söndag, oktober 13

Jul, jul.....



Bild lånad här. Tyvärr bloggar inte Fru N längre:(
 
 
 
Halloj!
 
 
 
Jisses vad bladen singlar ner från alla träden nu.....Snart står dom där gråa, kala och tråkiga tills nästa vår igen.....
 
 
Och därimellan kommer då julen!!!
 
 
Är ingen älskare av julen men det kan ju bero på vissa omständigheter....Men jag brukar stå ut dessa veckor för sen vet jag ju att det blir bättre, både i mage, hjärtat och runt omkring mig.
 
Denna bild har etsat sig fast hos mig för att det är så likt hos mig själv förutom vasken, skåpen till höger och spis och ugn. Är lite mer spegelvänt hos mig. Men fönstret är lika och skåp och svarta stenskivor. Det är ruskigt likt.
 
Så nu ska jag härma för jag tycker att det är så fint med dessa 3 stjärnor i fönstret....
 
Hoppas att ni har haft en skön helg:) I fredags var jag ute med min fina M, blev bjuden på god middag och dryck bara sådär...

Och igår, ja då var familjen Limestone by the sea här. Vi har ju så himla kul ihop, jag och Victoria och på köpet så trivs våra män och barn ihop också. Ganska kul att sitta på mellanplan och så hör man barnen i åldrarna 16, 12, 11 & 9 år ha hur kul som helst....
 
Idag har maken vinterstädat poolen och vinterbonat den:)
 
 
Ha en härlig fortsatt söndag kväll...
 
 
Stor kram Anne
 
 
 
 

1 kommentar:

Life´s Silverlining and I sa...

Väldigt snyggt med tre stjärnor! Vad kul med Victoria och familj på besök och att alla trivs ihop. Kram Nilla