lördag, mars 10

Bord med sneda, fläckiga iläggsskivor....






Dåliga bilder men jag lägger in dom ändå....Det är nog inte min dag idag. Plockade upp iläggsskivorna för att kolla så att dom var ok, men nähä inte då. Sneda och vinna, rosa fläckar som ser ut som att någon har spillt rött vin och det har sugit åt sig.

Tur att jag har en bra butik som jag har att göra med och som jag har en bra relation med. Jag som var så lycklig igår när det kom eftersom det minst skulle ta 4 månader att få det men då hade THG hittat ett på lagret, jojo det förstår jag.

Men men bordet är ok sen får man fixa det andra och dom kanske det inte tar 4 månader att få tjopp tjopp....Ja så kan det gå, ilandsproblem.

Men en härlig lördag är det iallafall trots blåst underbart med sol. Snart dax att dra till min söta vän M  och ikväll blir det MELODIFESTIVALEN...Vem håller ni på? Jag håller på Loreen....


Ha en härlig lördag...

Kram Anne

10 kommentarer:

alegni sa...

bordet ser i alla fall alldeles uuunderbart ut!
kram
ingela

Lilla gårdshuset sa...

Hur snyggt som helst iaf! Ja det ska bli såå skoj med Melodifestival ikväll. Har några favoriter men kanske att Loreen ligger 1a av dem.

Kramis/Heléne

Jenny sa...

Snyggt! Passar verkligen perfekt i ert stora fina kök!
Trist med iläggssivorna bara.
Kram kram
Jenny (HAJ :)

♥ Fyra årstider sa...

Bordet är jättefint Anne min vän, tråkigt med fläckarna. Längtar tills jag med får ett vitt hem och bordet ska in på lackning.

Kram Lotta

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

snygeli , snyggast!!!!
Kram Pernilla på Piazzan

Mamma C sa...

Bordet är superduper fint. Jag håller på samma som du.
Ha en fin lördagskväll.
Kram Mamma C

mitt liv som jag sa...

Kanonfina bilder, bordet ser superfint ut! Hoppas du får en riktigt bra mello-kväll! Kram Jennifer

Jenny sa...

Loreen vann!!! Underbart!! Härligt!!
Snygga bilder ;) ;)
Kram Jenny
Eeuuuuphoooria!!! :)

Mariette sa...

Absolut Loreen!!!
Rätt låt vann!

Tråkigt med bordet...men bara det rättas till... Ser kanonfint ut!!!
(Konstigt egentligen att såna defekter kan slinka igenom!)

Kram Mariette

Linruz sa...

Skit snyggt vännen :)
kram Lina