fredag, juli 1

På plats, semester & fredag:)


Yeessss, trappan är finally på plats efter väntan på leverans


Hm, ja min trädgård är inte så kul just nu, högar här och där
 och singel  på halva gräsmattan på framsidan den fina gräsmattan:(


Hoho hur mår ni? Här är det åskvärmen och dom har lovat regn i 2 dagar men inte en droppe, tack för det:) Går nu på semester och alla säger att det skall regna hela juli??? Vad har jag missat?? Då bryter jag ihop...
Jaha trappen är på plats och imorgon skall en grön matta på, poolduken och lite vatten skall fyllas:) Nu går det undan som bara den. Känns bra att barnen snart kan hoppa i, vad dom har längtat.
Är det någon som har tips om vad man kan göra med körsbär? Förutom saft...Igår rasade grannens stora övertunga gren med körsbär ner på vår tomt:) Yes vi hade tänkt att såga ner den men moder natur skötte det så fint ändå hihi...Så just nu har jag mängder av körsbär att plocka. Tänker frysa lite. Nähä Ica kallar snart så vi får lite fullt i kylskåpet.

Stor kram från mig




5 kommentarer:

HEMLÄNGTAN sa...

Vad härligt att det börjar hända grejer med poolen. Förstår att den är efterlängtad. Nu får vi bara hoppas att vi får finväder i sommar också!

Ha en toppenfredag!

Kram, Jenny

signerat 71 sa...

Så kul att poolen snart är klar. Kommer ihåg de där sista dagarna innan allt kom på plats med poolduk, att fylla den, lampor, utlopp och inlopp, chock-klorering och sen äntligen var det dags för kidsen att hoppa i.

Det som väntar på något gott - väntar alltid för länge;)))
Ha en fin helg.
Kram Jenny

Grodmamman sa...

Härligt det kommer att bli med egen pool!:)
Klart det inte kommer att regna hela juli, då bryter jag också ihop!:)
Kram

chokladblomma sa...

Skönt att det närmar sig med poolen! Blir nästan lite avis...! Fast vi har inte så långt till sjön å andra sidan. :)
Vi får verkligen hoppas att det blir gott om badväder i juli, annars blir jag sur...
Ha en härlig semester!
Kram

Bella sa...

Åååh, vad härligt att trappan är på plats, snart så kan ni hoppa i poolen och svalka er :)

Undrar just vart regnet som skulle kom tog vägen... Ja, ja hoppas i alla fall att du får en toppensemester och att den får dig att känna dig piggare!!

Kramar Bella