onsdag, juli 20

HunkyDory, ChillNorway....




Bilder lånade från Hunkydory...Mmm gillar ponchos och stickade tröjor.

 

Höstkollektionerna är på in, snygga jeans & boots och så vidare. Chillnorway och Hunkydory visar mycket fint, skall bli kul att se allt som kommer från dom. Var i Stockholm igår med familjen på lite shopping. Fyndade mycket fint här och där och nästa vecka drar familjen till Göteborg på 2 nätter, skulle ha åkt denna vecka men alla varnade oss för Gothia Cup. Det blir lite småresor för familjen med allt poolbygge. På tal om Stockholm så såg jag massor av Odd Molly , men huh vad mönstrat dom har slagit till med i höst. Näe inget för mig....Börjar tröttna på det märket sedan ett tag. Tycker att allt ser nästan likadant ut. Ha det gott, nu skall jag ut och måla färdigt mina pallkragar. Suck solen gick i moln igen, ser ut för gott idag. Igår hade vi jättefint väder i Stockholm...


Kram

8 kommentarer:

Marita sa...

Vad snyggt!!! Vill ha dem!!
kram, Marita

sussi sa...

Så mycket snyggt det kommer till hösten har jag märkt. Ha en underbar dag kram Sussi.

Smultron på ett strå sa...

Jag har redan shoppat en hel del inför hösten, får svårt att hinna med sen när jobbet drar igång. Kan bekräfta att det är grymt mycket folk i Göteborg/på Gothia Cup så ni gjorde nog rätt när ni väntar... //kram maria

mammaxtre sa...

Allt detta som du visar står det mitt namn på. Dock är det tyvärr för dyra plagg för mig. Men syggt, det är det.

Ha det fint

Mamma C sa...

Poncho är grymtsnyggt tycker jag. Denna var superhäftig.
Kram mamma C

Grodmamman sa...

Gillade den första ponchon. Affären som mamma jobbar i ska få in Chill Norway i höst och jag ser fram emot detta!:)
Jag och barnen funderar på att ta tåget ner till Göteborg nästa vecka. Jag började prata om detta och allt man kunde göra, t ex åka paddan och gå på museum. Då frågar sonen "kan man inte shoppa där?":)
Kram

Anonym sa...

Skulle kunna klä mej i Hunky Dory enbart denna höst. Ingen annan kollektion komer ens i närheten!
Helen

♥ Fyra årstider sa...

Miss you snygging!! På landet har vi aldrig hört talas om de där märkena:)

Kram Lotta