måndag, april 6

Snart 10 000 besökare & tävling

Snart har jag 10 000 besökare sedan januari.....Det trodde jag aldrig när jag började blogga. Det är många gånger jag har ställt mig frågan att vem är intresserad av mitt? Tack alla ni kära bloggvänner, vissa har jag lärt känna lite mer och andra mindre som jag har träffat via bloggandet som besöker mig dagligen och lämnar fina kommentarer. Tack alla ni andra som jag vet vilka ni är och ni som jag inte har en aning om vem ni är....Känns som om det är dags för en tävling och eftersom jag är väldigt förtjust i Presentverkstan, designer Hanna Svensson så lottar jag ut en helt ny stor kruka i vitt
( Se bilden, ps. blomman ingår inte). Och eftersom det är vår så kommer jag att även ha 2 tröstpriser. Man behöver inte ha en blogg för att vara med, går bra att lämna en kommentar. Har ni blogg lämna en kommentar och vill ni ha en chans till så länka gärna till tävlingen. Tävlingen pågår till 20 april. Lycka till / Kram Anne

120 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Först ut..jag vill sannerligen vinna denna söta och länkar. Skulle passa fint i köket.
Kram Lotta

Jenny sa...

Hej Anne!
Grattis till de första 10 000 besökarna! Är jättegärna med i din tävling! Länkar såklart från min sida:)

Kramis Jenny

Aratorps Lena sa...

Godkväll! Nu är det mycket jobb för min del... Blir lite sporadiskt med inlägg hos mig... Kul med tävling, grattis till 10000! Jag länkar så klart också! Ha det gott! Kram Lena

Bokmalen (bokmalensvardag.blogg.se) sa...

Grattis till så många besökare! Vilken fin kruka, jag är gärna med i utlottningen!!
Kramen, Maria

Ett skönare liv sa...

Grattis ! :D å din blogg e så underbara så de e inte alls konstigt :) jag är gärna med, krukan är underbar!!
kram nadja

Jannicke sa...

Hei Anne!

En liten hilsen fra en venn i Spania som gjerne vil være med ;o).
Gratulerer med jubileum! Du har en herlig blogg, så ikke rart du har mange lesere!

Jeg har litt problemer med å linke deg nå, men det kan jeg gjøre når jeg kommer hjem ;o).
Nydelig pemie,
jeg krysser fingrene!

Klem fra meg :).

VITA NYANSER sa...

Grattis till snart 10 000 besökare!!! ´Vad kul, trodde att du hade bloggat länge, jag började ju i mitten av februari, så nästan lika lång tid = ). Jag vill självklart vara med och tävla hos dig, och vilket fint pris! Jag länkar.

Kram L-L

Jessica sa...

Grattis till det stora antalet besökare! =)
Vill mer än gärna vara med och tävla om den söta krukan som skulle göra sig så fin här hemma.

Länkar med bilden från min blogg!

Må gott!
Kram
Jessica

Ph sa...

Grattis till så många besökare! :)
Är gärna med i din tävling, och länkar naturligtvis på min blogg.
Ha en fortsatt bra dag!

Kram Ph

alegni sa...

det var en hel massa besökare på kort tid - grattis!
jag vill förstås delta o länkar givetvis!
kram
ingela

Hemmalycka sa...

Grattis till 10 000 besök! Kul med tävling.
Jag vill gärna vara med och länkar givetvis.
Kram Kram
Åsa

kardemumma sa...

Vilken härlig blogg du har!
Klart att jag vill tävla och jag länkar dig också.
Kramar C

LinSar sa...

Vill gärna prova vinna den här vackra krukan

Signe 1 sa...

Hej Anne! Klart jag vill vara med o tävla! Grattis til alla besökare oxå, jag är inte förvånad!!:-)Länkar såklart! Ha en fin dag, KRAM Sofia

-camilla- sa...

Grattis till alla besökare!

Självklart vill även jag vara med i denna tävling... =)

Unknown sa...

I'm in Anne! Lekker premie - og jeg linker!!

Grattis med mange besøkende!!!

Klem M

Sommerlyst sa...

Forrige innlegg var fra meg...var pålogget min far sin gmail.konto...

:)
Klem M

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åh en tävling! Klart jag vill vara med :) Kram Maria

Sabina sa...

Grattis till besökarantalet!!!
Jag är gärna med och tävlar och länkar i min blogg.
Kram Sabina

Ingela la la sa...

