söndag, juli 17

Söndag...


Besök på gatan...


Mums, ett litet paket med diverse och vitlökssmör....


Det här är bland det godaste jag vet, grillad sparris med
 rostade pnjenötter och parmesanost


Hejsan! Söndag och dagen började bra men sen drog trist väder in. Idag har jag röjt i källaren, huh om ni visste hur det såg ut där. Vågar inte ens visa. Men idag fick vår så kallade walk in closet en omgång. Började betsa mina pallkragar men regnet kom så nu är dom halva svarta och halva gröna, ursnyggt hihi.... Hoppas att ni har haft en bra söndag. Jag är orolig för mitt lilla gudbarn som inte mår så bra just nu och ligger på sjukhus:( . Kram till lilla familjen......


Kram A

9 kommentarer:

Grodmamman sa...

Såg hur gott ut som helst det där!
Skönt att röja lite, även om det ofta tar emot innan.
Håller tummarna för att gudbarnet snart är friskt igen.
Kram

Mamma C sa...

Såg riktigt mumsigt och gott ut. Hoppas att gudbarnet snart blir frisk.
Kram mamma C

MITT VITA HUS sa...

Åh den där sparrisen är med en favorit hos mig, parmesan el god feta på, mums!:)

Ha en fortsatt fin semester!

Kram M

Smultron på ett strå sa...

Det verkar som om det är många som haft en röjardag idag :-)! Så även jag. Vad god maten ser ut! Hoppas att ditt lilla gudbarn kryar på sej! //kram maria

Sassa sa...

Rådjuren är vackra men ack så vanliga!! Vi har dem som husdjur mer eller mindre. Hur som helst en jättefin bild. Nu till maten, supergod ser den ut, men böngroddarna !! Vågar du äta dem ???
Sparris och parmesan är också min favorit. Hur länge grillar du dem ?? Lite svårt med tiden så att de inte blir brända. P.s vi kör med gasolgrill.<3

Linruz sa...

Den där sparrisen har du fått mig att längta efter med. Sååååå god ju :)
Kram kram Lina

Aratorps Lena sa...

Sparris är min favvis också! Mums! Hihi! Har du vilt i trädgården? Det känns ju alltid lite "gods" när man får besök av bambi! :) Ha det bäst gumman, vi kanske ses snart?! Välkomna om ni kommer förbi! Kraaam

mammaxtre sa...

Att röja ger en skön känsla efteråt. Hoppas det ska ordna upp sig med ditt gudbarn.

Sköt om dig

Fröken L sa...

Tråkigt med ditt gudbarn, håller tummarna att det blir friskt snart!
Ser mumsigt gott ut, framför allt sparrisen. Måste jag prova nästa gång vi grillar. här vräker regnet ner idag så det blir till att städa lite.

Kram på dig! /Dila