söndag, november 6

Cool lägenhet...


Bilder hämtade någonstans från nätet, huh tänk
att putsa dessa fönster men ojoj vad snyggt..Och mattan:).


Haha ja då här kan man ju också göra med både kuddar och matta.  Påminner mig att vi har urusla kuddar här hemma:(..
Mattan, hm ja man slipper ju iaf dammiga och smutsiga mattor:)



Tjohoooo...Söndag, avklarad PW med vovve klar, lunch time = pommes och korv. Tänkte göra rostbiff i ugn ikväll med smaskig potatisgratäng. Städar och rensar garderob "walk in closet" som någon gång ska bli klar, slänger gamla strumpor och underkläder. Huh vad saker jag har. Det är lätt att glömma bort saker for sure och glad blir man när man hittar dom igen. Hoppas att ni får en skön söndag för det ska jag ha, tralalala..


Kram Anne

8 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Jag bloggar istället för att städa......hm....snart så ska jag svepa över med dammsugaren...blir nog lite fusk idag tror jag ;-)

Jenny sa...

Så härligt du skriver, skulle behövt läsa lite tidigare så jag fick lite energi, nu är det ju redan kväll ;)
Ja du, cool lägenhet, hoppas det inte är för mycket insyn, hehe..
Ha en bra start på veckan, kram Jenny

Sjöboden sa...

Ha ha vilken fräck lägenhet om än lite wierd ;)

kram o ha en skön söndagskväll!

Carin sa...

Eftersom jag HATAR att putsa fönster är nog den lägenheten inget för mig.... ;-) Ha ha... Det räcker GOTT med mina fönster i Finabo... =) Och nya kuddar, där sa du något....

Ha en fin söndagskväll! Kram Carin

a piece of happiness sa...

Jag vill inte flytta. Men jag tycker det funkar så dåligt. Vi får se. Har inte bestämt mig.

HOUSE of ADELA sa...

Å vilken lya! Ja, tack gärna;)
Hoppas du mår fint, goa tjej;)

Kram
Adela

Sallys hus sa...

Jisses vilken lägenhet!!
Snacka om ljusinsläpp..;)
Vad härligt det låter att rensa o slänga...skulle jag med behöva göra...
kram Katarina

Gabriella sa...

Ja vilken våning! Kreativt inredd.

Kram, Gabriella