Grattis till alla besökare, vad roligt!
Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat till vänster i min blogg!

Kram ingela

Villa Carl Larsson sa...

Wow vad fin den var. Vill gärna vara med och tävla och länkar från min blogg.

Grattis till alla dessa besökare :) Kul!

Kram Josefin

ReallyMe sa...

Hej vännen, klart jag vill vara med och tävla :) har ju ingen egen block men jag tittar dagligen på din. Kram Mona

Therese sa...

Oj så gärna jag vill vinna denna kruka. VILL, VILL, VILL! Jag har nämligen två st "lilla systrar" till krukan designade av Hanna Svensson i mitt ena köksfönster, och en stor kruka skulle göra sig i det andra fönstret med en mårbacka pelargon... så jag håller tummar och tår att jag får ett "komplett" kök snart ;-)

Har naturligtvis länkat:
http://lurans.blogg.se/2009/april/mycket-vill-ha-mer.html

Kram kram

Anonym sa...

Vad kul med en tävling och grattis till alla besökare. Jag kan förstå att du har många läsare :o)
Jag bloggar till höger i min blogg.

Kram Anna

Ett hus vid en å sa...

Grattis till så många besökare på så kort tid! Och vilken fin kruka, vill så gärna ha! Jag länkar förstås och håller tummarna.. Kram Kicki

Linda sa...

är med och tävlar!

http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/04/kruka.html

lolla sa...

grattis grattis till 10000
det är väl härligt att så många hittat till din blogg den är ju jättetrevlig....
jag vill gärna tävla om krukan i vitt.
länkar i min blogg och tar två lotter...
kram lolla
www.lollashus.blogg.se

Caroline sa...

Grattis raring! Din blogg är beroendeframkallande!!! Det är alltid lika roligt att titta in och se vad du har hittat på! En av de bästa, helt klart! Fin kruka...mmm / Kram C

Lillis73 sa...

Åh, grattis till 10 000 besökare!

Jag vill jättegärna vara med!

Länkar så klart:
http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/april/vinn-vinn-vinn.html

ILJA sa...

jag har en blomma som saknar kruka och denna är ju super snygg! hoppas turen är på min sida. självklart har jag länkat och länken hittar du här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/kruka.html

mail: linda.hallstensson@homtail.com

Lilla huset på prärien sa...

Vilken fin blogg du har! Jag kommer inte ihåg att jag har varit in hit tidigare men det var himla kul att sitta här o läsa ett tag. Vackra bokstäver har du köpt också!

/ Jenny

Engelska Villan sa...

Åh, Anne!
Grattis till 10000 besökare, herregud!! Bra jobbat!! Din blogg är jättefin, så jag förstår att många besöker den varje dag. Din stil tilltalar nog de allra flesta!
Jag vill vara med och tävla, och självklart kommer det att finnas en liten länk hos mig :)
Kram Anna

Flaggduken 2 sa...

Grattis till din fina framgång på bloggen!
Den vackra krukan skulle jag vilja pryda mitt köksbord med i vår.
Länkar!
Kram Petra

Lauras gård sa...

Vilken vacker kruka! Jag är gärna med och tävlar. Länkar gör jag så klart! Kram Stina

Michelle sa...

vilken härlig kruka... skulle passa sååå bra på trappan!!
grattis till alla dina besökare

Vi länkar på bloggen ; Lovemichelletavlar.blogspot.com

Michelle

ireeli sa...

Vill gärna vara med. Du har en jättefin blogg. Är avundsjuk på er som har sån energi så ni orkar uppdatera och hålla era bloggar så fina.

ireeli sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Millan sa...

Jag vill också gärna vara med! Jag har länkat med bilden på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Evas sida sa...

Hej! Vill gärna vara med och tävla om den fina krukan, länkar självklart. Nu ska jag gå in och läsa o titta lite mer på din blogg. GLAD PÅSK/Eva

Mitt smultronställe sa...

Grattis till dina 10000 besök!!!!
självklart vill jag vara med och tävla!!! Länkar dej såklart.

Ha en bra påsk!! Camilla.

Mollymera sa...

Grattis till alla besökare!!! Jag är gärna med i utlottning av den underbara krukan.
Kram Christina

Britt sa...

Jag vill vara med! jag länkar.

Kram Britt

Annikas ditt och datt sa...

Vilken fin kruka! Jag vill gärna tävla. Annika

Maria ( Idekroken ) sa...

