånar henne som syster)  och min man....


 
 
Sådan mor sådan son...
 



Underbart väder i Fiskebäckskil


 
 
Utsikt uppe vid kvarnen, Möllan
 

 
 
Färjan från Lysekil
 

 
 
Vi avslutade med lite Champagne i den härliga
kvällen innan midsommarafton i det fina vädret...
 

 
 
Midsommarafton, varmet och fint väder fram till 16, sen kom regnet...
 

 
 
Sillunch ute...



Och lite dans nere vid havet
 
 
 
 
Godkväll!!!
 
 

Fy för denna dag, söndag...Började känna mig lite ruggig på vägen hem från Fiskebäckskil på västkusten och idag har jag bara legat. Men men det går över...
Nu hoppas jag bara att jag inte har smittat våra kära vänner, jag pussade på alla barnen och kramade alla...
 
Jisses vilken tur vi hade på midsommarafton. Varm solig morgon och förmiddag som gick över i molnig eftermiddag. Regnet kom vid 16 så vi hade tur med det mesta...
 
Vi har nog aldrig suttit ute vid den tiden och haft sillunch på västkusten vid midsommar..
Vi hann med en middag på Brygghuset i torsdags, 9 personer vid stora härliga runda bordet.
 
Näeee nu tror jag att jag kryper ner i soffan igen, orkar inget. Imorgon skall den lilla gå golfläger och den stora skall göra nytta på jobbet. Så denna vecka är dom sysselsatta:))))...
 
 
Stor kram A
 
 
 
 
 

12 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Underbara bilder..:-)
Förstår att Er midsommar varit bra!

Kram Susanne

Mamma C sa...

Vilken fin midsommar, synd att du blivit krasslig.
Kram Mamma C

Grodmamman sa...

Ljuvliga bilder!:)
Låter som en riktigt trevlig midsommar.
Krya på dig! Har blivit snorig!:(
Kram

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Åh det där stället är ju såå fint ......måste nog ta en tripp ut snart igen .

och STOR KRYA PÅ DIG KRAM ...

Pernilla

@my casa sa...

Ljuvliga bilder, förstår att ni haft en fin midsommar:)

Hoppas du känner dig bättre nu!

Kram Åsa

@my casa sa...

Ljuvliga bilder, förstår att ni haft en fin midsommar:)

Hoppas du känner dig bättre nu!

Kram Åsa

mammaxtre sa...

Vilka fina bilder! det är bra mysigt med midsommar.

Kram

Titta in hos Thess sa...

Ser ut ha varit en riktigt bra midsommar och Fiskebäckskil måste väll ändå vara något av det vackraste Sverige har att
Visa :))))
Hoppas att du känner dig bättre i morgon.

Kram Thess

Prima Gård sa...

Låter som en perfekt midsommar... regnet hör väl till, inte sant? ;)

/Emma

Anonym sa...

Ser ut som du hade en mysig midsommar!
Har ju sett på Insta att du målat och målat och målat. Nu förstår jag varför. Du måste säga till om det blir reportage i någon tidning. Spännande!
Vilka stiliga killar du har. Visst förundras man över hur fort tiden går. Mina "små" är 18 och snart 20, hjälp liksom...
Hoppas du kryar på dig snart!
Kramar Pia

Anonym sa...

Fiskebäckskil är en av de vackraste platserna i Sverige tycker jag.

Casa of Mia sa...

Härligt det ser ut, kram