fredag, juli 8

Fatboy, fatboy .....



Fatboyhängmatta:)... Maken har längtat efter en sådan sen vi var på Skanör i somras och dom hade 2 st på hotellet. Men ack dyr, men det fixade frun. Han skäller ibland på att jag springer och köper Aftonbladet och Expressen när man minsann kan läsa den på Ipad eller dator. Men jag tycker om att ha tidningar i pappersform inte på en skärm. Och vips så var det 20% i extrabilagan till Aftonbladet i lördags och det gör ju väldigt mycket på denna. Tips att kolla där på lördagar i båda tidningarnas bilagor om hem för dom har mycket bra saker man får billigare. Näpp nu måste jag skynda, goa familjen W kommer snart och jag har inte duschat ännu. Tack alla ni goa som tittar in hos mig och även lämnar kommentarer och krya på mig hälsningar med min tand. Antibiotikan har börjat verka och det är inte ynkliga Anne längre.


Stor kram Anne  

8 kommentarer:

signerat 71 sa...

Mysigt - jag har alltid önskat mig en hängmatta. Får jag komma och gunga i din;)))?
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Jenny

HEMLÄNGTAN sa...

Ååå så fin! Och 20% rabatt, det blev ju en hel del på den...

Kram, Jenny

mammaxtre sa...

Tack för tipset. Det blir en fatboy hemma hos oss ute på landet snart, en kudde eller vad man nu kallar dem. En stor en istället för en fåtölj.

Jag har provlegat i en hängmatta, den är inte helt fel.

Nu kanske han inte gnäller på dina tidningar i fortsättningen, maken din :-)

Ha det fint

TIDSOPTIMISTEN sa...

Stackare med tandvärk, det är verkligen det värsta jag vet så jag lider lite extra med dig.
Fin fatboy, min man är också sugen på en sån, de kanske är lite manliga i modellen vad vet jag ;)

Kram F

H A J sa...

Ååå, ser mysigt ut med hängmatta och poolen som snar är klar!!
Stackers dig med tandvärken!! Inte kul.
Vill också ha semester. H o A var uppe på ön i veckan och även O kom dit och hälsade på. Sjäv fick jag jobba.
Idag har vi sjösatt HAJEN!!
Kramar till er alla!
Jenny

På Nylund sa...

Åh, så mysigt!

Fröken Tindra sa...

Jaha... Och där kommer du ligga och glassa. =0) Ser härligt ut! Himla bra att du ordnade bra rabatt!
Ha en fortsatt skön sommar!
Kram!

Casa bianca di Mia sa...

Den har jag också spanat på lääänge, men inte kommit till skott att köpa!
Perfekt när man inte har stora, strategiskt placerade träd att hänga upp en hängmatta i! ;)

Mvh Mia