Klart jeg vil være med!! Og linker selvfølgelig ;)
En sånn krukke vil jeg gjerne vinne ;)
Klem Maria fra Idekroken

Maria ( Idekroken ) sa...

Og gratulerer med de 10000 ;)

Helena sa...

GRATTIS till dina första 10 000 besökare!!! Vill GÄRNA vara med och tävla,krukan är ju sååå fin *hoppashoppas* och länkar självklart!
Kram H

Lilla huset på prärien sa...

He, he... nej inte alltid lätt att förstå förstås men jag lämnar en kommentar här så får vi se om jag har turen på min sida *ler* Klart jag är med o tävlar om den fina!

/ J

sand mellan tårna sa...

Den skulle kunna passa lite överallt här hemma.... hoppas på tur....

Kramisar..... Linda

och.... jag länkar .... men det ser du säkert innan tävlingen är över.

Märta sa...

Grattis till så många besökare! Vilken fin kruka du lottar ut. Jag är gärna med i utlottningen!! Länkar också.
Ha det så gott! Märta

Anonym sa...

Självklart håller jag mina tummar stenhårt för en kruka to die for.
Länkar i min blogg och hoppas på tur.
kram kram

plingan sa...

Självklart vill jag vara med och fira dina 10000 besökare. Länkar även hos mig.
Ha en bra dag!

Den vita stjärnan sa...

Grattis till 10 000 besökare, är ny i denna bloggvärld, väldigt kul. jag skulle jättegärna vilja vinna denna fina kruka och jag ska försöka att länka från min blogg. Anna

JAG... sa...

Hej! jag vill jättegärna vara med och tävla och har självklart länkat från min blogg!! Ha en härlig påsk! Kram

Ingrid sa...

Åh vilken underbar kruka!! Den har jag dreglat över lääänge...klart man vill vara med och hoppas på en sådan vinst.

~Livet i byn

Sofie sa...

Vilken söt kruka! Jag är gärna med och tävlar :) Har länkat till tävlingen på min blogg. Glad påsk! Kram, Sofie

Fröken Eko sa...

Jag vill också var med och tävla :)

För en extra chans så lägger jag in en bildlänk till tävlingen på bloggen också. Den finns i högra sidospalten och jag låter den ligga upp t.o.m. sista tävlingsdan.

Glad påsk!

Häls. F

Josefssons sa...

Hej,

vem vill inte vinna den fina krukan. Både jag och min planteringsgalna dotter skulle gilla den. Är ganksa ny i "bloggosfären" men ska försöka att länka hit!

Mvh
Flisans mamma

Jolies mamma sa...

Hejsan! Jag är gärna med och tävlar, hoppas hoppas på tur. Ha en trevlig Påsk.
Kram Mona

Annika sa...

Hej! jag är gärna med och tävlar! :) underbar kruka! kramar.
styrkvinna@gmail.com

Helenas loggbok sa...

Hej Anne!
Jag vill vara med och tävla!
Kram
Helena

jagochmitthem sa...

Jag vill vara med och tävla!

Kram Annette

Malin - I min trädgård sa...

Men åh vilken fin vinst! Klart jag har länkat!

Glad påsk!

Kram M

Hemma hos Razzel sa...

Hej, Klart man vill få chansen när du har så fin pris! Länkar också från min sida!

Syster Yster sa...

Jag är självklart med. Jag länkar från min blogg

Syster Yster

Pysselprinsessan sa...

Vilken härlig blogg du har! Självklart vill jag vara med och tävla. Jag länkar även!
Kramar

ANNIKA sa...

Vilken fin vinst den gillar jag..
är med och håller tummarna..
Ha en Glad Påsk!
gustafsson.57@hotmail.com

Jeanette sa...

Vill gärna vara med och tävla om den fina krukan, den skulle passa perfekt hemma hos mig.
Länkar

Anita sa...

Hei. En kjempefin blogg ! Gratulerer med 10.000 besøkende. Jeg vil gjerne være med i konkurransen din. Har ikke egen blogg. God Påske.

Hilsen Fama

Anna sa...

Jag är med och tävlar om den fina krukan, jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/april/kruka.html

info@annakarlsson.se

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

Villa nöystu sa...

Så gärna jag vill vara med och tävla om den jättefina krukan. Jag länkar från min blogg.
Grattis till alla besökare, du har verkligen en jättefin blogg.
Sååå jag gillar din väggtext i hallen.
Glad påsk,
/Petra

Anonym sa...

