lördag, februari 21

Nattgäst

Lite vårkänslor
Vår vackra nattgäst, Tuva...

Hallå alla bloggvänner....Vill tacka för alla goa kommentarer jag får och tack till er alla som går in på min blogg. Skriv gärna en kommentar så jag vet vem ni är och tack för lite tips på att få höjd på muffins. Har varit i skogen idag med 2 vovvar så att dom har fått raceat av sig innan dom skall in i huset. Vi är vovvevakt i natt, får se hur mycket vi får sova eftersom vår Millie har en viss tendens att inte kunna slappna av när hon har nattgäst. Båda är livrädda för kompostgaller så vi får placera dom i ett rum med kompostgallret i dörrposten...Ha det så gott./ Kram Anne


11 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till i natt.

Kram kram

♥ Fyra årstider sa...

Tänk den som kunde ha en hund..jag är allergisk. Mina etiketter köper jag av en tjej som har en blogg som heter Emma ideer.
Kram Lotta

Sabina sa...

Det var ju en trevlig nattgäst :) Hoppas ni sover bra!

Jenny sa...

Nej men vilken ljuvlig nattgäst ni ska ha, Tuva är ju bara för söt!
Hihihi, livrädda för kompostgaller..:) det lät kul!

Härliga vårblommor du visar!

Ha en mysig lördagkväll, kram Jenny

Fröken Fräken sa...

Så ni har också haft nattgäst i form av en hund? Här har det gott bara bra, den lilla jycken gick och lade sig under vår säng på direkten och sov som en stock - tills sextiden... Det är lite komiskt vad hundar kan vara lite skraja för, denna lilla jycke är livrädd för skohorn..?!

Strandly sa...

Koselig gjest dere har:)

Jeg skal ut og gå natteravn i kveld.

Ha en fin lørdagskveld.

Piffa och Puffa sa...

Hej!
Du frågade lite om mina smycken på min blogg. Ett halsband med kort kedja och med hjärta kostar 120 kr inkl, frakt. Ett halsband med lång kedja och hjärta kostar 170 kr inkl frakt. Du frågar vad det kostar med flera hjärtan och det beror lite om du ska ha stora hjärtan, 6 cm, eller mindre 4cm eller 2,8 cm. Jag provade att göra ett halsband med 4 hjärtan på samma men det blev inte bra, det såg så klumpigt ut. Vill du ha ett namn på varje hjärta eller? Hör av dig igen.
MVH Anette

Hem och Lycka sa...

Vad mysigt! Hoppas det går fint.

Jo, änglapållarna kommer från Jordgubbar med mjölk, samma tjej :-)

kram

swedishhero.com sa...

AMEN, ANNE... Kan du vara snäll o förklara lite för mig nu. varenda bild sitter som en smäck här på bloggen. Hade jag satt en kamera i handen på dig så hade jag i ärlighetens namn inte trott att det var vad man skulle få tillbaka. Vad fotar du med? är bilderna oredigerade utöver beskärning? I så fall eller snarare hur som helst så har du grymt bildsinne. Jag vet när jag gärna tittar mer än 10 sekunder på en bild på en handduk :-). På Svenska , snyggt som fan. Kul Anne... Vi kanske skulle fota lite ihop om vi får för Thomas :)

Lallis - liv och leverne sa...

Hoppas att det gick bra och ha en fin fortsättnin gpå helgen.
Kram Lallis

Mjuka sa...

Vilken vacker hund!!!
Ha en mysig söndag
kram Malin