söndag, oktober 20

Sista bilderna...

 
 
 
 
 
Lovar, sista bilderna:)
 
 
 
Cool reataurang, Dr Jekyll & Mr Hyde. Gissa om det
var svårt att hitta toalettdörrarna i denna korridor .
Hela stället var creepy hihi
 

 
 
Jaha det blev inge rooftop-bar denna gång, makens och
min favorit var abonnerad den kvällen vi skulle dit. Blev lite surt:))) 
Dock kunde man ju har gått till en annan. Får bli nästa gång....
 

 
 
Vackra Central Park från Empire .... 
 

 
 
 
Visst är det fantastiskt med det gröna mot alla skrapor... 
 
 

 
 
En vanlig syn i Central, jag tycker mest synd om hästarna....
 
 

 
 
Vanlig syn här och där i NY 
 

 
 
 
Sista dagen hade vi så mycket tid så vi passade på
 att ta oss till Brooklyn Bridge,
hot var det 30 grader.
 



Vacker bro men tyvärr under construction och trafiken under gör ju inte
att det blir så mysigt som man ser på film:)))
 

 
 
Brooklyn Bridge...  
 

 
 
 
Super mysig restaurang som vi hittade i Little Italy
 

 
 
 
 

 
 
Makens Pizza
 





Sista bilderna från NY resan....Blev ett gäng. Har egentligen massor att visa men för risk att tråka ut er så är det sista:))) Nästa gång vi åker igen då vet jag precis vad jag skall göra, har redan en lista hihi.


Halloj!!!
 
 
Helgen har passerat igen, suck vad tiden går fort. Lite ångest känslor så här på söndag eftermiddagen.
Imorse gick vovven, jag och Victoria 1 mil i regnet....Jisses vad vi traskade på och pratade och vips var vi framme vid bilen igen. Här går det undan, snabbt går vi och Millie är ju en snabb vovve.
 
Ha en fortsatt skön kväll...
 
 
Stor kram Anne
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

Ester sa...

Åh, vilka underbara bilder! Jag vill också till NY. Det finns med i planerna framöver :) Kram Ester

Helenas enkla vardag sa...

Ja inte är jag trött på dina bilder och tips. jag ser gärna mer.
Kram Helena

Lena - gott för själen sa...

Nej då, man kan aldrig tröttna på bilder från NY! Love it.

Kram Lena

MITT VITA HUS sa...

Någon gång, ja någon gång då ska jag banne mig dit jag med:) Måste bara peppa mig till tusen för att fixa flygresan;)

Hoppas du har en fin måndag!


Kram


alegni sa...

Love the pictures!

Magnus sa...

Ser inte att du varit i en enda champagne butik. Finns hur många som helst och priserna är otroligt bra på många håll:)
www.champagne.se

Ann-tikt & Sånt sa...

Hej!
Underbara bilder från en underbar stad!!! Får mig att längta tillbaka.... Tack!!
Kram
Annika

Ann-tikt & Sånt sa...

Hej!
Underbara bilder från en underbar stad!!! Får mig att längta tillbaka.... Tack!!
Kram
Annika