Krukan är ursnygg, och jag vill gärna vara med och tävla om den!

anonitota@comhem.se

maxell sa...

Grattis. Visst är det underligt ibland, men samtidigt inte så förvånande med all den inspiration som alla bloggar faktiskt ger. :)

Som krukoman med konstant krukbrist kan jag inte annat än haka på. Jag har skrivit om det här.

Helenas Hem -Livet på landet sa...

Jaaaa jag vill vara med och tävla!!! Jag har länkat till dej från min sida. Vilken härlig blogg!!! Måste kolla runt mer. :-)

Kram
/Helena

P.S Jag har inget google/blogger så jag har fått rega ett "låtsas" för att kunna skriva här. Har egen domän och då fanns det inget alternativ för mej. :-) Men här är min adress:

blogg.helenashem.se

Badhusviken sa...

Jättesöt kruka, du har helt rätt den skulle verkligen passa bra hemma hos mig.
Länkar dig naturligtvis
Kram Susanne

AfterEight sa...

Grattis med mange besøk, og krukka passar hos meg også! Helsing Juliann i Norge

Unknown sa...

Åh, så fin - vill såklart vara med och tävla!
Har länkat här:
http://carolina1979.blogg.se/tavlingar

Charlotte sa...

Ja, det er mange besøg du har haft. Tillykke med det. :-)
Det er første gang jeg er indenom din blog og her er mange fine ting.
Flot konkurrence (tävling), som jeg gerne vil være med på.
Jeg lænker til dig fra min egen blog: www.herhosmig.blogspot.com
Hilsen Charlotte i DK.

Jannicke sa...

Hei igjen.

Nå har jeg linket konkurransen din, Anne!
Krysser fingrene for at akkurat jeg er den heldige...
Klem.

Vita drömmar och choklad sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om den fina krukan.
Länkar självklart!

kram Camilla

Tea Lady sa...

Här var det många som ville tävla! Det vill jag med så jag länkar i min blogg (säljer litet koppar och annat av Hanna S i min butik, men inte denna kruka).

Kram,
Lena

heavenandearth sa...

Grattis till så många besökare!!!
Vad roligt!!!

En sån vacker kruka vill jag vinna!!!
Länkar!!

Ha en härlig vecka med massor av vårsol!!

Jenny sa...

jag är med :)

Nettan sa...

Hittade hit via Lotta (fyra årstider) givetvis är jag med och tävlar eftersom den krukan passar fint in i mitt sovrum.
Länkar gör jag också.

Gottegrisen sa...

Vill gärna tävla och länkar från min blogg.

//Linda

vokaler sa...

Grattis grattis!
klart att jag är med och länkar.
http://leopardia.blogg.se/2009/april/vinn-blomkruka-hos-stjarnor-champagne.html

Bralliz sa...

Hej! Jag är jätte gärna med och tävlar!!!
Kraam Alice

Annas Lycka sa...

Trots trist tur i tävlingar får jag ju fortsätta att försöka. Tävlar såklart gärna och länkar till dig hos mig. Kram Anna

Maria renoverar sa...

Hej!
Grattis till dina 10,000 besökare. Jag hittade din blogg nu av en slump. Kul! Din blogg ser jättefin ut så jag kollar vidare.

Självklart vill jag vara med i din tävling. Jag länkar också (dubbelchans). Kram
Maria http://mariarenoverar.blogspot.com/

Sofie sa...

Grattis till de många besökarna!
Deltar gärna i tävlingen, och länkar självklart!
Ha en bra vecka,
Sofie

Cajsa sa...

Ja, jag vill vara med! Fint!
Länkar från min blogg!
M v h Cajsa

Nilla sa...

Vill jättegärna vara med i tävlingen om den söta krukan. nilla_spesu@hotmail.com Kram Nilla

Angel.Pearls sa...

Härlig blogg -gillar dina söta bakelser o fina stensamlingen! Vill gärna vara med o pröva lyckan..Länkar med bild till höger hos mej. Ha en fin dag//Eva

Erika i Villa Lilja sa...

Vilken superfin blogg du har, jag kommer tillbaka =)
Tävla vill jag också göra. Vill gärna vinna och länkar förståss.
Ha en skön kväll
Kram Erika

Annas Röda hus sa...

Fin kruka! Testar min tur.. Länkar till tävlingen i min blogg.. / Anna

Anneli sa...

Jättesöt kruka som man vill vara med och tävla om såklart
Bildlänk hos mig
Kram
Annelie

Anonym sa...

Vilken fin kruka, den vill jag såklart vara med och tävla om, och grattis till 10 000 besökare.
Givetvis har jag länkat från min blogg.
Kram

Vårt hem på landet sa...

Vilken fin blogg du har! Förstår varför du har haft 10000 besökare!
Självklart vill jag vara med o tävla! Länkar från min blogg!

Kramar

Anonym sa...

Grattis till dina 10 000 besökare, va inte förvånad, det är en fin blogg. Jag är super sugen på denna fina!! Länkar till min blogg =)
Kram Jessica

Anonym sa...

Trivsam blogg ♥ Vill väldigt gärna vinna den fina krukan. Har redan hittat den perfekta platsen för den ;) Länkar självklart hit från min blogg.

gamla skolan sa...

Grattis till alla besökande !! Den fina krukan skulle jag gärna vilja vinna ! Länkar givetvis ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Meta sa...

Oj vad kul att du har så många besökare jag finns åxå bland dem grattis och lycka till i fortsättningen det blir nog inga problem, tror jag.
vill va med på utlottningen.
hälsning Meta

Målargården sa...

O ja, den krukan vill jag vinna!
GRATTIS till alla besökare. Håller alla tummar jag har!!!, de är väl ändå bara två!!!/ Eva-Mari

evamar sa...

Jag vill såklart ha dubbla chanser att vinna den fina krukan och har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/april/kruka-20-april.html

Anna sa...

Grattis till besöksrekordet! Jag förstår att du får mycket besökare. Du har ju en väldigt trevlig blogg! Kikade runt lite bland dina recept idag! Rocky road såg farligt god ut!

Jag är gärna med och tävlar!
http://husprojektet.bloggagratis.se

Heidi sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla!

Har länkat på min sida!
http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/2009/04/20-april.html

h_ylisirkka@hotmail.com

kram Heidi

Malin sa...

Nydelig premie!!
jeg er gjerne med, å linker bildet til meg.
ps. konkurranse inne hos meg:)

Klemmer Malin

MB sa...

Åh, vilken vacker kruka. Vill gärna vara med och tävla om den.

Solsken till dig!
MB

Anna-Lena sa...

Sist ut????? självklart vill jag gärna vara med och tävla om en vacker kruka. Ha en skön vecka! Ps. Måste nog testa laxreceptet, såg frestande ut... Kram Anna-Lena

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria sa...

Hej!
Vilken underbar blogg grattis!Så fantastisk fin kruka! Den skulle passa fint även hemma hos mig,som hos alla de andra hi hi .Mvh
mariaandersson358@hotmail.com

Min lya och jag sa...

Ute i sista sekunden :-)

Självklart vill jag vara med och hoppas på turen,UNDERBAR kruka,har länkat i min blogg!!

Ha en underbar lördag!!

//Linda

Marianne's Blogg. sa...

koselig blogg.
jeg vil være med i trekkningen. jeg linker til bloggen din.
klem Marianne

My home is my Castle sa...

Jeg tar 2 lodd takk :))
Så nydelig premie da…Håper jeg vinner ;)

Jeg har en konkurranse gående inne hos meg, men klarer ikke å holde rede på hvem som er med eller ikke, så hvis du ikke allerede har meldt deg på, er du hjertelig velkommen :)
Trekningen blir imorgen..

Klem,Kari

Karlstadtös sa...

10000 besökare!! tänk den dagen jag når dit med min blogg -då skulle jag känna mig stolt. Hittade hit till din blogg genom en kompis som hade länkat -alltid lika roligt med nya upphittade bloggare..

Håller tummarna att jag blir den lyckliga som vinner krukan! Länkar ifrån min blogg oxå.

MariMaja sa...

Hei på deg....vil gjerne være med ;)
Linker til konkurransen på min blogg.
Ha en fin uke :)
Klem fra Maja

Vitt och Blått sa...

Klart att jag vill vara med och tävla! :) Länkar på bloggen såklart! Kram E

Japsee sa...

Hei hei!
Flott blogg du har, jeg vil også gjerne være med om det ikke er for sent:) Jeg linker til deg på siden min, så da får jeg vel to sjanser:)

Ha en flott Mandag.

Jess sa...

Vilken mysig blogg du har! Hittade den genom min vän Annas Lycka. Jag är gärna med och tävlar, så här i sista stund. Hälsningar Jessica